Hvem blir med oss ned?

Started by Sander, March 05, 2007, 18:30:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander

Mulig noen her blir irritert av denne posten, men tenker litt på hvem som blir med oss ned dersom det blir nedrykk.. Egentlig vanskelig å si ettersom vi ikke veit hvem som har kontrakt videre med klubben og hvor mye de tjener..

Lund
Sullivan?
Richardson
Marques
Heath
Crainey?
Einarsson??
Westlake?
Derry?
Howson
Bayly
Rose
T.Elliott
Moore?
Douglas??
Foxe?
Beckford?
Kandol
Parker
Flo??
Moore?

Tror ikke spillere som Cressy, Healy, Blake, Thompson, Sa og Lewis blir med ned.. Håper at flere av unggutta blir i klubben, samt noen av de eldre.. Tror Flo kunne blitt en kjempe spiller i League One dersom han holder seg skadefri..

Enda veldig tidlig å diskutere hvem som blir og ikke, men hadde vært moro å se hvem andre her på forumet, tror blir med oss ned.

RoarG

Litt depressiv tråd, men...
Tror nok mange av spillerne du har på listen blir i klubbe dersom vi har råd til å beholde dem. Har minst tro på Sullivan. Han er 37 år og legger vel opp dersom Leeds går ned og alternativet er L1. Tror også at de 6 spillerne du har satt opp til slutt ikke forblir, til det er de for gode. Dersom vi skulle rykke ned hadde jeg sett for meg en sterkere ungdomssatsing, etter som strategien til d'herrer Blackwell og Wise med å satse på eldre spillere ikke har ført frem.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Budda

De som garantert ikke vil bli med ned er Healy, Nicholls, Blake, Lewis. Pluss lånespillerne da selvsagt.  Cressy blir sikkert ikke med ned han heller, hvis han finner en klubb som vil satse på en slik skadeforfulgt spiller. Hva er egentlig ståa med Derry?
Endre

Peter7

Slik laget har spilt denne sesongen vil det kunne få problemer med direkte opprykk fra League 1. Det lureste ville vel da kanskje være å kvitte seg med alt man kan av dagens spillere, og bygge opp fra grunnen et helt nytt lag basert på yngre krefter - fortrinnsvis egne og eventuelle andre talenter som man kan tiltrekke seg med det som måtte være disponibelt av budsjettmidler ... om noen år kunne kanskje dette laget klatret opp et par hakk.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

fmtj

quote:
Originally posted by Peter7

Slik laget har spilt denne sesongen vil det kunne få problemer med direkte opprykk fra League 1. Det lureste ville vel da kanskje være å kvitte seg med alt man kan av dagens spillere, og bygge opp fra grunnen et helt nytt lag basert på yngre krefter - fortrinnsvis egne og eventuelle andre talenter som man kan tiltrekke seg med det som måtte være disponibelt av budsjettmidler ... om noen år kunne kanskje dette laget klatret opp et par hakk.

Crainey 4 Scotland!

Vi kommer sannsynligvis ikke til å rykke direkte tilbake til CCC! Jeg må dessverre si at jeg tror veien tilbake kan bli lang og kronglete. Det er mange om beinet i L1 også, og vi som er en så "stor klubb" vil bli utsatt for kjempe innsats fra de andre lagene. Og vi har jo sett hvordan det har gått...[xx(]. Vi fikk høre til det kjedsommelige at vi er for store til å rykke ned, men det vi ihvertfall har klart å bevise er at det ikke er størrelsen det kommer an på! Lederne våre gjennom mange år har sviktet oss dessverre og nå må vi ta til takke med knapper og glansbilder, snart bare knapper er jeg redd! Det er for jævlig, blir regelrett deppa når jeg tenker på det.
Det eneste som er sikkert er at Leeds vil alltid ha sin plass i mitt hjerte!!!
MOT!!!
Yeboahs vitne

baste

Æ blir med ned...som ekte LEEDS supportere skal...We `ll be back. Pride of Europe

RoarG

Selvfølgelig blir vi alle med ned. Hadde bare ikke trodd at jeg som Leeds-supporter noen gang skulle bli nødt til "å se frem til" oppgjør mot Chesterfield,Wycombe og Huddersfield (samt at Scunthorpe noen sinne skulle gå forbi oss i ligasystemet!!!).

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjalle Skien

Er det noen som vet hva som skjer med Bet 24/viasat HVIS vi rykker ned??
Takk for svar..

www.jarlebakke.tk