Main Menu

Ny kaptein

Started by mari, April 11, 2007, 00:39:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mari

David Healy nykaptein resten av sesongen - godt valg ! Tror han er en type som kan løfte seg ytterligere med kapteinsbindet

HåvardK

Enig i at Healy er et godt valg. Samtidig reduserer vel dette sjansen for idiotvalg à la Kandol fra start for resten av sesongen en smule.

Tom S

Hadde håpt på Cressy eg då, men kanskje dette er med å bidrar til at Healy putter på 4-5 goaler før dommeren bles av for siste gang denne sesongen.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Spennende valg! Jeg synes det er et godt valg, kanskje bidrar det til at Healy opprettholder form og innstilling i de siste kampene.

- Dennis
Marching on together!

auren

Som type har jeg aldri sett på Healy som en naturlig kaptein. Mye pga sjelden 100% innsats og noe sytende atferd. Kanskje denne belønnelsen fra Wise er med på å heve innsatsen hans de siste 4 kamper. Vi får håpe han nyter den respekten han fortjener i spillerstallen, slik at han har evnen til å få opp motet blant sine medspillere når det går trått. Det siste er jeg ikke helt sikker på er tilfelle. TIme will show!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Jeg for min del hadde håpet på Kelly, ham på høyre back og Marques/Michalik/Gray i backracka hadde føltes ok før de siste cupfinalene. Men jeg innser at Kellys dager desverre er over på a-laget, trist men nok sant.
Healy et ok valg, eneste reelle alternativ er vel Lewis, men han er nok noe så utypisk som en stille og beskjeden yankee. Healy er vel i tillegg snart den med mest fartstid i Leeds-trøya, med sine to sesonger pluss. Sier litt om hvorfor vi er der vi er synes jeg.

flynn

flynn

fmtj

Hadde nesten forventet at vi skulle låne en kaptein en plass...Color Line eller noe...[:o)]
Yeboahs vitne

Per-Stian

Healy har vore i klubben ei god stund, men har ikkje alltid vist på bana at han går foran med eit godt eksempel. No er han likevel i meget god form og formspelarar skal vi honnorere. Cresswell hadde nok for meg vore eit meir naturleg val.

ragnar

Er vel et meget sikkert tegn dette på at Kelly ikke spiller flere alags kamper for Leeds...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Oggy

Kelly kunne jo ikke gått fra B-laget til å bli kaptein for oss resten
av sesongen ?
Men nå til helgen vil det vise seg om han er i troppen eller ikke,
nærmest skandale hvis han ikke er det - spilte hele B-kampen i dag!

Huff, vi er til å gremmes over - folk flirer til oss, spytter på oss.
But, WE ARE LEEDS UNITED !!!
Oggy

Ronald

Hvorfor vrake Douglas  [B)][B)]

Dette kan være en type avgjørelse som får en spiller til å miste gnisten. Eg syns at Douglas har spilt bra den siste tiden, er det andre som har styrt skuta? er eg helt på jordet her? og det virket som han var motivert når/viss han faktisk fikk tillit.

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

HAD

quote:
Originally posted by Ronald

Dette kan være en type avgjørelse som får en spiller til å miste gnisten. Eg syns at Douglas har spilt bra den siste tiden, er det andre som har styrt skuta? er eg helt på jordet her? og det virket som han var motivert når/viss han faktisk fikk tillit.

Bra, Ronald. Du følger med [:)]

flynn

quote:
Originally posted by Ronald

Douglas fikk først sitt gule kort nr 15, og skulle dermed stå over 3 kamper. Etter at kampen var slutt lot han frsutrasjonen ta overhånd og kjeftet på seg et rødt kort, som betyr at han mister den siste kampen også. Dermed må vi ha en ny kaptein i innspurten.

flynn

RoarG

Douglas burde vel ha vært kaptein ut sesongen. Han gjorde vel en ganske bra figur. Synes ikke at dette er et trekk fra Wises side som bidrar til å heve moralen betraktelig. Healy har jo vist bra form i det siste, men bør han pådyttes mer ansvar? La han heller konsentrere seg om å score mål.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Masinga

Jeg tror Healy er et godt valg som kaptein. Han trenger ansvar og tillit.

For øvrig, hvis Healy forsetter å score som han har gjort de siste kampene, er han i ferd med å bli en levende legende på Elland Road. Takket være ham henger Leeds med og har godt heng på Barnsley og Hull.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

rastafari

Får håpe at utnevnelsen gir Healy ennå et gir. Jeg tør ikke spekulere i hvor godt det valget er, men tror det er gambling av Wise for å få mer ut av Healy. Men han må også holde seg unna gulekort, da han nærmer seg ny utelukkelse sjøl (8 gule pt)
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Sheridan

Forbanna idioten Douglas!
Koster oss dyrt!

kjelvi

Ban sidelines skipper for season

Leeds United skipper Jonathan Douglas will miss the rest of the season after being handed a five-match ban by the FA.

The midfielder picked up his 15th booking of the season late on against Colchester on Monday, earning him an automatic three-game ban.
Douglas was then shown a straight red after the full-time whistle for using foul and abusive language, which has resulted in an additional two-game suspension.
The news will come as big blow to the Elland Road club, who are two points adrift in the battle for Championship safety with four games remaining.
Manager Dennis Wise has handed talismanic striker David Healy the captain's armband for the rest of the season.

TeamTalk