Käerjeng - LSK 1-0

Started by Sleivind, August 01, 2007, 04:27:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Dette må vel sies å være den største fotballskandalen i norgeshistorien?

Asbjørn

quote:
Originally posted by Sleivind

Dette må vel sies å være den største fotballskandalen i norgeshistorien?

Nå syns jeg Torgeir, Stig m.m. må få slippe!  De lider nok med Leeds' gjøren & laden...

Og så skal de få "Tom Nordli er for krevende" å hanskes med også.

PS! Ikke vet jeg hva som skjer i LSK for tiden. Men det ser ut som man er iunne i en bakevje, tung periode el.lign.

Lurer bare på om den varer lenge nok til at gullet blir utenfor rekkevidde [:)]

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Stephenjazz

Haha endelig får de en smell, ble nok ydmyka etter tapt mot nybergsund av eplekjekke lsksupportere. I morgen blir det godt å gni det inn. Håper   de holder den dårlige formen sessongen ut, har blitt grundig lei av alt gullsnakket som kanarifansen stadig snakker om[:D]
Det blir aldri umoderne å vinne

Bye

Dette er Tom Nordlies feil. Makan til dårlig strukturert trener..han er dyktig på to ting, han får spillerne i god fysisk form, og får dem til å gi maks. Som regel. For i kampen mot Käerjeng, eller hva nå enn dette amatørlaget heter, kunne de da ikke ha løpt det som krevdes. Det skorter mye på trenerutdanning i Norge,tydeligvis, og bortsett fra Brann som nok klarer å kvalifisere seg til gruppespillet, kan det se veldig mørkt ut denne høsten. En annen ting er jo at norske lag ikke later til å se verdien i europa-cup,og da må jeg bare si; hva i all verden? Navlebeskuende,typisk norsk? I think so.
Trønder i Bergen!

Lars E

Hihihihi morsomt

Men håpløst for rykte til norsk fotball da[V]

Forever Leeds

Forever Leeds

h.b

Egentllig burde jeg fryde meg, men jeg bryr meg om Torgeir. Så kondolerer Torgeir

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

MrK

Trist Torgeir men dette går da virkelig ikke an!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

quote:
Originally posted by MrK

Trist Torgeir men dette går da virkelig ikke an!

"Molde på topp"

Hehe... Nesten så vi burde omdøpe topicen til "Torgeirs kondolansetråd" [:I]

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Dette var flaut for LSK og ikkje minst norsk fotball forøvrig. Blir nok lenge til LSK får seld ein spelar til utlandet når dei går på slike megasmellar!

Kondolerar Torgeir og Stig.

Torgeir

Takk for all sympati....håpløst dårlig. Flaut for norsk fotball og ikke minst for spillere og ledere i LSK....snakka med en del av de som var Luxenburg i går...de var direkte flaue...lurer litt på hvilken grep Tom og Jan Ã...ge tar nå....fy f... np blir jeg forbanna igjen... liksom jeg har opplevd det samme før, men med ett annet lag....gulp og spy..

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Eriksen55

alltid holdt med Noeske klubber når de spiller i europa. Men med lillestrøm i år...fryder meg heller. Klubben hvor dobbeltmoralen sitter klistret i veggene...jan åge og tom er frontfigurer for dobbelmoralismen i landet. hadde ingenting mot LSK før og håper de gutta der kan enten skjerpe seg eller stikke av.

men føler med alle lsk fans...sliter ikke på leeds nivå..men likevel..aldri gøy når laget man har i hjertet blir ydmyket. Men, dere kommer hardt og brutalt tilbake