West Ham/Wigan

Started by MrK, May 13, 2007, 23:53:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

er i ferd med å påføre oss ett tap på >£1 mill hvis SheffU går ned - det trengte vi ikke!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Peter7

Men tenk på tilfredsstillelsen ved å se Warnock måtte bite i det sure eplet...

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Asbjørn

quote:
Originally posted by Peter7

Men tenk på tilfredsstillelsen ved å se Warnock måtte bite i det sure eplet...

...og den er verdt minst £1 mill... [:)][B)][xx(]

I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Adis

Den er nesten verdt det.. synd det Kila.. PL fotball my ass!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Lids

Kampen slutt - Sheffield klare for nedrykk.

Thomas
Thomas

auren

Det var veldig synd.. Sikkert at klausulen var om de holdt seg? Ikke hvor mange kamper Hulse eller Killa får?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

En annen ting som irriterte meg stort var at wankerpool mestret å score på overtid og sikret seg dermed tredje plassen. Selvsagt var det Hairy Kewell som puttet. ARGH!

auren

Leeds
Till
I
Die!

Kickthemdown

[:D][:D] Synd? Fordi de pengene hadde kommet oss til gode på hvordan måte? 2 nye spillere til £500.000 ? yeah right...

De hadde gått rett til Bates sin store pengepung når han igjen har full kontroll over klubben. [B)]

Made my day at DAVID UNSWORTH scoret seiersmålet. Ã... så sinna Warcock my være [:p]

Hater de...

Mvh

Alta-White

auren

Kommer aldri til å hate en småklubb som Sheffield United... Derfor synd med 1 million tapt...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Runar

Synes det var synd at ikke Sheff Utd det ikke holdt seg - må for sagt at jeg synes det er rimelig latterlig når Leeds supportere håper at Warnock skal rykke ned når det koster oss 1 mill pund og vi er pangblakk! Da kan en spørre seg hva som betyr mest, Leeds eller å se Sheff Utd i CCC....

Skjønner ikke HELT Sheff U hatet - Wigan er jo en "møkka" klubb i historisk forstand uten når særlig sjel. Med Sheff Utd nede mister vi mulighten til å se spillere som Hulse og Killa blomstre i PL - Dette er spillere med et snav av Leeds hjerte og som ihvertfall jeg ønsker alt godt[8D]

Tom S

Hadde heller ønskt £1M enn gleden av å sjå warnock rykke ned.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Budda

Deilig å se Warnock og Sheffield Utd rykke ned, men også litt surt å vite at vi tapte 1 million pund på det. Når det er sagt så trur jeg ikke de pengene hadde gått til spillerkjøp
Endre

Dennis

Ettersom vi hadde tjent på at Sheffield United hadde holdt seg i Premier League, burde dette selvsagt være det vi ønsket. MEN! Som det blir nevnt hadde nok disse pengene gått til å dekke Bates' tapte kroner i klubben, så da var det sinnsykt deilig å se trynet på Warnock?

- Dennis
Marching on together!

Runar

Seff hadde ikke akkurat de pengene gått til spillerkjøp, men man jo nesten først dekke løpende utgifter før kan på dra seg nye...

h.b

Ser det som en stor fordel at Leeds taper denne millionen. Da har bates dårligere råd og selger lettere

MrK

quote:
Originally posted by h.b

Ser det som en stor fordel at Leeds taper denne millionen. Da har bates dårligere råd og selger lettere

Tror ikke at det nødvendigvis er en sammenheng men det er jo lov å håpe men "alt" går jo imot oss

h.b

Hvis  denne milionen hadde kommet inn så vil mok Bates lettere kunne betale hva han skylder

fmtj

Jeg synes Warnocks tryne var helt ubetalelig...BASTA!!![^]
Yeboahs vitne

MrK

Poenget mitt er at Bates vel gjør det han vil uansett!

h.b

Det er riktig,men har han nå råd til å gjøre det han vil
quote:
Originally posted by MrK

Poenget mitt er at Bates vel gjør det han vil uansett!

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

MrK

Det der kommer de ingen vei med - fotballen skal avgjøres på banen og ikke bak ett skrivebord!

Budda

Patetisk idiot! Den eneste han kan skylde på er han selv og hans lag. De greier å tape hjemme mot Wigan i  den siste kampen! De tar han ikke opp, men bare legger skylda på Liverpool og Man Utd. Warnock er en klovn og en dårlig taper. Fryder meg at de har rykket ned.
Endre

h.b

Vi fryder oss over at S.U rykker ned. Hele England fryder seg over at Leeds rykker ned. Nå pisser vi i motvind gutter

Seth_J

quote:
Originally posted by h.b

Vi fryder oss over at S.U rykker ned. Hele England fryder seg over at Leeds rykker ned. Nå pisser vi i motvind gutter

Er det ikke det som er å være Leeds fan?, pisse i motvind mener jeg[:)]... Nei la oss glede oss over det vi kan, jævla Warnock ned i Wankership, herlig[:D]

Karl Hot Shot

Det holdt nesten på å gå for meg når jeg forstod at Sheffield United holdt på å rykke ned under kampen i går. Disse hovne Sheff Utd-supporterne som hoverte over Leeds Uniteds problemer, fikk nå smake hvordan det er å oppleve motgang. Hulse og Kilgallon fremstår som temmelig fjollete med sine overganger til South Yorkshire, men det var vel Bates som tvang dem ut pga. noen lusne pundsedler.

fmtj

Et nedrykk for Sheff Utd er positivt for oss. Da er det ikke så langt frem for å innta vår naturlige plass som Yorkshires "stolthet"[:D]
Yeboahs vitne