Main Menu

Ian Moore

Started by soumoh, May 07, 2007, 16:16:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

soumoh

er blitt frigitt av klubben. Deilig. Vært en spiller med mye vilje og innsats, men likevel uten utelling.

We'll be back.
We'll be back.

Jon R

Den eneste "bakromspilleren" vi hadde, men vi spilte jo allikevel ikke en type fotball som la til rette for den type spillere. Moore vil ikke bli savnet, selv om han fikk en viss kultstatus på Elland Road. Ble hyllet av fansen da han varmet opp under kampen igår. [:)]

Jon R.
Jon R.

Sleivind

Litt kjedelig! Alltid hatt sansen for Moore!

flynn

Moore kunne vært en bra mann i L1. Nå blir ikke det noe av, og da er det på sin plass å ønske ham lykke til videre. Han er vel omtrent den eneste som har klart å få et godt rykte uten å spille seg til plass på laget, eller kanskje det er nettopp derfor...

flynn

Karl Hot Shot

Lønna hans stod nok ikke helt i stil med kvalitetene som spiller. Det vil komme mange "utrenskninger" framover som alene skyldes at League One gir lavere inntekter enn Championship.

Karl Hot Shot

Lønna hans stod nok ikke helt i stil med kvalitetene som spiller. Det vil komme mange "utrenskninger" framover som alene skyldes at League One gir lavere inntekter enn Championship.

fmtj

Moore var en innsatsfylt type, men som flere sier her, ikke god nok kvalitet. Det ville han muligens hatt i L1 og det lønnsopplegget må det bli fornuft i snart!
Yeboahs vitne

Peter7

Bedriftsspiller, som passer i en bedriftsserie ... L1?

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

RoarG

Har ikke klart å få noe særlig inntrykk av Moore som spiller, og da kan det være like greit at han går?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Ja, £5000 i uka er vel i drøyeste laget for en spiller som Moore...

-WE'LL BE BACK-

RoarG

5000 £ i uka[:0]? Og jeg som trodde at tiden med eventyrlønninger var over! Med nedrykket til L1 bør vel 1000 £ i uka være maksimum.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Moore vil aldri bli sakna. Udugeleg fotballspelar. Jobbar knallhardt, men ikkje eit einaste kreativt gen i kroppen! Altfor høg lønn i forhold til det lille han har bidratt med.

Papi

Moore who??

Når me først skal ha "cleanout" av stallen, ofrer eg ikkje Ian Moore ein einaste tanke. Om så han hadde tjent 100pund i veka, ville eg heller kvitta meg med han.

Beklager Moore,du er, var, og vil aldri bli god nok for Leeds

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

peacock

En ting undres jeg; om Moore hadde kontrakt, så kan da ikke klubben frigi ham om han selv ikke vil?

Tom S

Takk for innsatsen Moore, den var upåklagelig. Synd ikkje fotballhjernen og ferdigheitene stod i stil.

Lukke til vidare!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Henning

Moore sin kontrakt går ut i sommar, peacock.

Henning, som likte Moore og trur han kunne ha gjort det bra i L1.