Hvilke spillere skal komme til Klubben

Started by h.b, May 25, 2007, 14:10:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Uansett hvem som forsvinner fra dagens stall, så må Leeds være lønnsledende i League one. Det er den eneste måten å få tak i de spillerne som kan bringe Leeds tilbake til topps igjen. Vi må hente inn spillere som faktisk er gode nok for Premier League,men som er unge og fremadstormende. Ã... tro at spillere kommer til Leeds fordi klubben heter Leeds United er å tro på julenissen.Spillere kommer til den klubben som betaler nok. Money talks.
Jeg er fasktisk får å signe 5-6 lovende spillere for så suplere med  4-5 gode lånespillere som er mellom 30 og 35 år. Resten av stallen bør supleres med de unge i dagens Leeds.
Dette hvis vi ikke får inn en eier med penger nok.
Får vi inn en eier med penger nok håper jeg han støvsuger markedet for toppspillere.La de få 3 årskontrakt med en meget høy bonus ved et opprykk. Hvis det er denne Dubaifamilien som står bak, så har de råd til faktisk å signe spillere som Butt,Allan Smith og andre spillere.
Leeds kan ikke spare seg til opprykk.Nå må spillere med guts og fandenivolsk innstilling hentes inn. Samt at en manager som er meget respektert hentes inn. Keane hadde vært bra, men antagelig vanskalig å få tsk i

Sydhagen

er jo lov å drømme, men realistisk er det ikke å hente butt, smith og keane..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Urealistisk i dagens situasjon javist[:)], men hvis det er folk med like mye penger som Abrahamovitch, så er det ikke utenkelig at dette kan gå[;)]
quote:
Originally posted by Sydhagen

er jo lov å drømme, men realistisk er det ikke å hente butt, smith og keane..

Asbjørn

Vi kan drømme ja, men det vil jo avklare en del om det blir Bates eller Abramovich II som ovetar klubben, for å si det sånn...

Så jeg veeeeenter litt, jeg...

Gettin' harder and harder to recognize the trap
Too much information about nothin' Too much educated rap

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

Hvilke beløp snakker vi om for å lokke Alan Smith, Keane osv. til en L1 klubb!!! Det er sannsynligvis av størrelsesorden som gjør at vi trenger både Abramovitch II, III og IV!
Yeboahs vitne

Lids

Den type spillere kommer ikke uansett lønn, så lenge vi snakker league 1. Hallo?

Thomas
Thomas

Per-Stian

No må vi leggje ein kald vaskeklut i panna og innsjå kor vi er idag! Mogleg vi med eit nytt eigarskap får fyllt opp bankkontoen, men vi må for all del ikkje starte opp ein ny horribel lønnskultur i klubben. I League One klarar vi oss stort sett med dei vi har + at vi hentar inn nokre "stjerner på dette nivået" som får oss raskt tilbake til CCC. Først når vi klarar å stabilisere oss i toppen av CCC kan vi vurdere å kjøpe dyrare, og kanskje heve lønnsnivået. Eg håpar vi får sjå meir av prestasjons- og akkortdbaserte lønningar. Ein får pengar ved å spele kampar, skåre mål, halde nullen osv, og ikkje minst får ein utbetalt ein feit bonus ved opprykk.

Dennis

Enig med deg, h.b, i at Leeds bør være ledende i League One når det gjelder lønnsnivået, dersom vi ønsker å komme opp igjen. Jeg tror ikke det blir lett å gå direkte opp uansett, til det blir forandringene for store med en gang, men det vil legge et grunnlag for å lokke de beste League Onenivå-spillerne til klubben.

Du sier at det blir jul hvis Leeds rykker opp igjen uten å ha et høyt lønnsnivå i forhold til divisjonen og det er jeg enig i.

MEN! Du skyter deg sjøl i beinet ved å si at Leeds burde hente spillere som Butt, Smith og Keane. Det er i hvertfall(!) å tro på julenissen å tro at slike spillere ville gått til League One, uansett lønn! Revie eller Morris, i hvertfall ikke Bates, hadde vært interessert i å gi spillere mellom 5-10 millioner kroner i årslønn - i LEAGUE ONE!

