Leeds på TV neste sesong

Started by Leeds04, May 09, 2007, 14:56:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

Skal vel mye til at vi får se Leeds kamper neste sesong. Finnes vel ikke på nettet engang?
Akkurat det bekymrer meg...
Eneste mulighet blir vel å dra over, men da har vi allefall en god grunn til det!



"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

AndyMathie

Det var en Man City supporter innom siden vår. Han sa at City ble visst masse på tv når de var i League One, så det finnes håp.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

4ever arcticwhite

Det ligger vel en avtale med viasat om at kampene skal vises, som en del av sponsoravtalen med bet24? Noen som husker? Men det ligger vel ingenting der om at de skal vises direkte.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Trond A

Blir nok ikke L1 kamper med Leeds på Viasat, mener at avtalen bare var for 1 år. Håper på en og annen kamp på skysport. Muligens allerede i 1. eller 2. runde i Ligacupen?



Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

GeirO

Cupfinalen går jo på TV, der vil jo cupsensasjonen Leeds være med.
MOT

Sydhagen

quote:
Originally posted by Varg Veum

Blir nok ikke L1 kamper med Leeds på Viasat, mener at avtalen bare var for 1 år. Håper på en og annen kamp på skysport. Muligens allerede i 1. eller 2. runde i Ligacupen?



Trond, Luscos medl. 338



er det mulig å få tak i skysports?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Trodde at man måtte ha abo i Stobritannia for å få inn SkySport.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Trond A

quote:
Originally posted by Ståkkå

quote:
Originally posted by Varg Veum

Blir nok ikke L1 kamper med Leeds på Viasat, mener at avtalen bare var for 1 år. Håper på en og annen kamp på skysport. Muligens allerede i 1. eller 2. runde i Ligacupen?

Trond, Luscos medl. 338



er det mulig å få tak i skysports?



Det skal være mulig, men det er en heller dyr affære. Dersom det blir Leeds kamp på Skysports, blir det nok Fotballpuben på meg.



Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

Erik M

Har faktisk sett et par Forest kamper på Sport N i år.  Ikke med veldig engasjement riktignok.

Erik
 

Jon R

quote:
Originally posted by Erik M

Har faktisk sett et par Forest kamper på Sport N i år.  Ikke med veldig engasjement riktignok.

Erik



Que? Det må ha vært cup kamper. Viasat hadde vel ikke rettighetene til League One kamper? [8)]

Jon R.
Jon R.

Jon R

quote:
Originally posted by RoarG

Trodde at man måtte ha abo i Stobritannia for å få inn SkySport.

Change is the constant that cannot be changed.



Enhver fotballpub med respekt for seg selv, har da Sky Sports. Regner med at det ikke blir noe stort problem for oss som bor i mer urbane strøk, å få sett disse kampene. De blir vel også sendt til andre tider enn PL og CCC vil jeg tro. [8)]

Jon R.
Jon R.