Wise igjen..?

Started by veteranen, October 27, 2007, 23:46:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

veteranen

Etter 4 seire og 1 uavgjort i ligaen i løpet av denne måned, kan jeg ikke skjønne annet enn at Wise må bli kåret til "manager of the month" for oktober. Altså for tredje måned på rad!  :o

Dette må da være rekord, eller..?

Asbjørn

Quote from: veteranen on October 27, 2007, 23:46:42

Hmm... Vet ikke. Kanskje vi burde spørre vettisen?  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

Quote from: Asbjørn on October 27, 2007, 23:50:55
Quote from: veteranen on October 27, 2007, 23:46:42

Hmm... Vet ikke. Kanskje vi burde spørre vettisen?  :)

He he! Jeg vet at dette er rekord for en Leeds-manager, men jeg lurer jammen på om ikke dette også er en rekord totalt sett...

Nå vet jo ikke jeg om han vinner denne kåringen, men jeg kan ikke skjønne hvorfor han ikke skal gjøre det...

McMidjo

Blir nok Martinez i Swansea - eller Ward i Carlisle. Swansea har 4 seire av 4 mulige i okt - deriblant 5-0 over Orient.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

veteranen

Takk for research'en, Midjo. Det er liksom blitt ditt område, det der!  :)

Carlisle har tapt 1 kamp i oktober, så da blir det nok Swansea-bossen...

Football League er sikkert glad til, for de har vel begynt å leite etter "grunner" for å ikke gi prisen til Wise!  ;D

Kato

Registrerer vi har ålreite 4-1-0 8-3 13 p som status i oktober.

Nå lurer et månedsskifte rundt hjørnet, blir det Hat-trick og en ny gave fra våre gode venner?

Har ikke gått gjennom alle lagene i 3.-divisjon, men serieleder Carlisle har 3-1-1.

Så Wise, du får nok en mulighet til å latterliggjøre Football League.

Viser til http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9317.0 om samme emne. Så da har jeg for første gang lykkes i å slå sammen emner  :)
Keep discussing!

Kato

Ã... faen. Så ikke at det var laget noe om samme emne. Ikke meninga å bli "emneveik".

Promotion 2010

Quote from: kato on October 28, 2007, 09:24:44
Registrerer vi har ålreite 4-1-0 8-3 13 p som status i oktober.

Nå lurer et månedsskifte rundt hjørnet, blir det Hat-trick og en ny gave fra våre gode venner?

Har ikke gått gjennom alle lagene i 3.-divisjon, men serieleder Carlisle har 3-1-1.

Så Wise, du får nok en mulighet til å latterliggjøre Football League.

Viser til http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9317.0 om samme emne. Så da har jeg for første gang lykkes i å slå sammen emner  :)
Keep discussing!

Swansea har 4 strake seire, men fikk den 5.kampen utsatt mot Hartlepool. Så M(anager) OM havner nok der...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

BERGH

Håper manageren i Carlisle vinner for oktober.  Veldig ofte så tape det laget første kamp etter en slik utmerkelse. 

Sheridan

Quote from: BERGH on October 28, 2007, 12:01:30
Håper manageren i Carlisle vinner for oktober.  Veldig ofte så tape det laget første kamp etter en slik utmerkelse. 

Har jo gått greit 2 ganger for oss  :)

Ferre

kjelvi

Martinez scoops monthly accolade  
Roberto Martinez has been named League One manager of the month
Swansea boss Roberto Martinez has been named as the League One manager of the month for October.
The Swans won all four of their games in the month including three matches away from home.
Martinez said: "This award is the result of hard work and the talent of the players who are starting to gel after we brought in some new faces."
The other contenders for the award were Brighton's Dean Wilkins, Carlisle's John Ward and Leeds boss Dennis Wise.

BBC