Leeds- crystal p 10 feb

Started by Eriksen55, January 08, 2007, 07:24:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eriksen55

Noen som har tenkt seg over? Det har jeg. Lyst til å reise med noen andre leeds supportere. Blir isåfall tur nr 2 på meg i år:)

Big Jack

er der da, men desverre kun for noen timer. stikker tilbake til kåken i liverpool etter matchen - spare penger vettu..

Kjell Skjerven

Side before self,every time.

Big Jack

Sitter og bestiller billett til palace matchen, men får denne beskjeden: "Customer ****** cannot purchase tickets for product Vs CRYSTAL PALACE in this transaction as they have not previously purchased the pre-requisite product(s)." Er dette en dårlig spøk, eller betyr dette VIRKELIG at jeg må kjøpe membership til over 60£? over 80£ for å se leeds i championship? latterlig hvis dett er tilfellet.. blir lettere sjokkert hvis noen bekrefter dette.

chief

quote:
Originally posted by Big Jack

Sitter og bestiller billett til palace matchen, men får denne beskjeden: "Customer ****** cannot purchase tickets for product Vs CRYSTAL PALACE in this transaction as they have not previously purchased the pre-requisite product(s)." Er dette en dårlig spøk, eller betyr dette VIRKELIG at jeg må kjøpe membership til over 60£? over 80£ for å se leeds i championship? latterlig hvis dett er tilfellet.. blir lettere sjokkert hvis noen bekrefter dette.

Tror ikke det er mer dramatisk enn at bilettene ikke er lagt ut for salg enda.
Prøv i slutten av uka,eller begynnelsen av neste.[:)]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

chief

ooooops.

Ser at dere allerede hadde funnet ut av dette i en annen tråd.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

B_Deane

Skal også over for andre gang i år! Håper det går lettere og komme seg inn denne gang en når jeg var på Leeds-Wolves. Tragisk at billettnettet striker på kampdag, og tragisk at vi bare tar i snitt 17-18000.

Asbjørn

quote:
Originally posted by B_Deane

Skal også over for andre gang i år!

...og vi skriver ennå januar... [:o)]

Well, I've been to the mountain and I've been in the wind
I've been in and out of happyness
I have dined with kings, I've been offered wings
And I've never been too impressed

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go