Brann går mot gull!

Started by dexter90, August 12, 2007, 05:45:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dexter90

3-2 seieren idag over Rosenborg var enda et skritt nærmere seriegull!
Helstad/Winters herjer med RBK forsvaret. Dette lover virkelig godt for resten av høstsesongen.

Virker som Brann har lært av skandalehøsten ifjor! Skadesituasjonen ser veldig mye lysere ut enn på samme tid ifjor, samtidig som dem har flere erstattere som kan gå inn å ta rollen uten at det svekker laget, nærmere tvert imot[:)]!!!

Jeg vet at Brann supportere, som meg, har tatt av på slike dager som dette. Men dette ser bra ut, uten å ta for hardt i.

Hva tror dere Brann-skeptikere nå? Vil Brann ta gullet??[:D]

Stifler

Start tar gull.......................................................................................[8)]

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Sydhagen

tror nok at brann tar gullet, men etter hard kamp med viking. tror lsk er for ustabile
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ferre

Brann tar nok gullet i år ja, virker som det mest stabile laget. Med RBK seier i går hadde jeg trodd på gull til trønderne, men nå ser det litt for tøft ut.

-WE'LL BE BACK-

Asbjørn

Det eneste som er "sikkert" er at RBK er ute av gullkampen.

Brann, LSK, Viking & Stabæk er fortsatt "in with a chance". En del av disse har vist sviktende form nå i høst, men plukker man jevnt med poeng fremover er alle fortsatt "med".

Men Brann har et utrolig godt utgangsunkt nå.
...men slikt har de jo skuslet bort før. Så det er lite lurt & "ta noe fort gitt" ennå...

Måtte bare RBK komme seg gjennom til CL nå, så kan vi få en grei norsk europacuphøst også...

They say that patriotism is the last refugee   To which a scoundrel clings
Steal a little and they throw you in jail  Steal a lot and they make you king
There's only one step down from here baby, it's called the land of permanent bliss
What's a sweetheart like you doin' in a dump like this

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Asbjørn.
Håper at RBK går på trynet ut av CL

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

knut_eknes

Det var vel ingen av dere her inne som satt med Leeds drakt på BT-Tribunen?

Robert H.

Stabæk eller Lillestrøm vinner. Brann kommer til å tryne nok ei gang dessverre...

Leeds04

quote:
Originally posted by Robert H.

Stabæk eller Lillestrøm vinner. Brann kommer til å tryne nok ei gang dessverre...

Takk!
Vi sier Stabæk!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Asbjørn

quote:
Originally posted by knut_eknes

Det var vel ingen av dere her inne som satt med Leeds drakt på BT-Tribunen?

Nei, men på J-feltet [:)]

Fikke en klem & fire handshakes pga den blå bortedrakta...

There's only one step down from here baby, it's called the land of permanent bliss

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Hadde det ikke vært for at de spilte i rødt, og at dere Bergensere blir så j*vla oppblåste om dere vinner, så ville jeg sagt at etter hundre år, eller hva det er så har dere vel fortjent et seriegull. [:)]

Om ikke annet så blir dere nødt til å lage ny sang. [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Asbjørn

quote:
Originally posted by lojosang

Om ikke annet så blir dere nødt til å lage ny sang. [:D]

...den nye sangen er da både laget & tatt i bruk. Nyyydelig klassifiseres den som også: [:)]

"Gullet ska hem'"

...og oppe i BT-huset klager den populære spaltist Langeland over at denne teksten ikke passer med virkeligheten (det er jo som kjent 44 år siden sist) - og har tydeligvis ikke skjønt at nettopp dét er humoren med teksten... *riste på hodet*

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Torgeir

quote:
Originally posted by dexter90

3-2 seieren idag over Rosenborg var enda et skritt nærmere seriegull!
Helstad/Winters herjer med RBK forsvaret. Dette lover virkelig godt for resten av høstsesongen.

Virker som Brann har lært av skandalehøsten ifjor! Skadesituasjonen ser veldig mye lysere ut enn på samme tid ifjor, samtidig som dem har flere erstattere som kan gå inn å ta rollen uten at det svekker laget, nærmere tvert imot[:)]!!!

Jeg vet at Brann supportere, som meg, har tatt av på slike dager som dette. Men dette ser bra ut, uten å ta for hardt i.

Hva tror dere Brann-skeptikere nå? Vil Brann ta gullet??[:D]

Nei[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

h.b

Torgeir. det er bare å innrømme det. Eklingstrøm er for dårlige.Noe kampen mot topplaget fra Luxenburgh bekreftet

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Einar

Tja, det er jo frisk kanarikvitring etter overkjørselen av Lyn i går, så Brann får passe seg.

Per-Stian

quote:
Originally posted by Asbjørn

Det eneste som er "sikkert" er at RBK er ute av gullkampen.

Brann, LSK, Viking & Stabæk er fortsatt "in with a chance". En del av disse har vist sviktende form nå i høst, men plukker man jevnt med poeng fremover er alle fortsatt "med".

Men Brann har et utrolig godt utgangsunkt nå.
...men slikt har de jo skuslet bort før. Så det er lite lurt & "ta noe fort gitt" ennå...

Måtte bare RBK komme seg gjennom til CL nå, så kan vi få en grei norsk europacuphøst også...

