Hvis jeg hadde vært Wise....

Started by pettern, February 27, 2007, 04:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pettern

Hvis jeg hadde vært manager ville jeg gjort følgende etter å ha sett de 5 første kampene fra sidelinja som ny manager:
-hatt forsvarsorganisering i 2 ekstra timer hver eneste dag
-omskolert etpar av de hurtigste spillerne til forsvarsspillere(alle ser jo at tempoet på enkelte spillere er som norsk 3. divisjon)
-enasjert en idrettspsykolog som hadde terpet selvtillit-selvtillit-selvtillit!
-lagt meg ned foran føttene til Bates og gråtkvalt bedt om pund til 3 klassespillere, hvis nei sagt opp!

Per-Stian

Eg hadde pakka sekken og forlatt klubben vår!

MrK

......tror at jeg hadde funnet ut at jeg ikke mestret oppgaven og trukket meg med det lille av verdighet jeg hadde igjen

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Oggy

quote:
Originally posted by Oggy

Er ikke helt enig med det, Pettern.
Vi har forbedret forsvarsspillet en god del,
men husk: Vi har ikke scora på de 3 siste kampene.

Føler det er her vi sliter mest nå, i angrep.
Bruk heller de timene på å drille inn bevegelsesmønster,
spør du meg [:0]

Oggy

ragnar

Kjørt 4-4-2 som et fast system der vi faktisk bruker vinger som jør at vi klarer å komme rundt på kantene og kommer til innlegg.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Peter7

... hadde du meldt deg inn i Chelsea supporterklubb?
www.chelseafc.no

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Cherry

Vinger/vingbacker!!  Kommer jo nesten ikke innlegg!! Blir ikke mål av kun møtende spisser.....Healy MÃ... bare treffe snart!
Kjør JJ & Lewis/Carole offensivt, Blake er & blir en god innbytter.
Flo er visst klar til uka!

1.poeng i kveld.......DA har jeg trua`igjen!

Papi

quote:
Originally posted by cherry

Vinger/vingbacker!!  Kommer jo nesten ikke innlegg!! Blir ikke mål av kun møtende spisser.....Healy MÃ... bare treffe snart!
Kjør JJ & Lewis/Carole offensivt, Blake er & blir en god innbytter.
Flo er visst klar til uka!

1.poeng i kveld.......DA har jeg trua`igjen!

Hallo??? Blake er den einaste som har eit snev av teknikk på laget, og er for meg udiskutabel...

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

peacock

Selvsagt skal Blake spille. Udiskutabelt vår beste offensive spiller denne sesongen. Uten at DET bør bety så mye da....[:)]

Cherry

Robbie Blake er en god spiller med glimrende teknikk, men rufsete fysikk. Er for tung.
Bedre og la han komme innpå & spare alt kruttet i 1-en omgang- men det er klart, med den skadesituasjonen som er - så er ikke valgene store.  Han holder sjelden en hel kamp uansett, det er poenget mitt.

Sheridan

Må vel bare innse at Dennis ikke hadde den "nødvendige rutinen" til å snu en synkende skute.