Er Eddie Gray lei supporterklubben...?

Started by Promotion 2010, October 24, 2007, 14:01:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Hmmm. Pussig. Dette skjer bare en uke etter at Ray Fell "slutter fred" med Ken Bates gjennom sin "støtteerklæring" i brevs form til YEP( link til janoves innlegg om saken: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9265.0). Man skulle dermed tro at stridsøksen var begravet. Istedet opplever vi dette.  :o

Flere enn meg som syntes dette var en merkelig "timing" av Eddie Gray?  ???
Jon R.

pale

Må si jeg er overrasket over at dette kom nå.
Etter Fell sitt utspill forrige uke trodde jeg det var en normalisering på gang av forholdet mellom Bates og LUSC

Hvordan skal vi tolke dette da? ???

Og der ser jeg at vi skrev det samme Jon...

Asbjørn

Quote from: pale on October 24, 2007, 15:53:24

Hvordan skal vi tolke dette da? ???

Tolkingen er virkelig "up for grabs"...   ::)

Skal bli interessant å følge dette videre!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Dette var overraskende.
Som det er nemnt av andre, trudde også eg at ting var begynt å stabilisere seg litt på den fronten, men akk så feil.

COME ON LEEDS !!

Geir Magne

Det er vel ikke noe dramatisk i dette. Jeg skjønner Eddie godt. Er selv lei av at ikke klubben og supporterklubben trekker lasset sammen, det hadde hjulpet laget mye om ALLE tilhengerne virkelig følte de kunne stå bak laget og spillerne. Det er selvfølgelig Bates som må ta skylda for dette med sin uforsonlige væremåte, men hva skal vi fans gjøre? Et ordtak sier "If you can't beat'em - join'em", og det er vel det Eddie gjør.....
Happy days are here again, it's official from Number 10!

McMidjo

Forholdet mellom LUSC og Ken Bates er nok dessverre fortsatt på et bunnivå, og jeg tror ikke dette vil bedre seg før Ken Bates er borte eller LUSC har fått en ny ledelse (eller begge deler). Om Eddie Gray har blitt forsøkt brukt i det ’spillet’ som pågår her, skjønner jeg veldig godt at han velger å fratre denne presidentrollen.

Det har bl.a. på det største nettstedet for Leedssupportere (WACCOE) pågått noen voldsomme diskusjoner om LUSC, hvor supporterklubben får berettiget (etter min vurdering) kritikk for en del forhold som strekker seg langt tilbake i tid â€" lenge før Bates kom inn i klubben.

Kritikken rettes bl.a. mot praksisen LUSC har bedrevet med fordeling av billetter til bortekamper, og hvordan LUSC generelt styres. Med membershipopplegget til Bates er LUSC fratatt sine privilegier ift fordeling av bortebilletter, og det er mange som mener at den nye ordningen til Bates fungerer på en mer rettferdig måte. Tror roten til mye av konflikten ligger i akkurat dette.

Etter hva jeg forstår brukte Bates sin spalte i hjemmeprogrammet til Orientkampen til å komme med et nytt flengende angrep på LUSC, noe som sikkert var like trist lesning som angrepene LUSC har kommet med på Bates i sine newslettere....  :(
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Karl Hot Shot

Jeg tror den aktverdige Eddie Gray er null interessert i å bli koblet til folk som støtter Ken Bates og det fullstendig enerådige styret hans. Vi kommer ikke av flekken med disse noksagtene i ledelsen. Fell har et alvorlig forklaringsproblem framover.

Karl Hot Shot

Quote from: Geir Magne on October 24, 2007, 18:59:10
Det er vel ikke noe dramatisk i dette. Jeg skjønner Eddie godt. Er selv lei av at ikke klubben og supporterklubben trekker lasset sammen, det hadde hjulpet laget mye om ALLE tilhengerne virkelig følte de kunne stå bak laget og spillerne. Det er selvfølgelig Bates som må ta skylda for dette med sin uforsonlige væremåte, men hva skal vi fans gjøre? Et ordtak sier "If you can't beat'em - join'em", og det er vel det Eddie gjør.....

Det ser ikke akkurat ut som Eddie Gray er i ferd med å linke opp til Leeds United, for å si det sånn. I den samme artikkelen fra Yorkshire Post, som det er sitert fra i åpningsinnlegget i denne tråden, står det jo: "United are believed to be keen to involve Gray with the Members Club, but he is understood to have turned down an offer to link up with the group."

Jeg tror med andre ord at Eddie Gray har satt seg selv på gjerdet, som noen av oss andre ( :o), for å markere sin uavhengighet. I disse tider er det viktig ikke å bli knyttet for sterkt til skurkestreker ( :o).