Hva skal til...

Started by Promotion 2010, October 04, 2007, 01:13:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Hva skal til for at Leeds-kampen mot Swindon avlyses. Ser det er landskamphelg den 18.november. Sist gang spilte Leeds uten Douglas. Men hvor mange spillere må kalles til landskamp før klubben må avlyse? Finnes det regler for slikt?

Kunne tenkt meg over til Leeds den dagen, men kanskje dumt å bestille billetter hvis kampen er usikker?

DS Litt off-topic, men ikke mer enn at dette er til allmenn interesse: Kamp eller ikke kamp!?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Tror det er to eller tre spillere som må være borte i så fall, og jeg tror det også kun gjelder på såkalte internajonale datoer. Det vil si at om f.eks Rui forsvinner til Afrika-mesterskapet teller ikke han med. Nå er vel den datoen du snakker om en sånn dag, men at ytterligere 2 spillere skal kalles inn til landslagsoppdrag virker vel ikke særlig sannsynlig.
Tror du kan reise i trygg forvisning om at det blir kamp!

flynn

Svend Anders

Tre spillere fra det ene laget eller to på begge lag (totalt 4) må være borte for å få den utsatt. Jeg er usikker på om det gjelder U-landskamper. Tror nok uansett ikke det blir tilfellet i for Leeds i denne omgang, skjønt mange vil ha Bekford på England nå.

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

Mens jeg er inne på risky kamper:

Jeg vurderer å reise på Northamton-kampen 4.januar, siden det da er opphold i studiene, m.m.
Dette er derimot helgen for evt 3.runde i FA-cupen, og kommer ett av lagene dit blir det FA-cup istedet - og mulig langtur til bortekamp.

Burde jeg ta sjansen på å bestille nå - for å holde prisen lav, etc?

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

KeyserSoze

Tror jeg hadde tatt sjansen. Hvis vi skulle komme til 3 runde så er det jo like mulig at vi får hjemmekamp.

Det som kunne ødelagt mye er jo om Northampton kommer til 3 runde og ikke Leeds, så vi hadde hatt spillefri. Men det er vel ikke akkurat høt risiko for det...:)