Skrevet av Emne: Skumme fløten....  (Lest 1826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Skumme fløten....
« på: Mai 04, 2007, 16:58:00 »
http://www.yorkpress.co.uk/sport/yorksport/display.var.1373033.0.cherrypicking_season_starts.php

Ikke til og unngå at disse forsvinner da!  Kampen på Søndag blir jo bare vemodig.....blir jo nedrykk selvsagt - men mye følelser slippes løs etter at fløyta går da gitt!
 

RoarG

Re: Skumme fløten....
« Svar #1 på: Mai 04, 2007, 17:01:21 »
Trist hvis de drar, da de kunne bidratt positivt for klubben fremover. Håper at spillerne som ikke vil være med videre fremover sier fra omgående slik at Wise kan bygge opp laget i ro og få til en skikkelig pre-season.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: Skumme fløten....
« Svar #2 på: Mai 04, 2007, 17:02:02 »
Derby-kampen må Leeds-gutta bruke som ein sjanse til å få tilbake litt respekt. Wise har varsla at han vil bruke fleire unggutar, og mange av desse vil nok setje pris på sjansen. Kjenslene har allereie fått utløp hos meg, trur ikkje det vert ekstra trist i morgon.

Så gjenstår det å sjå om vi blir sett under administrasjon før kampen... Eg drit i antalet poeng vi hamnar opp med, men forventar at elleve mann gir jarnet for klubben og sitt eige rykte!

RoarG

Re: Skumme fløten....
« Svar #3 på: Mai 04, 2007, 17:06:40 »
Leeds har faktisk en fair sjanse mot Derby. Så dem mot Palace i helgen, og forsvaret deres var heller tvilsomt, og de tapte ganske så fortjent. Derbys 3. plass er klar, så Leeds har vel mest å spille for. Vi skal vel ikke tro at vi berger plassen, dog, siden vi må sette scoringsrekord for klubben for å greie det.
quote:
Originally posted by Per-Stian

Derby-kampen må Leeds-gutta bruke som ein sjanse til å få tilbake litt respekt. Wise har varsla at han vil bruke fleire unggutar, og mange av desse vil nok setje pris på sjansen. Kjenslene har allereie fått utløp hos meg, trur ikkje det vert ekstra trist i morgon.

Så gjenstår det å sjå om vi blir sett under administrasjon før kampen... Eg drit i antalet poeng vi hamnar opp med, men forventar at elleve mann gir jarnet for klubben og sitt eige rykte!



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rasandeokse

Re: Skumme fløten....
« Svar #4 på: Mai 04, 2007, 17:14:24 »
tror leeds kommer til å vinne, men det samme gjør hull og dermed er det sjanseløst. hadde vært gøy med 0-3 til pause og fått litt spenning i andre omg.
 

RoarG

Re: Skumme fløten....
« Svar #5 på: Mai 04, 2007, 17:40:37 »
Hull må vel tape ganske stort om vi skal ha noen som helst sjanse. Kan ikke se for meg at de kollapser foran egne fans mot Plymouth. Men vi kan jo håpe: Hull - Plymouth 0-5, Derby-Leeds 0-5.[:p] Uansett er det bare å hive alle man i angrep. Nå får det briste eller bære.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Erik M

Re: Skumme fløten....
« Svar #6 på: Mai 04, 2007, 22:00:06 »
quote:
Originally posted by RoarG

Trist hvis de drar, da de kunne bidratt positivt for klubben fremover. Håper at spillerne som ikke vil være med videre fremover sier fra omgående slik at Wise kan bygge opp laget i ro og få til en skikkelig pre-season.

Change is the constant that cannot be changed.


Dette syns jeg er et merkelig resonnement.  Man kan hevde hvor mye dårlig ledelse og økonomi har spilt inn her, men først og fremst har spillerne gjordt en altfor dårlig innsats.  De siste ukene har det sett mye bedre ut, men spurten kom for sent.  Slik laget presterte før jul og rett etter var skamfullt.

De spillerne jeg kommer til å savne er allerede solgt.  Jeg ønsker meg undom fra eget stall og nye fjes.
 

raggen

Re: Skumme fløten....
« Svar #7 på: Mai 05, 2007, 00:15:37 »
da er det jo avgjort.. skulle leeds klare det umulige med å ta igjen hull med målforskjell så er det til ingne nytte da klubben er under administrasjon

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Skumme fløten....
« Svar #8 på: Mai 05, 2007, 00:40:50 »
quote:
Originally posted by raggen

da er det jo avgjort.. skulle leeds klare det umulige med å ta igjen hull med målforskjell så er det til ingne nytte da klubben er under administrasjon

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!



Dette var vel samtidig ganske smart. Slipper å starte neste sesong med 10 minus!
Yeboahs vitne

raggen

Re: Skumme fløten....
« Svar #9 på: Mai 05, 2007, 03:08:35 »
sant det. ikke satt meg inn i hele denne administrasjonssaken men virker som om bates er en sleip jævel når det gjelder økonomi og pengere

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!