Robbie Blake

Started by Svend Anders, July 13, 2007, 06:54:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Svend Anders

Lever litt feil med klokka så er tilfeldigvis oppe sent.

Uansett, Robbie Blake har idag signert treårsavtale med Burnley.

Som varslet igår er overgangssummen en halv million pund. Annonseres vel snart offisielt... (tror Leeds får halvparten nå og resten fordelt på sportslig suksess).

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Eriksen55

Han har vel sagt at han ville bli i Leeds. Var en av få som får godkjent etter sesongen i fjor.

Lykke til Robbie!

Som forventer at ex David Healy og nå Robbie Blake tar et annet nick...hva med Tresor Kandol, eller Ken Bates. Flink til å velge de som forsvinner  :)

Stifler

Faen da...
hadde håpet på at Blake skulle bli.
hadde vært viktig for oss.

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

raggen

synd!! hadde også håpet han skulle bli men lykke til videre blake

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

Synd at han drar, men livet i CCC frister nok mere samt at han da kommer hjem. Vi får se det i øynene. Wise må nå bygge et helt nytt lag fra bunnen av og Blake vil ikke være en mann som er garantert en plass på laget. Da bør egentlig slike spillere frigis.

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

fmtj

Blake er en av de jeg ønsker lykke til videre ja! Men, trist at han forlater oss, jeg hadde sans for ham i hans bedre øyeblikk. En god spiller!
Yeboahs vitne

pesi

Trist rett å slett. min favoritt forrige sesong[V]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Tom S

Dette er synd, men ikkje overraskende. Blake er for god til L1 og har nok for høg lønn til at Leeds kan forsvare å beholde han.

Vil ønske Robbie lykke til videre i karrieren!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

[V]

Dette la en stor demper på mine små håp for at Leeds for en god sesong. Joda, kanskje pessimist, men jeg tror alt bråket rundt Leeds fører til at klubben kommer et stykke ned på tabellen.

Målet til Bates\Wise er helt klart å komme tilbake til CCC, ettersom det selvsagt vil gi kjeltringen mest penger i egen lomme. Et salg av en såpass god spiller som Blake - som han jo er, i form - vil ikke bedre dagens sportslige situasjon. Robbie Blake ytret ønske om å bli i Leeds, så jeg er 100% sikker på at dette er en avgjørelse tatt av den gamle.

Nå kommer vel snart en ny radiokonferanse, der han skal snakke om overtagelsen, dersom den går i orden. Der vil vel et salg av Robbie Blake rettferdiggjøres ved at problemene med overtagelsen har gitt større gjeld\ikke slettet antatt beløp eller lignende. Jeg er så utrolig lei den mannen. Da han tok over skulle han ta Leeds tilbake til toppen. Da vi røyk i play-off skulle han ta Leeds tilbake til toppen. Da vi lå i bånn av CCC skulle han ta Leeds tilbake til toppen. Og nå, etter et katastrofalt nedrykk og pressende gjeld, jo så sannelig, han skal fortsatt ta oss tilbake. Get a grip! Selg deg ut Ken Bates, vi vil ikke ha deg!

- Dennis
Marching on together!

Leedsfan

Dette er helt OK da Blake er en spiller som ikke passer helt inn. Han kan ikke spille midtbane eller på kantene, det eneste han kan spille er spilleren bak spissen. Det betyr at man må spille 4-4-1-1 med han på laget og det håper jeg ikke Leeds gjør. Vi må ha to spisser på topp og kantspillere som pøser ballen inn og to midtbanespillere (+ resten av laget) som kommer etter i full fart.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

quote:
Originally posted by Leedsfan

Dette er helt OK da Blake er en spiller som ikke passer helt inn. Han kan ikke spille midtbane eller på kantene, det eneste han kan spille er spilleren bak spissen. Det betyr at man må spille 4-4-1-1 med han på laget og det håper jeg ikke Leeds gjør. Vi må ha to spisser på topp og kantspillere som pøser ballen inn og to midtbanespillere (+ resten av laget) som kommer etter i full fart.

Ikke spille midtbane? Nei vel nei! Er ikke enig i dette. Han tror jeg kunne vært en god offensiv midtbanespiller som klarer å holde på ballen og slå gode stikkere til spissene eller kantene- nå er jo det uaktuelt for oss- men høyst aktuelt for Burnleys angrep da[V]
Yeboahs vitne

HåvardK

quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by Leedsfan

Ikke spille midtbane? Nei vel nei! Er ikke enig i dette. Han tror jeg kunne vært en god offensiv midtbanespiller som klarer å holde på ballen og slå gode stikkere til spissene eller kantene- nå er jo det uaktuelt for oss- men høyst aktuelt for Burnleys angrep da[V]

Blake er vel en spiller som krever et visst offensivt system for å fungere. Og det er som kjent ikke Wise noen tilhenger av.

