Smith på vei til Newcastle!

Started by auren, August 02, 2007, 23:39:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Antydes en overgangssum på 70 millioner norske kroner i følge dagbladet. Får bare inderlig håpe at vi fikk ordnet en sell on clause da vi solgte han. Noen som vet?

auren, som ikke blir forundret om vi ikke har det...[xx(]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ToreLA

Det blir nok ikke mye penga av det uansett. Hvor mye betalte Man Utd for Smith? £5 mill?

auren

Litt penger bør det jo bli. Er vel vanlig med et sted mellom 10-20% sell on clause. I tilfelle så får vi mellom 7-14 millioner. De kan komme godt med.

Husker ikke hvor mye Man U i sin tid betalte for Smith, men rundt 5 millioner pund tror jeg stemmer.

auren

Leeds
Till
I
Die!

ToreLA

Jeg skal ikke si sikkert hvordan denne avtalen er jeg, men vanligvis er det kun prosenter av det eventuelle overskuddet Man Utd vil ha av salget. Blir ikke mange hundretusenene isåfall.

auren

Er det overskuddet prosentene regnes ut i fra? Det visste jeg ikke. Trodde det var av hele salgssummen jeg...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Tom S

Smith gikk for £7M i sin tid.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

ToreLA

Huff, da må vi betale penger! Dette blir jo bare verre og verre!

:)

Roy

Det kunne faktisk ligne det gamle styret å inngå avtaler som forpliktet Leeds til å betale diffen hvis spilleren ble solgt for mindre enn hva innkjøpet fra Leeds kostet :(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Ferre

quote:
Originally posted by auren

Er det overskuddet prosentene regnes ut i fra? Det visste jeg ikke. Trodde det var av hele salgssummen jeg...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Det tror jeg også. Etter en del år med CM og FM har jeg fått med meg såpass [:)]

-WE'LL BE BACK-

jarle

pluss at leeds betaler for lønnsnedgangen fra Man U til Newcastle... 15.000 pund i uka...

glansbilder for Super Leeds...

Jeg vil ha økonomisjefen til Leeds ansatt på privaten snarest... han er og har vært et geni!!!

ToreLA

Det er mulig det bare er i Norge det er praksis med prosenter på overskuddet.

Roy

quote:
Originally posted by jarle

pluss at leeds betaler for lønnsnedgangen fra Man U til Newcastle... 15.000 pund i uka...

glansbilder for Super Leeds...

Jeg vil ha økonomisjefen til Leeds ansatt på privaten snarest... han er og har vært et geni!!!

Regner med at dette er en spøk. Var ikke alt dette lønns tullet ordnet nå da?
Stand up and sing for LEEDS UNITED