South Leeds Stadium

Started by Ferre, May 01, 2007, 17:20:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ferre

Leeds could play at South Leeds Stadium, home of rugby league club Hunslet, while they redevelop Elland Road. (Daily Mail)

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/gossip_and_transfers/6610401.stm

Noen som vet noe mer om dette, eller er det bare BS?

-WE'LL BE BACK-

Budda

Hva er det man skal gjøre med Elland Road da? Ombygging av stadion koster penger og det har jo ikke Leeds så mye av
Endre

KeyserSoze

Men det er heller ikke Leeds som eier station da. Men med en buy-back clause så er det jo merkelig at de nåværende eierne skal være villige til å investerere i det (selv om jeg antar det er snakk om næringsutvikling, ikke "sportslig" utvikling).

Men det var kanskje noe snakk om at denne buy-back clausen ikke var gyldig  så langt frem i tid?

Uansett er vel ting som kommer frem på gossip-sider i engelsk media best å ta med noen tonn salt...

stefan

tullenyheter...south leeds stadium er for liten

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Erik M

Opprinnelig buy-back-clause tror jeg var på 25 år.  Hvordan denne ser ut etter at Bates' rever har overtatt vet jeg ikke. Tror det er riktig å modernisere Elland Rd uavhengig av tabellsituasjon og divisjon.  Har man den minste ambisjon om å returnere i toppen må man henge med på anleggsfronten nå.

MrK

Molde har feteste stadion i Addeco ligaen og Leeds i League 1 - Huddersfield sin suger

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

quote:
Originally posted by Ferre

Leeds could play at South Leeds Stadium, home of rugby league club Hunslet, while they redevelop Elland Road. (Daily Mail)

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/gossip_and_transfers/6610401.stm

Noen som vet noe mer om dette, eller er det bare BS?

-WE'LL BE BACK-

Ja, hver onsdag og torsdag skal det være marked er![:D]
Yeboahs vitne