0-3 mot Unirea Urziceni...

Started by Einar, January 24, 2007, 17:25:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Einar

Med dette laget:
Sullivan, Sa, Trialist, Foxe, Lewis, Poyet, Einarsson, Blake, Carole, Kandol, Moore

men det skal vi vel neppe ta så veldig høytidelig - tross alt bare en vennlig treningskamp mot Petrescus lag, hvor vi ikke akkurat stiller med 1. 11'ern (Poyet på midtbanen...).
Hadde dog vært fint om vi sluttet å slippe inn 3 mål hver kamp uansett oppstilling.

Leeeeeeeeeeeeds

Allt for mange mål imot. Når f... skal vi få orden på forsvaret. BEKYMRET!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

ragnar

Tatt i betraktning at Poyet ikke har spilt mye fotball siden han la opp og at Gylfi nettopp er kommet tilbake etter et lengre skadeavbrekk, så skal vi nok ikke gråte så mye over resultatet. Pluss at det er vel litt varmere på Kypros om dagen enn i England.

Skal jo spille ny kamp i dag? Tenker det blir en litt annen lagoppstilling da.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

GeirO

Sju stykker på laget er hyperaktuell for førsteelvern. Da bekymrer resultatet meg.
MOT

Leeds04

Fytterakker`n....[xx(]
Vi snakker om et lag som ligger på 13. plass av 18 lag.

Været? Har ingenting med saken å gjøre.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Ferre

Alt for dårlig, uansett om det en ubetydelig treningskamp og om ikke alle fra første 11'ern spilte fra start. Ting tyder på at forsvarsproblemet ikke kommer til å løses med det første.

-WE'LL BE BACK-

pedro

Ingen unnskyldning at vi ikke stiller med antatt beste lag for det er vel det som er problemet i Leeds, å kopmponere den beste lagsammensetningen. DW og Poyet famler i blinde for tiden og nå ser det heilsvart ut. Når Poyet setter seg selv opp i lagoppstillingen mangler det bare Bates i mål og kånå hans til duskedame. Fy f...en for ei ståa[V]
Leedsomaniac

Per-Stian

Trass i ei b-prega oppstilling burde vi unngå slike stortap. Einaste gledelege, slik eg ser d, e at Poyet og Gylfi e på sporet mot comeback! Spent på denne "trialist'en". Håpar på denne Balrog som rykta gjekk om for nokre veker sidan.

Per-Stian

Den "mystiske" forsvarsspelaren som vi har på prøve e den verdskjente Anthar Yahia frå Nice (http://www.eurosport.com/football/personnews_prs20022.shtml)

RoarG

Det er den tredje kampen på rad med tre innslupne.Skandale.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Slapp nu av...dette betyr ingenting...Leeds kommer tilbake...alltid.

pettern

Dette er nok et bevis på det jeg skrev for noen dager siden.Wise/Poyet er en skandale.De har overhodet null peiling på forsvar.Dette er skammelig!!!!!!Laget er fullstendig uten selvtillit, og Wise/Poyet har tydligvis ingen evne eller kompetanse til å snu trenden.Dette går te hælvete dessverre.League1 neste år, og faktisk en reel fare for at klubben går konk og saneres!
Til å grine av!