Frikjent på alle punkter. Brann har (sjølvsagt) det beste utgangspunktet, men LSK, Viking og Stabæk vil nok neppe gi seg i kampen. RBK er nok diverre ute av gullkampen, men kan gi oss mykje å smile av ute i Europa.

MrK

Selvom Brann leder nå, så viser historien at de sliter med å være i førersetet, så utifra det så blir det ett annet lag - LSK el. Stabæk.

Både Brann og LSK har hver sin usympatiske trener, Mjelde og Nordli (som har større ego enn mage), gi meg Jønsson any day of the week.
Satser på Stabæk som spiller den peneste fotballen - sorry Torgeir!

HAr liten tro på RBK i Europa og men de får jo tilført sykt med cash HVIS de slår ut det kjente laget Tampere!

En perfekt høst er Stabæk, LSK, Brann, Viking. Sandefjord og Aafk ned Odd/tromsø på kvalik. Molde og Ham Kam opp!Glimt på kvalik!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Stabæk er kanskje det einaste laget ved sidan av Brann som satsar på å glede publikummet med flott offensiv fotball (i mine auge), og som på den måten gjer seg mest "fortent" til å vinne ligagullet her heime. LSK og Viking blir for mykje maskinfotball for meg, men taktisk er desse to meget solide. Men eg håpar (faktisk), no som RBK er ute av gulldansen, at Bergen og Brann får sitt etterlengta gull. Det har dei fortent etter over 40 års ventetid og fleire "nesten-sesongar" på rad.

veteranen

Tror nok dette blir en kamp mellom Brann og LSK. Jeg har mest tro på Brann, men her ser jeg ikke bort fra at det først og fremst er hjertet som "tror"! [:)]

Husker godt flere knallharde oppgjør mellom disse lagene på syttitallet. Oppgjør som LSK hadde en ubehagelig tendens til å vinne...

Hverken Mjelde eller Nordli har hittil fremstått som noen utpregede vinnere i sine trener-karrierer. Brann sprakk jo så det suste ifjor, mens Starts gullkamp for to år siden etterhvert utviklet seg til noe som nærmest fremsto som en patetisk kamp for å unngå å vinne serien! Men denne gang tror jeg altså at èn av dem blir en vinner!

Heia Brann! [:)]

Trond A

Luscos medl. 338

Bye

Jaja, Bergen - dere vet hvordan det bruker å gå når dere hyler om gull. Takk og farvel, regner med gullet havner på østlandet nå, spørsmålet er om det blir på togstasjonen eller i Blærum.
Trønder i Bergen!

kjelvi

LSK tar gullet - og AaFK berger plassen!

Bye

Ikke meg i mot om sunmøringene berger plassen, flott by! Molde kan holde seg i Adecco..;)
Trønder i Bergen!

kjelvi

quote:
Originally posted by Lexmark

Ikke meg i mot om sunmøringene berger plassen, flott by! Molde kan holde seg i Adecco..;)

KjekK kar denne Lexmark.
Tror det blir noe stort av han!

Dennis

Som totalt objektiv i Tippeliga-sammenheng - jeg har faktisk ikke no lag i Norge, bortsett fra at jeg håper Sandefjord holder seg pga det er det lokale laget - så hadde jeg helst sett Rosenborg vinne ligaen. Dette med tanke på at det er Rosenborg som har tradisjonene og rutinen til å spille i Champions League.

Nå er derimot Rosenborg hektet av, jeg tror ikke fire-fem lag kan gå så på trynet på en gang at de klarer å ta dem igjen, så da velger jeg å tro Brann vinner. De spiller feiende flott til tider, samt at de har den sterkeste stallen. Så får de heller være unnskyldt at Norges mest usympatiske, ustabile klyse er kaptein på laget.

- Dennis, som ikke håper Rosenborg går på trynet ut av CL.
Marching on together!

Bye

Joda kjelvi, tenkte nok det var fine tanker for deg, er litt mer usikker på om herr MrK føler det samme[:)]
Men tror og håper som sagt at Aalesund holder seg, Perry er en flott fyr, og mange spennende typer på gang i laget, må nesten si unnskyld på forhånd forresten, da jeg tror Austnes kanskje blir kjøpt opp av et RBK uten kreative tanker..Aalesund kan vel ikke si nei om Skutle velger å åpne den til nå gniene bankboka..?

EDIT: Beklager at det sklir litt ut i og med at dette var en "Brann-tråd", men er man off-topic,så..[:)]
Trønder i Bergen!

Runar

quote:
Originally posted by MrK

Selvom Brann leder nå, så viser historien at de sliter med å være i førersetet, så utifra det så blir det ett annet lag - LSK el. Stabæk.

Både Brann og LSK har hver sin usympatiske trener, Mjelde og Nordli (som har større ego enn mage), gi meg Jønsson any day of the week.
Satser på Stabæk som spiller den peneste fotballen - sorry Torgeir!

HAr liten tro på RBK i Europa og men de får jo tilført sykt med cash HVIS de slår ut det kjente laget Tampere!

En perfekt høst er Stabæk, LSK, Brann, Viking. Sandefjord og Aafk ned Odd/tromsø på kvalik. Molde og Ham Kam opp!Glimt på kvalik!

"Molde på topp"

Usympatisk trener sier du? Vel er jeg i mot Mons Ivar Mjelde, men usympatisk? Det må vel være første gangen noen har kalt han det!

Hvordan er livet i rosensby? Regner med du har savnet meg i sommer og gleder deg til jeg kommer opp i morgen!