Den pittelittle negativ-tråden!!!!

Started by asLeeds, August 20, 2006, 02:47:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Det fine er at vi i tillegg har den store positivitetstråden. På den måten blir forumet mer fleksibelt, og dermed bedre tilpasset det brede lag av befolkningen. [8)]

Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

Jeg tyr nå til den pitlelitle negativitetstråden, siden det bare ble uavgjort i går kveld [B)]. Asle fra Stord har profetiske evner [:0]. Hvordan står det forresten til med Ole fra Stord? Ja, jeg tenker på han med Ole, Dole og Doffen [;)]. Det er han som satt på La Comida 3. mars etter å ha skamfert en politihest, en sau fra Beeston (med påfølgende arrest i hele førsteomgang mot Wednesday), for deretter nesten å bli kastet ut av Vince! [^]

Kjell Skjerven

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Jeg tyr nå til den pitlelitle negativitetstråden, siden det bare ble uavgjort i går kveld [B)]. Asle fra Stord har profetiske evner [:0]. Hvordan står det forresten til med Ole fra Stord? Ja, jeg tenker på han med Ole, Dole og Doffen [;)]. Det er han som satt på La Comida 3. mars etter å ha skamfert en politihest, en sau fra Beeston (med påfølgende arrest i hele førsteomgang mot Wednesday), for deretter nesten å bli kastet ut av Vince! [^]

Eg lurer nå heller på korleis det gjekk med politihesten og den stakkars sauen fra Beeston...?[:D][:D][:D]

stao no pao
Side before self,every time.

asLeeds

[:D]joda,går nok bra med han. er me på tur så er me på tur[8D]gjera da med stil[;)].
inne på negativt; Vincent hadde ikkje fløyte på dei fløyte gratinerte potetene...[:o)].

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Asbjørn

quote:
Originally posted by Asleeds

inne på negativt; Vincent hadde ikkje fløyte på dei fløytegratinerte potetene...[:o)].

Nei, han sluttet med det etter at så  mange klaget over alle de som absolutt skulle imitere det avsluttede fløytesignalet til dommerne... [8)]

But Mona Lisa musta had the highway blues
You can tell by the way she smiles

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asLeeds

mobbe du nynorsk??fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Karl Hot Shot

Jeg er litt i tvil om ettpoengeren på lørdag er pitlelitt negativt, eller om det er svært negativt, siden vi må ha trepoengere nå.

RoarG

Nei, ettpoengeren på lørdag hører ikke med her, siden det er et middels negativt resultat.[;)]
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Jeg er litt i tvil om ettpoengeren på lørdag er pitlelitt negativt, eller om det er svært negativt, siden vi må ha trepoengere nå.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020