Thompson og Flo inn

Started by MrK, January 03, 2007, 16:58:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by pedro

Ja og som lekte med Brasil under VM i 1998[:D]
quote:
Originally posted by Carl Fisker

Flo - er det han med de lange beina som er så vanskelige å stokke?

:-)

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Papi

Jaaaa, skal vi se....

Kva skal ein si, mannen er ikkje blandt dei skarpaste knivane i verden, det merkes ein bare når han snakker. Klarer ikkje fullføre ein einaste setning uten at han ler av seg sjølv.

Men spøk til side. Tore Andrè Flo er nok blandt dei beste spissane som Norge har hatt i par ti siste åra, men prestasjonene hans har vore mindre bra etter år 2000. Rettare sagt dårlig.
Men skal gi gutten ein sjangs, veit kva han er god for om han held seg skadefri.

Moore, Kandol eller Flo?? FLO:)

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Pål

Flo spilte veldig bra for Siena før han kom til Vif... I Vålerengens Idrettsforening har han vel mest vært skadet og dårlig de få gangene han har spilt. Ikke mer enn 1,5 år siden han var mer enn god nok for Serie A...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Leeeeeeeeeeeeds

Ferre

Er Thompson den kreative midtbanespilleren vi savner, eller er han bare en ny beinknuser?

-WE'LL BE BACK-

RoarG

vi får vel gi disse gutta en fair sjanse før vi begynner å mobbe dem. Skjønt, når jeg tenker på at vi hadde Hulse i juli og får Flo i januar kan det vel neppe kalle en styrking av laget eller?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rasandeokse

Jeg tror Flo kan gjøre en god jobb for oss. Vi har manglet spillere som kan holde ballen i angrep. Flo er meget solid teknisk og kan være et meget bra oppspillspunkt samt gi fine muligheter for resten av angrepet. Det som skjer gjentatte ganger i år er at vi kommer rundte 16metern så er det omtrent bare blake som bidrar.

Thompson er nok en ny beinknuser. Men tror dette er viktigere enn en robert koren akkurat nå.. Thompson/nicholls sentralt kan bli meget bra det. nicholls slår jo bra passninger???

Leeeeeeeeeeeeds

Ja nå var det jaggu på p4 også. Flo til Leeds

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Leeeeeeeeeeeeds

Jeg er jaggu ikke så sikker på at Flo signerer for Leeds jeg. Synd i såfall. Mannen kan jo være et oppspillspunkt samt jeg tror det er bra for gutta å få en mann med erfaring på topp

GLORY GLORY LEEDS UNITED

marve

hehehe begynner å like tanken på flo i leeds drakt ,jæ... skeptisk jeg også tror han fort kan bli for pinglete i denne ligaen .Men som sakt begynner å like tanken på  å få se flo i leeds .Mere skeptisk til at vi signer kandol permanent ,ikke vært mye bra de gangene jeg har sett han .

sindre12

synes dette høres bra ut jeg altså.....
Killa Har ikke imponert skada hele tiden ser bra ut med
flo inn thompson inn ifill inn
Beckford 4 England!

Leeeeeeeeeeeeds

FLO ER BEKREFTA
leeds hjemmeside

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Jon R

quote:
Originally posted by Ferre

Er Thompson den kreative midtbanespilleren vi savner, eller er han bare en ny beinknuser?

-WE'LL BE BACK-

Den unge Alan Thompson var en glimrende spiller. Ikke ulik vår egen John Sheridan faktisk: Slepen teknikk, glimrende pasning- og skuddfot. Han stagnerte vel etter overgangen fra Bolton til Aston Villa men fikk visst en ny vår i Celtic under Martin O Neill.
Ryktene om at han har blitt degradert til til å trene med Celtics juniorlag er jo urovekkende da. På den annen side: Nettopp det skjedde vel med unge Sheridan etter overgangen fra Leeds til Forest også, uten at Shez på noen måte var ferdig som fotballspiller. [8)]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Har diskutert denne Thompson-kroppen med en Celtic-fan i lønsjen.
Han har ikke en gang figurert på benken i det siste, og var blant de desidert best betalte spillerne i klubben, med £28000 i uka. Håper vi slipper noe billigere unna.

Fikk denne kremkontrakten etter en supersesong med O'Neil, og har gjort lite av seg etter det.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

TrJ

Håper Thompson får samme typen kontrakt som Flo, dvs ut sesongen slik at vi kan mannen nærmere i øyesyn.
Ifill har jeg for øvrig tro på for oss. Satser på at han er like god som på CM! :)
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

MrK

....vi legger opp til "eldre" spillere som er over toppen...........kortsiktig  men jeg tipper at ingen av disse kommer til å gjøre det skarpt.........Flo er vel utrent og småskadet Thompson vet jeg ikke men han er i overkant stasjonær etter det jeg har sett av han siste ganger.....

Herregud hvordan dette ender - i  tillegg så dårlig betalt!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

GeirO

Liker bedre og bedre at Flo kommer.

Masse buzz i norsk presse samt at Flo gir alt i sin siste sjanse for å spille på høyt nivå (?). Forutsetningen er at han unngår skader....
MOT

kjelvi

quote:
Originally posted by MrK[/i

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"

Mindreverdighetskompleks......!?!?

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by GeirO

Liker bedre og bedre at Flo kommer.

Masse buzz i norsk presse samt at Flo gir alt i sin siste sjanse for å spille på høyt nivå (?). Forutsetningen er at han unngår skader....

Viktig forutsetning der, GeirO!