Nei, jeg holder etthundreogtreogtrevde prosent med Per Stian i at prestasjonbaserte lønninger burde vært tingen. Det spørs allikevel hvor mange spillere som er interessert i å spille på slike arbeidsbetingelser. Jeg kan aldri tenke meg Flo gidder. Han blir nok et pengesluk også neste år, dersom han skriver under.

- Dennis
Marching on together!

auren

quote:
Originally posted by h.b

Uansett hvem som forsvinner fra dagens stall, så må Leeds være lønnsledende i League one. Det er den eneste måten å få tak i de spillerne som kan bringe Leeds tilbake til topps igjen. Vi må hente inn spillere som faktisk er gode nok for Premier League,men som er unge og fremadstormende. Ã... tro at spillere kommer til Leeds fordi klubben heter Leeds United er å tro på julenissen.Spillere kommer til den klubben som betaler nok. Money talks.
Jeg er fasktisk får å signe 5-6 lovende spillere for så suplere med  4-5 gode lånespillere som er mellom 30 og 35 år. Resten av stallen bør supleres med de unge i dagens Leeds.
Dette hvis vi ikke får inn en eier med penger nok.
Får vi inn en eier med penger nok håper jeg han støvsuger markedet for toppspillere.La de få 3 årskontrakt med en meget høy bonus ved et opprykk. Hvis det er denne Dubaifamilien som står bak, så har de råd til faktisk å signe spillere som Butt,Allan Smith og andre spillere.
Leeds kan ikke spare seg til opprykk.Nå må spillere med guts og fandenivolsk innstilling hentes inn. Samt at en manager som er meget respektert hentes inn. Keane hadde vært bra, men antagelig vanskalig å få tsk i

Et nytt h.b. gullkorn her!!! Unge, fremadstormede spillere som allerede er god nok for PL skal liksom Leeds få tak i??? Du tror altså at en spiller som Billy Sharp er en spiller som har lyst å gå til oss?

Men, men.. som du sier money talks. Betaler vi Sharp 100.000 pund i uka vil han nok komme.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Stephenjazz

Selv Ronaldinho kan komme om han får nok ukelønn. Virker som fotballspillere i dag bare bryr seg om penger og ikke om hvilket lag de spiller på
Det blir aldri umoderne å vinne

RoarG

Er tilbøyelig til å være enig med Stephen. Spillernes lojalitet er til bankkontoen, ikke klubben. Hvis ikke hadde vi fortsatt hatt Smith, Viduka, Fowler, Mills, Robinson og Kewell i stallen. Vi vet alle hvor de nå er - og hvorfor.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Kris Commons er ein god spelar vi kunne prøvd å hente.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Volda69

Vi er vel ikkje interessert i spelarar som tenker meir på pengar enn på klubben. Sats på unge spelarar som vil ha Leeds United som eit utstillingsvindauge og som helst har hatt ein draum om å få spele på Elland Road.

MOT
MOT

mari

Porter (23) fra oldham. Toppscorer i fjor. God i lufta. I følge utrolig lite sikre kilder på vei etter at kontrakten hans går ut i sommer. Antagelig ubrukelig, men scoret 22 i denne ligaen ifjor. Noen som mener at han ligner på en kalvbent utgave av  horsfield. ja ja. skåål..

PS : Forøvrig tro på at kandol scorer over 20 neste år......Like sikre kilder..

PS 2 : udiskutabelt at porter har en kontrakt som går ut i sommer, men trolig til preston fremfor pride of yorkshire....????

Sydhagen

quote:
Originally posted by Stephen

Selv Ronaldinho kan komme om han får nok ukelønn. Virker som fotballspillere i dag bare bryr seg om penger og ikke om hvilket lag de spiller på

du tror virkelig på det du skriver her..? [:D]

aldri i livet om ronaldinho hadde kommet til Leeds nå..uansett om han hadde fått en milliard i ukelønn..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Jeg tror at Leeds bør grave dypt i lommeboka og hente inn spillere som kan få Leeds oppover igjen. Når vi har kommet ut av denne sumpmyrdivisjonen så kan det begynne å handles inn med tanke på fremtiden. league one er døden for mange talenter.

