Tilskuerantall

Started by Lids, July 14, 2007, 19:06:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lids

Hvor mange tilskuere hadde Leeds i snitt forrige sesong, og hvor mange kan vi forvente å ha kommende sesong?

Thomas
Thomas

Tore fra Larvik

et rå tips 10000- 15000

auren

Tipper vi får 13874 i snitt denne sesongen. Forrige sesong vet jeg ikke hva snittet var på. Mener å huske at det lå på rundt 18000 en stund, men i de siste kampene ble jo billettprisene såpass satt ned at Elland Road ble nesten fullt i flere kamper. Vil tro det var like rundt 20000 i fjor...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

tipper snittet kommer til å ligge godt over 20 000
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Trur/håper det ligger over 15000.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

asLeeds

blir 16897.

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Trond A

Tipper et sted mellom 12.500 og 13.500. Forrige sesong var gjennomsnittet på 21.613.

Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

mari

Tror på et snitt på 16.000. Tross alt solgt 9.950 sesongkort allerede iflg the evil st claus. Og billettprisene er slik at mange som ikke har hatt rådtdligerenåkan gå på kamp.

Dersom vi- mot formodning - kjemper omm opprykk tror jeg på et snitt på 20.000

Eriksen55

Vi ligger i toppen, eller på topp fra start til mål.. billigere priser..samt at alle ekte supportere vil vise at det bare finnes et lag, nemlig Leeds United. Tipper over 20 000. skal selv bidra så godt jeg kan, hvertfall så mye som lommeboka tåler :)

Stephenjazz

Selv i ccc var i et av de lagene av hadde de høyeste tilskuertallene når det var reduserte priser
Det blir aldri umoderne å vinne

Per-Stian

Trur vi kjem til å få eit snitt på rundt 16000, men håpar på 18'-19'. Dersom vi får ei kjempeopning på sesongen, så kan det hende at nokre av dei som vil boikotte Bates og klubben kjem rekande attende. Det viktige er at det vert super stemning som gjer spelarane stolte!