Main Menu

TPN 138 ?

Started by marve, February 13, 2007, 03:38:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

quote:
Originally posted by peacock

"Selv ønsker jeg meg mer fokus på juniorene våre."

Enig, det er greit å ha info om disse, før de gjør sine debuter for andre storklubber![:)]

Jepp. Tross alt er det endel av oss som følger litt med på The Premiership også.  [:)]

Jon R.
Jon R.

Sten

quote:
Originally posted by Jon R

Hva med å opprette en egen tråd, der man kan komme med tips og ønsker om hva neste TPN kan inneholde?

Det synes jeg høres ut som en ypperlig ide.

Sten
Sten

Tom S

Eg synes denne artikkelen ber preg av litt for mykje personangrep og kanskje litt frustrasjon av journalisten.

Er det riktig å kalle vår manager og hans oppførsel "ein direkte skam"?
Det har vel hendt fleire og sannsynlegvis verre ting på sidelinjene oppgjennom åra enn det vi kjenner til av Wise. F.eks. ein med navn A Ferguson som offentlig forsvare sine spillere når de angriper publikum og sparker sko i ansiktet på sine spillere i garderoben m.m.

Lat oss komme ned på jorda og ikkje lage den minste detalj til ein stor skandale. Virker nesten som vi, fansen, lager meir støy rundt klubben enn media. Det er vel ikkje naudsynt?

Ellers følger eg deg Sverre i det du formidler på mange måter for det er mykje motgang om dagen, men trur det finst andre og bedre måter å legge fram saka på.
Ellers hadde det hjelpt med å spe på med litt "solskinnshistorier" innimellom. Det må da vel vere noko positivt med klubben vår??

Lat oss støtte klubben no, det trengs!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sverre

quote:
Originally posted by Jon R

Betyr dette at det ikke skjer noe positivt rundt klubben vår om dagen? Er det like svart som man får inntrykk av, hvis man forholder seg til alle andre kilder enn Leeds United.com? [8)]

Hvis jeg skulle få lov til å komme med et ønske, hadde det vært storveis med et portrett-intervju av Tom Elliot neste gang. [:)]

Jon R.

Notert!

HåvardK

Syns Sverre treffer spikeren på hodet i sin artikkel. Sterk ordbruk, javel - men det reflekterer virkeligheten, dessverre.
Syns ikke sammenligningen med Fergie er relevant for IKKE å kritisere Wise for hans oppførsel. At det finnes andre managere som oppfører seg idiotisk, forsvarer ikke Wise.

Masinga

Jeg har lest artikkelen og må si meg 100% enig med Sverre. Nesten så jeg skulle sagt det selv...

For å være ærlig føler jeg at Bates, og kanskje Wise også, er som gjøken i andres reir. Det blir aldri fred før Bates er borte. Jeg hadde på det tidspunkt Bates tok over klubben vært fan av Leeds i ca. 35 år. Jeg har overlevd litt av hvert. Jeg skal nok overleve Bates med god margin.

Det som er litt skremmende er at Bates har et skikkelig balletak på Leeds i og med at han sannsynligvis sitter som eier av Elland Road i dette stråselskapet hans. Og Elland Road vil han garantert ikke gi fra seg uten et klekkelig overskudd, kjenner jeg ham rett.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Tom S

Eg forsvarer på ingen måte at Wisey, eller andre, oppfører seg som idioter, men prøver å fortelle at det skjer saker og ting heile vegen fra de mest profilerte managere/spillere til de mindre anerkjente.

For the record kan eg fortelle, som så mange ganger før, at eg IKKJE tok bølgen når vi tilsette Wisey eller når det vart kjent at Bates var den einaste som putta lommeboka der kjeften var og redda klubben økonomisk. Eg er heller ikkje imponert av måten hverken Wisey eller Bates styrer på, men synest at det vert i overkant dramatisert.

quote:
Originally posted by HåvardK

Syns Sverre treffer spikeren på hodet i sin artikkel. Sterk ordbruk, javel - men det reflekterer virkeligheten, dessverre.
Syns ikke sammenligningen med Fergie er relevant for IKKE å kritisere Wise for hans oppførsel. At det finnes andre managere som oppfører seg idiotisk, forsvarer ikke Wise.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

...og I DAG ankom mitt kjære TPN heimen... (puh...). [:)]

Well Frankie Lee he paniced, he dropped ev'rything and ran
Until he came up to the  spot, where Judas Priest did stand
"What kind of house is this", he said "Where I have come to roam?"
"It's not a house", said Judas Priest "It's not a house... it's a home"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow