Robbie Blake

Started by Svend Anders, July 13, 2007, 06:54:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Jeg tror at Leeds kan ha store muligheter til å hente han til klubben ved å tilby han noe som trekker han lenger etter at karrieren er over. Noe innad i klubben burde være noe å tilby ham. Må kanskje regne med at han fremdeles har følelser for klubben

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

HåvardK

Og hva skulle så det være, h.b.? Muligheten til å spille under trenergeniet Wise og den alltid like sjarmerende Ken Bates? Til en lønn på maks 5000 pund i uka?

h.b

Det finnes smutthull. Han kan få en kombinert markedssjefs stilling i klubben til 7500 pund i uka og en spillerlønn på 5000 pund i uka.Taket på lønninger er etter det jeg skjønner spillerlønninger. Da er dette et smutthull

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

HåvardK

Men de to andre momentene jeg nevner tar du ikke stilling til. Med dette tatt i betraktning tror jeg nok du er overdrevent optimistisk, Håkon. I motsetning til hva jeg er for tiden...