Hva stemmer vi på tråden.

Started by Leif Sverre, September 11, 2007, 01:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leif Sverre

I  og med at jeg bor på en liten gård, stemmer jeg grønt !
Dvs Bondepartiet[:)]

Dennis

Må innrømme at jeg ikke har stemt, men hadde nok gått for noen på den røde siden, uten at jeg kan si meg dønn enig i noen partiers politikk.

Vi opprettet forresten Fordelspartiet i 3.klasse på videregående for noen år siden. Der hadde vi kjernesaker som at alle skulle ha kjøttkaker til middag, sola i ryggen, nedoverbakke og andre fordeler.

- Dennis
Marching on together!

Budda

Endre

Jon R

Det har ikke dere noe med. [8D]

Jon R.
Jon R.

flynn

Alle stemmer med den sangen man har,

flynn

Tom S

Har stemt!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Ja, hva mener dere? Ja eller nei til UNESCO i Odda? Noen som har noen sterke meninger om det?[:D]

Sten

Jeg har vært i kjørt gjennom* Odda, og synes hele stedet passet bedre i HalfLife enn på noen UNESCO-liste, no offense... hehe...

*dvs vi stoppa og bæsja der en gang

Sten
Sten

Sleivind

quote:
Originally posted by Sten

Jeg har vært i kjørt gjennom* Odda, og synes hele stedet passet bedre i HalfLife enn på noen UNESCO-liste, no offense... hehe...

Sten

Jeg føler meg truffet[B)] Nå er nå jeg fra Tyssedal da men[:p] Skjønner ikke hva folk har "imot" Odda. Bruk mer enn ti minutter der en gang, og da ikke på en dass, hehe.

B-m

Stemte ikke.

Har et jævla stort problem med politikere..
Men hadde jeg stemt ville det nok blitt rødt siden broren min var kommunist og hjernevasket meg :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Nå ser det uansett ut som om det går mot et ja til UNESCO i Odda. Og da var det vel farvel til riving og nybygging på smelteverkstomta [xx(]

Per-Stian

Så langt i mi stemmekarriere har eg berre stemt ved stortingsval. Bur langt borte frå min heimkommune, men burde likevel bry meg meir. Tek sjølvkritikk for at eg stod av dette valet, men håpar den beste vinn[:)]

Sleivind

Og da ble det faktisk et overraskende, nei til UNESCO. Så nå kan de endelig sette i gang å rive ned hele j**** smelteverksdriten!

Og da kan endelig folk som Sten, endelig gjøre annet enn å gå på do i Odda[:p]

Sten

quote:
Originally posted by Sleivind

Og da ble det faktisk et overraskende, nei til UNESCO. Så nå kan de endelig sette i gang å rive ned hele j**** smelteverksdriten!

Skal love å stoppe og ta inn over meg det verneverdige etc neste gang[8D]

Sten
Sten

chief

quote:
Originally posted by B-m

Stemte ikke.

Har et jævla stort problem med politikere..
Men hadde jeg stemt ville det nok blitt rødt siden broren min var kommunist og hjernevasket meg :D

[:D][:D][:D][:D]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

kjelvi

Svend Anders

Jeg stemmer på Thommo.

Som kaptein.

Stemmer det, da?

Kunne vi ikke vært LITT mer samSTEMTE her?

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

lojosang

Jeg stemte vel som jeg pleier i lokalvalg, på hjemmesitterpartiet. Og jeg tror de vant valget med klar margin i år også. Lokalvalg går jo etter min erfaring ut på å plukke ut lista med færrest tullinger på, uavhengig av partitilhørighet, og stryke de idiotene som likevel måtte befinne seg der. Når jeg ikke kan stryke idioter lenger, og har blitt Trønder, og dermed ikke klarer å skille idioter fra dyktige lokalpolitikere med praktisk sans lenger lar jeg heller være.

Og så var jeg på labben til valglokalet stengte også.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

MrK

quote:
Originally posted by Per-Stian

Så langt i mi stemmekarriere har eg berre stemt ved stortingsval. Bur langt borte frå min heimkommune, men burde likevel bry meg meir. Tek sjølvkritikk for at eg stod av dette valet, men håpar den beste vinn[:)]

På ett eller annet tidspunkt blir en gammel nok til å melde flytting[:)]

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

RoarG

Det kan vel bare være i arbeiderparadiset Norge man kan finne på å foreslå og sette forurensende industri på UNESCOs verdensarvliste[:0]. Det overraskende her var ikke at forslaget ikke fikk gehør, men at hele 49% syntes det var en OK tanke å verne skrap og møkk.
quote:
Originally posted by Sleivind

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

quote:
Originally posted by MrK

quote:
Originally posted by Per-Stian

På ett eller annet tidspunkt blir en gammel nok til å melde flytting[:)]

Byrjar absolutt å bli gamal no, men som student har det vore fleire fordelar med å ha ei folkeregistrert adresse langt borte frå studieadressa mi[:)]

Wannabe

Og hvis enkelte her hadde vært like engasjert i politikk som i Leeds United, hadde man kanskje ikke bare stemt, men til og med blitt stemt på og blitt stemt inn, også! I særdeleshet gjelder jo dette ved et lokalvalg! Godt det er et par år til neste gang, i alle fall!

MOT

peacock

Det er for mange partier i Norge. Let's face it; kun et lite land når det gjelder antall stemmeberettigede. Hvorfor i h.... har vi da så mange partier som fronter de samme fanesakene? Ikke rart mange gir blaffen!
Vel, aldri har det vært så vanskelig som i år. Allikevel, å ikke stemme er TOTALT uaktuelt, selv om "mitt" parti i over 20 år, AP, måtte vrakes til fordel for Høyre. Dette utelukkende pga av lokale kommunepolitikere.

Sleivind

quote:
Originally posted by Sten

Sten

Bare for å presisere, nå har faktisk Guardian fått øynene opp for Odda også, http://www.guardian.co.uk/travel/2007/oct/03/norway.heritage

Half Life my ass[:p]