Le Jardin

en ulykkelig melding å få på fredag den 13. også så bra som dagen hadde begynt.
Robbie var en av mine favoritter ifjor, en av de som sto på synes jeg. Synd han ikke fikk bli hvis han ville det. Det er jo spillere som vil ofre seg for klubben som er de "beste" spillerne, i hvertfall i den situasjonen vi er nå.
Takk for alt, gamle venn
"Victory is in our sights"

Per-Stian

quote:
Originally posted by Tom S

Dette er synd, men ikkje overraskende. Blake er for god til L1 og har nok for høg lønn til at Leeds kan forsvare å beholde han.

Vil ønske Robbie lykke til videre i karrieren!

Personleg er eg ikkje så frykteleg skuffa over at han dreg. Tykte han varierte frå det superbe til miserable ifjor. Han sinka oss ofte i overgangsspelet og var veldig glad i å kjele med ballen. Likevel har han meget god teknikk og ein bra skotfot. Ønskjer han lukke til vidare, og ønskjer Constantine velkomen.

GeirO

Jeg ER skuffet. Blake var variabel siste sesong, men på sitt beste var han outstanding. Hvor mange andre kan vi si det om.....?
MOT

Per-Stian

Eit anna problem eg har med Blake er hans posisjon. Kor er han eigentleg best; som spiss i 4-4-2, som høgre kant eller som eit bindeledd mellom midtbana og angrepet? Likar ikkje heilt slike "potetar" som ikkje har ein optimal posisjon som passar inn i  systemet til klubben. Flo, Constantine og Beckford er i alle fall reindyrka spissar og vil garantert skåre mykje mål viss dei får tillit og er skadefri.

Edit: Dessutan ser eg på unge Howson som ein naturleg erstattar for ein aldrande Blake. Det ser eg lyst på[:)]

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

flynn

Luscos avdelingen i Torrevieja graater en skvett, og etterfyller med noe leskende brunt.
Blake har gjort god jobb for Leeds og forlater oss med aeren i behold

flynn

Leif Sverre

Dette var triste nyheter,jeg hadde tro på Blake kunne
være en nøkkelspiller som kunne hjelpe Leeds United opp
i Championsship igjen.

Nei, nå ble jeg plutselig deprimert ....[:(]

Dag

Synd vi ikke beholdt Blake. En av meget få spillere i dagens tropp som har et kreativt spekter og bra teknikk. Blake er i sine beste stunder på godt PL nivå, men er som tidligere nevnt i denne tråden desverre meget ujevn i prestasjonene. Tror Blake kunne gjort sine saker meget bra i L1 og tror vi skal få slite med å hente en erstatter av hans kaliber. Blir mye gråstein av strategien til Dennis Wise...

Kickthemdown

Gi plass til ungdommen... Gamlekara har vel strengt tatt ikke sørget for noen opptur for oss [8)] Elliott m.fl får dermed sjansen .. Flott! [:)]

Mvh

Alta-White

dexter90

På sitt beste er Blake en vanvittig genial spiller. Jævlig synd at han gikk syns jeg=(

GeirO

quote:
Originally posted by Alta-White

Gi plass til ungdommen... Gamlekara har vel strengt tatt ikke sørget for noen opptur for oss [8)] Elliott m.fl får dermed sjansen .. Flott! [:)]

Mvh

Alta-White

Egentlig har jeg sans for denne policyen. Når nedrykket var klart stålsatte jeg med og sa til meg selv at "alle" spillerne går i løpet av sommeren, og at alle som blir igjen er en bonus. Tipper vi sitter igjen med en god del bonusspillere, men frykter et rush de neste par dagene/ukene.
MOT

raggen

tror også det kommer til å skje mye de neste ukene.. forhåpentligvis vår vei, med flest spillere inn og at vi ikke mister så altfor mange til

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Siden Douglas spilte i dag kan vi kanskje tro at han er med videre? Hadde jeg vært Wise ville jeg nå ikke spilt med en spiller jeg vet er på vei ut. Men nå er jo ikke jeg Wise da... Kanskje like greit... ;-)

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Men har vi plutslig lov til å selge og handle spillere nå eller ?????

rd1

Vi har jo flust av spiller til å holde oss i ligasystemet.. evt kan vi hente inn Paul Okon!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

h.b

Skal vi ha rutine. Hent inn Speed

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

SveinArve

enig hb. min favorittspiller på starten av 90 tallet.
var i London i 92 og en klesbutikk hadde en svær plakat av Gary Speed som hadde på seg ett eller anna klesmerke(tror det var dress han reklamerte for). Figuren var nesten full size med en vanlig person og jeg gikk inn 14 år gammel og spurte om jeg fikk den. Vi var på klassetur og jeg hadde den med meg HEILT heim til Norge:) hehe

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

quote:
Originally posted by h.b

Skal vi ha rutine. Hent inn Speed

Ser du også nevner Speed i din lagoppstilling til kampen mot Tranmere hb. Det er vel ganske urealistisk å tro at han vil komme tilbake til oss? Tror han avslutter karrieren i Bolton. Siste sesongen blir nok nå. Men ingenting hadde gledet et Leedshjerte mer om han avsluttet i klubben han begynte sin karriere i. En av mine favoritter på laget som vant gull i 92. Så kan han jo fortsette i trenerapparatet etter han har lagt opp [8D]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.