Robert H.

Fuktig kveld, Kjell-Arild? [:D][:p][;)]

quote:
Originally posted by mari

Porter (23) fra oldham. Toppscorer i fjor. God i lufta. I følge utrolig lite sikre kilder på vei etter at kontrakten hans går ut i sommer. Antagelig ubrukelig, men scoret 22 i denne ligaen ifjor. Noen som mener at han ligner på en kalvbent utgave av  horsfield. ja ja. skåål..

PS : Forøvrig tro på at kandol scorer over 20 neste år......Like sikre kilder..

PS 2 : udiskutabelt at porter har en kontrakt som går ut i sommer, men trolig til preston fremfor pride of yorkshire....????

TrJ

Samme hvor mye vi tilbyr spillere av PL-kaliber så finnes det ikke nubbsjans for at de vil signe for Leeds. Og det er ikke bare pengene det står på. De fleste proffer nå til dags ønsker å spille på et høyest mulig nivå (dvs PL og CL/UEFA-cupen) og i tillegg også spille seg inn på sitt landslag. Spiller du i L1 kommer du ikke på landslaget uansett hvor mye penger du tjener!(kanskje med unntak av Lichtenstein og tilsvarende..)
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Trygve

Ikke så lett og få spillere i dag som tenker mer på klubben en lønn.
For de fleste er det en jobb, og de vil som ellers i livet tjene mest mulig.
Og så vil de selvsagt spille i en klubb der de kan vinne noe.
Og der har de en mulighet for unge spillere, at de har muligheter til og være med og spille klubben oppover. Samtidig som de har fasiliteter som få av de andre klubbene på dette nivået har.
Men de bør kanskje satse på lønn og spillere av championship nivå skal det bli en rask retur.
Og det bør vel være noen championship spillere i klubben enda, men en opprensking er sikkert ikke dumt. Få inn noen unge spillere med fremtid som kan utvikle seg i takt med klubbens klatring.

Joe Jordan

Premier League spillere i Leeds i League One? Noen her har tatt for mye Prozac. L1 er løkkefotball og ingen toppspiller, uansett hvor pengegrisk han enn måtte være, hadde valgt Leeds anno 07/08 uansett lønn.

Her må en ta utgangspunkt i hvem som blir igjen, eventuelle egenproduserte talenter og spe på med et par rutinerte CCC-spillere. Og en manager med en klar strategi.

Er VELDIG spent på hvordan Leeds vil fungere i L1. Ser ikke for meg noen dominans akkurat....

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jarle

det viktige blir vel å beholde det meste av det vi har... det burde være mer en nok til opprykk!!!

fmtj

quote:
Originally posted by jarle

det viktige blir vel å beholde det meste av det vi har... det burde være mer en nok til opprykk!!!

Du snakker da om den gjengen som denne sesongen burde vært mer enn gode nok for at vi skulle holde oss i CCC!
Yeboahs vitne

auren

Hva med Izale Mcleod (22) fra MK Dons? Spiss som scoret 21 mål i fjorårets sesong, ble også årets spiller i League Two, og har også en kamp for det engelske U-21 landslaget i fjor vinter.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

quote:
Originally posted by auren

Hva med Izale Mcleod (22) fra MK Dons? Spiss som scoret 21 mål i fjorårets sesong, ble også årets spiller i League Two, og har også en kamp for det engelske U-21 landslaget i fjor vinter.

auren

Leeds
Till
I
Die!

Ser gjerne at Leeds får en spiss som kan putte 20+

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Foreløbig satser man mer beskjedent. Coyne (33, keeper) frigitt fra Burnley er visst på tale. Spilleren selv har større ambisjoner enn å spille i L1, og flere CCC-klubber er interesserte. Tror vi nok skal innse at Leeds er i alvorlig trøbbel, når middelmådige CCC-klubber oppleves som mer attraktive.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020