Main Menu

MFK - KBK 5-0

Started by MrK, January 29, 2007, 19:20:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

.........og ikke et mål for lite. Brukbar første omgang (3-0) men i andre omgang snødde det vel mye.

Posititve sider fra Ertsås, Kaskela, Solbeg, Berg Hestad.........men KBK var tamme!

.............opprykk neste - walk over 9 april i Sogndal!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

arneg

Jeg har hørt at seieren var for stor.  Et KBK som har fått mange nye spillere, mangler mye når det gjelder samspill.  til tross for dette skapte de mange sjanser mot MFK som nok hadde større tempo enn 2.divisjonslaget.  Skulle bare mangle!  

Tar nok ikke mange årene før KBK og molde bytter divisjon :)

MrK

.....he he - les herså ser du hvor feil du tar - var vel nærmere 8 enn redusering!

Røberg var svak og Råket fikk heller ikke mye til!

http://www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070128/SPORT/70127003/1014/CUPQUIZ

RuneR

quote:
Originally posted by MrK

.....he he - les herså ser du hvor feil du tar - var vel nærmere 8 enn redusering!

Røberg var svak og Råket fikk heller ikke mye til!

http://www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070128/SPORT/70127003/1014/CUPQUIZ

Hmmm, sikkert ikke så veldig feil, men å bruke ROMSDALS Budstikke som et sannhetsvitne i denne saken er vel litt "på kanten"[?]

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

arneg

Jaja så var moille best da.  Resultatet er jo vanskelig å diskutere mot.  Noe annet er det at jeg tviler sterkt på at moille rykker opp med det første.  God tur ned i divisjonene;)

Asbjørn

quote:
Originally posted by MrK
.............opprykk neste -

...de sa så i Sogndal også, i fjor på disse tider, ja...

Well, I've been to the mountain and I've been in the wind
I've been in and out of happyness
I have dined with kings, I've been offered wings
And I've never been too impressed

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MrK

..........det er greit men jeg tror nok at de to som gikk ned aspirerer til minst en av de to direkte opprykk. Sogndal, Bryne BGlimt og kanskje Hønefoss er de 6 beste lagene i divisjonen.

Må nå ha litt troen spesiellt når det ser så ille ut med Leeds. 2006 var et fryktelig år!

Min gamle gode venn Stig Nord hadde en opprørsk spillergruppe ifjor der Håvard Flo var den sterkeste. De har mistet noen spillere og jeg tror at de er happy på topp 6 - FHK trener som jeg ikke kjenner til - men han var offensiv i uttalelsene!

Per-Stian

Synd og skam at Nord måtte gå etter berre ein sesong i Sogndal. Han er ein særs likandes person og ein trenar som på sikt kan bli meget respektert. Det er styret, og ikkje trenaren, som må ta skulda for at ikkje Sogndal hamna heilt i toppen. Gutta med penga styrer diverre klubben i fruktbygda med jarnklør!

MrK

EWnig der og Glomnes kunne de med fordel kvittet seg med for lenge siden. Synes det er stor respekt av det de har fått til - men Fosshaugane Campus er drøy kost......inst i fjorden!