Main Menu

Ny leilighet!

Started by Dennis, June 28, 2007, 23:47:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Halloys!

Dama og jeg har akkurat finni og kjøpt en leilighet og fløtter inn 1.august. I første omgang, pga knapp tid med lånfiksing og slikt, blir det ho som eier nå, mens jeg kjøper meg inn snarest etter innfløtting. Slik at vi betaler halvparten hver, i praksis.

Bare lurte på om det er klare "feller" vi bør unngå, ettersom dette er første gang vi blir eiere av en leilighet.

Hvis noen vil se den, ligger den på Finn inntil videre.
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10398480&sid=16abcXjNAd606130&pos=8&tot=28

- Dennis
Marching on together!

Budda

Nice! Fin leilighet og billig også, men hvor er Ramnes? Har aldri hørt om plassen [:)]
Endre

Dennis

Ramnes er et lite høl ca midt i Vestfold! Ca 10-15 minutter utenfor Tønsberg. Ettersom jeg er fra Stokke, som er omtrent like langt unna Tønsberg og har like mye (lite) innbyggere, blir det omtrent det samme [:)]

- Dennis
Marching on together!

h.b

Skjer like mye der som på et gjennomsnittelig husmorlag. Kun fest fyll og hor [:D][:D][:D][:D][:p]

Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg

asLeeds

punkt 1 bør jo være sambo`er kontrakt!!? mitt & ditt liksom..

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Dennis

quote:
Originally posted by Asleeds

punkt 1 bør jo være sambo`er kontrakt!!? mitt & ditt liksom..

ASLEEDS 4389

Godt poeng, det har vi tenkt på og det skal skrives under! Vi kjøper også sofa, seng, tv, grill, servise osv hver for oss, sånn at hver er eier på det og ikke sammen.

- Dennis
Marching on together!

tori_no

1.090.000,- for ca 70 kvadrat!!
I min del av landet(Sandnes/Stavanger) må man ut med det dobbelte for halvparten i størrelse.

Gratulerer...

Dennis

quote:
Originally posted by tor

1.090.000,- for ca 70 kvadrat!!
I min del av landet(Sandnes/Stavanger) må man ut med det dobbelte for halvparten i størrelse.

Gratulerer...

Jo takk! Det er helt sjukt med prisene på bolig. Vi bor begge nå (ho bor nesten der vi skal flytte, mens jeg bor i et annet tettsted) ca 1 mil fra Tønsberg. Og man kan sikkert legge på en mill på 70kvm om man skal bo i Tønsberg sentrum, fremfor å bo på landet. Er en "landsens gutt" selv, så jeg syns jo det er helt greit! [:p]

- Dennis
Marching on together!

MrK

Skriv samboer kontrakt og få begge to på skjøtet - tinglyst alt. kan hun bare tuppe deg ut!
Se på dinside.no - ligger noen forslag der!

Forsikring av herligheten kan jeg fikse:-)

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?