Hva koster....

Started by Runar, January 22, 2007, 18:33:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Runar

Hva koster det for natten på puben til Peter Lorimer....Vurderer sterkt en tur over før sommeren men økonomien tilsier at det må bli billigst mulig....noen som vet om hvor det er billigst å bo i Leeds ?

Eriksen55

novotel,rett ved sentral stasjonen betalte jeg 350 kr natta, 620 kr natta for dobbeltrom, OM du bestiller fra nettet før du reiser..hotels.com

Eriksen55

det er forresten et fint hotel, trivelige folk, god service, fin bar og knall mat 24 timer i døgnet. Etter en tur på byen der kjøpte jeg et nydelig lammelår jeg slukte før jeg hoppet til sengs rundt kl 3 på natten.. Wellington Road er gaten ovenfor(om jeg ikke husker feil) og der er det masse gode matmuligheter, spiste på en indisk der lørdag, sinnsykt bra mat:) abolutt et hotel jeg kan anbefale. Om ønskelig så kan di også bruke fitness rommet og trene ut litt frustrasjon etter kampen :)

Leeeeeeeeeeeeds

Akkurat kommet tilbake fra Leeds. Comfort inn tar 45 pund natta. SÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã... sentralt.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

chief

Peter tar 20 pund, det er med frokost

Tror ikke det er så mange andre steder du får overnatting til under 25 pund.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Per-Stian

Hos Petey får du nok billegast overnatting, me mindre du kan bu billeg hos ho dama som har bydd seg fram her på forumet (høyr me Håkon/h.b. ang pris og standard). Ã... få ein heimelaga og ok frukost inkludert i prisen ekje gale t £20!

Torgeir

quote:
Originally posted by Per-Stian

Hos Petey får du nok billegast overnatting, me mindre du kan bu billeg hos ho dama som har bydd seg fram her på forumet (høyr me Håkon/h.b. ang pris og standard). Ã... få ein heimelaga og ok frukost inkludert i prisen ekje gale t £20!

Sheree lager ikke frokost(men du kan kjøpe inn og lage selv.Bare du rydder opp etter deg)...koster £15 natta de gangene jeg har bodd der før jul...mulig hun har lagt på til 20...helt ok standard.

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Jon R

Håper du velger deg Sheff W kampen 3. mars Runar. Da kan vi diskutere,juge og krangle til langt på natt! [:p]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

quote:
Originally posted by Jon R

Håper du velger deg Sheff W kampen 3. mars Runar. Da kan vi diskutere,juge og krangle til langt på natt! [:p]

Jon R.

Akkurat som når dere er hjemme, altså.[:D]

h.b

Når det gjelder Sheree så betalte jeg 15 pund for natta. Hu sier hu skal gå opp til 20 som Torgeir her nevner.Kan absolutt anbefale dette hvis du vil være mere fri enn du må hos Peter eller på hoteller. kommer du tilbake til puben til Peter rundt 03.00 så må du vekk`n. Han har ikke noe imot det, men man føler seg ille brydd som det så fint heter

Runar

Hvordan booker jeg hos denne damen då? Bor hun i sentrum....?

Jeg må bare dobbelsjekke at jeg ikke har noe viktig skolearbeid i denne perioden så booker jeg turen...

Jon R

quote:
Originally posted by h.b

Når det gjelder Sheree så betalte jeg 15 pund for natta. Hu sier hu skal gå opp til 20 som Torgeir

Kan absolutt anbefale dette . Han har ikke noe imot det, men man føler seg ille brydd som det så fint heter

Litt tvilsom denne dama? Tar Torgeir virkelig mye? [:D]

Jon R.
Jon R.

Torgeir

quote:
Originally posted by Runar

Hvordan booker jeg hos denne damen då? Bor hun i sentrum....?

Jeg må bare dobbelsjekke at jeg ikke har noe viktig skolearbeid i denne perioden så booker jeg turen...

leedsloyal@talktalk.net <leedsloyal@talktalk.net>

Jon[:D][:D][:D][:D][:D]

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Per-Stian

D me frukosten kom litt feil ut. Eg meinte at du får ferdig tilberedd frukost hos Petey inkludert i prisen. Hos Sheree har eg aldri budd, difor eg henviste t Håkon. Sånn, no va vel d oppklart[:)]