Prutton; I could see the nature of the beast....!

Started by fmtj, August 16, 2007, 16:06:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3115668

Prutton forteller om hvordan, hvorfor osv. han valgte å komme til Leeds! Virker som en fyr som har den rette innstillinga- håper han snakker fra hjertet og klarer å vise det på banen framover!
Yeboahs vitne

kjelvi

Talk is cheap...
Lei av fotballspillere som prater en masse piss for å please manager, presse og supportere.
Det virker som alle spillere etter en overgang har vært 'life long fan', stor beundrer av manager over lang tid, o.s.v.
Richard Cresswell er ett av mange eksempler.

MEN - tror ikke dette gjelder Prutton, som jeg av en eller annen grunn har hatt sansen for i mange år. Har sett han live både i Forest og Saints - og har bare ventet på at han skulle stabilisere seg på toppnivå. På sitt beste er/var han meget god, men dessverre gikk formkurven opp og ned som en jojo. Snakket med Jo Tessem for noen uker siden, som mente at Prutton var verdens beste spiller - riktignok på trening...

Kjøper uttalelsene - og håper og tror at han vil bli en viktig spiller for oss de kommende sesongene. Holder neppe Premiership-standard lenger, men bør være en dominerende kreativ kraft i L1 og CCC.

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Prutton

McMidjo

Prutton er vel den ene av de to spillerne i Leeds idag som har sterke fellestrekk med fotballspilleren Dennis Wise, så jeg håper ikke utvisningene til Prutton i løpet av sesongen blir altfor dyrebare! [:)]

Allikevel - jeg har sansen for midtbanetøffinger i Leeds, selv om Prutton i et intervju med LUTV faktisk framstod som nokså jålete...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Erik M

Syns dette virker som en potensiell super-signing.  Han kan blomstre fullstendig hvis omstendighetene blir bra.  Vi må kjøpe smart - ikke etablerte (dyre) eller falmende stjerner og, for all del, ikke ex-spillere.

Jon R

Jeg er begeistret . Prutton er fortsatt relativt ung og har utvilsomt et enormt potensiale. Han kan bli en spiller som følger oss hele veien tilbake til Premier League. [:p]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Prutton kan vise seg å bli eit kanonkjøp, han har absolutt potensiale til å vere med heilt til topps.
Vi trenger sånne typer!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Jeg syns det er veldig bra at en spiller som Prutton har signet. Det åpner nok for et salg av John Douglas, men jeg tror faktisk vi blir sittende igjen med den beste spilleren - og forhåpentligvis litt cash også!

Så håper jeg at han ar vokst av seg barnesykdommene i form av skader og stabiliserer seg som rivjernet på midtbanen i årets sesong! Det kan virkelig være spilleren som er forskjellen på nedrykk og ikke, eller helst play-off\opprykk og ikke.

- Dennis
Marching on together!

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Jeg er begeistret . Prutton er fortsatt relativt ung og har utvilsomt et enormt potensiale. Han kan bli en spiller som følger oss hele veien tilbake til Premier League. [:p]

Jeg var begeistret... inntil jeg leste denne & opptil flere andre optimistiske innlegg. DA skyter frykten i meg, no-no, han vil nok ikke slå gjennom nei, bare bli en i rekken av  "håp" som vi hadde... [V]

Slike signinger må foregå i den ytterste stillhet! Slik at fru Fortuna & andre mindre gunstige svartkledte skikkelser ikke oppdager det & kan la oss i fred... Så vil han kanskje klare brasene for oss [:)]

Try imagining a place where it's always safe and warm
"Come in," she said, "I'll give you,  shelter from the storm"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan