City sliter mere enn Leeds når det gjelder eier

Started by h.b, August 01, 2007, 14:41:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/31/507636.html
Greit nok at Bates er en møkkamann som burde forsvinne vekk fra Leeds, men at fansen av City kan sitte rolig å se på hvem som eier Manchester City er en gåte for meg

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Roy

quote:
Originally posted by h.b

http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/31/507636.html
Greit nok at Bates er en møkkamann som burde forsvinne vekk fra Leeds, men at fansen av City kan sitte rolig å se på hvem som eier Manchester City er en gåte for meg

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Han er beskyldt, men aldri dømt for noe da. Man er alltid uskyldig til det motsatte er bevist. Men han virker noe suspekt ja, jeg kjøper den [;)]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

h.b

Hitler ble vel aldri dømt heller

Roy

quote:
Originally posted by h.b

Jo han ble dømt, og satt fengslet en god stund. Det var da han skrev "Mein kamp" [V]

h.b

Men ikke for de påståtte handlingene under 2 verdenskrig. Kan mannen rett og slett være forhåndsdømt. Er jo ingen rettsak som har beskyldt ham for disse gjerningene mot jødene og som ga han mulighet til å forsvare seg heller. Det samme gjaldt jo Djengis Kahn også

Roy

quote:
Originally posted by h.b

Men ikke for de påståtte handlingene under 2 verdenskrig. Kan mannen rett og slett være forhåndsdømt. Er jo ingen rettsak som har beskyldt ham for disse gjerningene mot jødene og som ga han mulighet til å forsvare seg heller. Det samme gjaldt jo Djengis Kahn også

Føler at vi er på vei ut på vidda nå[^][^][^]

Asbjørn

quote:
Originally posted by h.b

...og det syntes du var et godt argument?????

(Adolf ville nok ha blitt dømt han, ommhan ikke hadde kommet de i forkjøpet med eksekuteringen..)

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Det kan tyde på at majoriteten fortsatt gir blaffen i hvem som er eier, så lenge laget ( Man City i dette tilfellet ) henger med i pengegaloppen.

MEN DET VIL KOMME EN NY TID MED SMAK AV REVOLUSJON..... ( SANN MINE ORD ).

Profeten Berlin