Hvem skal settes ut?

Started by Sander, September 15, 2007, 05:43:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Tom S

Carole - Prutton - Thommo - Westlake

Det vil vere mitt førstevalg av de som er i klubben per idag.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Ian Westlake er en grusomt dårlig fotballspiller. Det må da finnes en bedre venstrekant enn Westlake i klubben? Hva med å bruke Johnny Howson der?

Sander

Hvorfor ikke teste Delph som innbytter ett par kamper?

Masinga

quote:
Originally posted by Jon R

Enig i mye av det du skriver her, Dennis. Når det gjelder Weston er vel kantspiller, er han ikke? [8)]

Det virker på meg som om Derry er den overflødige spilleren, og muldvarpsaken har nok bidratt til at forholdet mellom Derry og Wise ikke det det beste. Tror ikke vi vil savne han så mye, med den brede stallen vi har.

Jon R.

Er det opplest og vedtatt at Derry var den berømmelige "muldvarpen"? Var det i det hele tatt en "muldvarp"?  Eller så Wise spøkelser ved høylys dag på den tiden?

Rart at Derry blir brukt som profil i Club-shopen hvis han er en forræder!

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

quote:
Er det opplest og vedtatt at Derry var den berømmelige "muldvarpen"? Var det i det hele tatt en "muldvarp"?  Eller så Wise spøkelser ved høylys dag på den tiden?

Masinga, medl.nr. 1250

Det eneste som er opplest og vedtatt er at Wise blåste i mediene at det var en muldvarp. Dernest at agenten til Derry offentlig måtte gå ut og avkrefte at muldvarpen var hans klient, i kjølevannet av rykteflommen som fulgte. [xx(]

Min tolkning er at Derry neppe er Wise største fan etter dette, og at Wise kun klarer å jobbe med spillere som viser 100 % enighet og lojalitet til manageren. Spillere som ikke er "nice" har kort og godt ingen fremtid i klubben. [B)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Masinga
Er det opplest og vedtatt at Derry var den berømmelige "muldvarpen"?

Ifølge Deichmanske nettleksikon så ble den siste muldvarpen i Yorkshire utryddet omtrent samtidig med at Gary Sprake forlot klubben, så sånn i utgangspunktet tror jeg vi kan si at Dennis har en meget dårlig sak. Nå kan imidlertid Derrys gamle hårfrisyre tyde på at ryktene om at han er en mutant kanskje ikke er så wide off the mark likevel...

Bare sånn for & prøve å bringe litt nytt inn i denne saken altså... [8)]

All my powers of expression and thoughts so sublime
Could never do you justice in reason or in rhyme

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Joda, eg registrerer at det er mange som stiller spørsmålstegn med både Westlake og Fraze.
Eg har ein litt annen oppfatning og trur de kan bli viktige for oss denne sesongen.

Kanskje kan Howson nyttes på venstre, men det vil etter mi meining bli å spille han ute av sin posisjon. Howson er heilt klart best meir sentral og litt hengande bak spissane våre.

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Ian Westlake er en grusomt dårlig fotballspiller. Det må da finnes en bedre venstrekant enn Westlake i klubben? Hva med å bruke Johnny Howson der?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Masinga, medl.nr. 1250

Det eneste som er opplest og vedtatt er at Wise blåste i mediene at det var en muldvarp. Dernest at agenten til Derry offentlig måtte gå ut og avkrefte at muldvarpen var hans klient, i kjølevannet av rykteflommen som fulgte. [xx(]

Min tolkning er at Derry neppe er Wise største fan etter dette, og at Wise kun klarer å jobbe med spillere som viser 100 % enighet og lojalitet til manageren. Spillere som ikke er "nice" har kort og godt ingen fremtid i klubben. [B)]

Jon R.

Nett som det er i ein klubb i Lancashire....

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Eg kunne godt tenke meg Derry i denne fireren, kanskje som erstatter for Thommo.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Masinga

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by Masinga
Er det opplest og vedtatt at Derry var den berømmelige "muldvarpen"?

Ifølge Deichmanske nettleksikon så ble den siste muldvarpen i Yorkshire utryddet omtrent samtidig med at Gary Sprake forlot klubben, så sånn i utgangspunktet tror jeg vi kan si at Dennis har en meget dårlig sak. Nå kan imidlertid Derrys gamle hårfrisyre tyde på at ryktene om at han er en mutant kanskje ikke er så wide off the mark likevel...

Bare sånn for & prøve å bringe litt nytt inn i denne saken altså... [8)]

All my powers of expression and thoughts so sublime
Could never do you justice in reason or in rhyme

B.Dylan

Minner meg om en barnebok jeg leser innimellom for barna mine: Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans. I boka står det at det ikke var Dennis Wise. Er det feil?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Masinga: All vet da at det var slakterhunden, Hans Henrik, som var den skyldige! [:D]

Jon R.
Jon R.