JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Started by Sander, March 11, 2007, 00:56:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander

JJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Endelig seier..

Det var alt

flynn

Bra innlegg, støtter den fullt ut!!

flynn

Bites Yer Legs

Amen til trådstarters innlegg!!!

Komplementerer gjerne med et: JAAAAAAAAAAAAAAAA FOR FAAAAAAEEEEN!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Sander

Per-Stian

Papi

Hurra for oss... åssen var kampen? har vore på langtur i dag, ikkje fått sett kampen

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

dexter90

quote:
Originally posted by Papi

Hurra for oss... åssen var kampen? har vore på langtur i dag, ikkje fått sett kampen

I`d rather walk alone

1.omgangen skal visst ha vært årsbeste fra oss![:D]

GeirO

En time regelrett overkjøring. Deretter mista vi helt grepet og Luton får mange sjanser og en straffe. Skulle vært ulovlig etter en time hvor ingen så noe til Luton Town.
MOT

Leedsfan

20   Barnsley   38
21   QPR           36
22   Luton Town   36
23   Southend   35
24   Leeds Utd   34
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TrJ

Så kampen på Viasat SportN og gutta imponerte i 1. omgang og de hadde vel 3 stk i tverrligger i første omgang, så gutta var maks uheldige som ikke ledet med minst 2 til pause. Starten på 2.omgang var også bra (og vi fikk det etterlengtede målet), men halvveis ut om i omgangen tok Luton over. Luton fikk da også straffe 5 min før slutt, men den skulle vel ha vært avblåst for offside?!?! Sånn sett var det rettferdig at Ankergren redda en svakt plassert straffe.
Må også si at jeg synes Johnson gjorde et godt inntrykk, det gjorde forøvrig også Michalik som også debuterte.

Hvis gutta klarer å følge opp den fine innsatsen (spesielt fra første omgang) i de siste kampene så er det ikke helsvart!

Terje
- med fornyet håp..
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Per-Stian

Gledeleg å sjå at over 27.000 tok turen til Elland Road idag. Det er slike oppsvingar som kan bli gjeldande til slutt, gutta treng all den stønaden dei kan få.

asLeeds

konge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Stifler

DEILIG!

She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….
-Nr 2 er den første taperen-

MrK

På en dag der min datter ble seriemester i haånball P14 omtrent samtidig med at kampen ble avblåste så ble dette en deilig dag.

Lagavullin, GT og Remy Martin XO grand cru er passende å feire med............en hilsen til Ole Andreas Sårheim og en haug med bønder fra Bergen som opplevde det live...........

Skål og ha en fantastisk aften!

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Lars E

Deilig!!
Synes Douglas og Kishi gjorde en glimrende jobb på midten, og vi var farlige framme med spesielt Blake og Cresswell. Sistnevnte er kanskje litt rusten ennå, men tydelig at han er på gang. Vi burde jo hatt 3-4 mål i denne kampen.[8D]

Akergren virket litt usikker, men utrolig viktig strafferedning. Også en god forestilling av debutant Michalik, tror han er solid for nivået. Håper vi får beholde han og Kish så lenge som mulig!

Forever Leeds

Forever Leeds

auren

Heath og Michalik hadde full kontroll i halvannen omgang. MEN, jeg tror nok denne slovaken er alt for treig. I tillegg er han litt keitet i stilen og ikke så sikker med ball i beina. Tror nok Heath og Rui er det midstopperparet vi bør gå for. Luton var for dårlig offansivt til å si så mye om Michalik. Tror han vil slite mye mer mot et bedre lag.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Michalik virker for all del smartere enn Heath.. Han gjorde opp trege dueller med gode taklinger! Rui og Michalik neste kamp!

Førde

Marching On Together

Gunnien

Dennis

I hele går kveld og i dag har jeg følt meg som akkurat denne smilien

[^]

- Dennis
Marching on together!

knut_eknes

Lenge siden jeg har vært så glad etter en Leeds kamp! Den straffe redningen reddet helgen og vel så det!  En annen ting er Matt Heath sin hodestyrke. Han er helt rå i hodedueller, helt syk! Header unna alt! Hadde vi bare spilt mot lag som slo høyt og langt i midten hadde vi ikke sluppet inn et eneste mål, Matt hadde ryddet unna alt! Fantastisk!