Derry skal spille reservekamp i morgen

Started by Sander, October 30, 2007, 19:24:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

...og "det med sluttminuttene" fortsetter altså  :)

Frisppark går over alle til Howson bakerst, 2-1  :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

knut_eknes

2-1 Howson.
Grenseløst irriterende at man ikke får se repriser

Sølvreven

Jeg får kun lyd, ikke bilde. Og så står det playlist 4???? Hva f.. er dette? >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Endre

Asbjørn

Slut

Syns at flere (spes. Weston "stod frem" i 1.omg.)

2.omg var ikke så bra. Vi produserte mer i 1.omg, men var ikke gode nok foran kassa (Ameobi...). Jo, han holdt ballen bra men ikke giftig selv.
I 2.omg. skapte vi ikke like mye, mye tammere omgang...

Menmen. Seier igjen.

Hehe, mølje etter at da Costa "var teknisk"  :)
Parker og en 'pool fikk gult.

Syns ikke da Costa er klar for "starter" ennå... Teknisk god, javisst... Men overall blir det ikke godtnok. Men for å "åpne kampene" (om nødvendig) mot slutten, YESS...

Fint brudd av Howson helt til sdlutt her :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

knut_eknes

Slosskamp! Da Costa står å leker seg, blir høvlet av en Pool spiller som sikkert er lei av å bli latterliggjort. Spillerne fyker sammen, Derry tar kvelertak på en. Ender opp med at Ben Parker og en pool spiller får gult.
2-1 slutt!

ragnar

Derry vill bruke en god stund på å komme tilbake, både kondisjonsmessig og spillemessig. Han har vært ute en god stund nå og må få både trening og kamper nå for at han i det hele tatt kan komme i betraktningfor alaget.
*In El Loco we trust!*

stefan

Tror Wise sine ide om å låne ham ut er vel, ...wise
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sander

Sølvreven: Hadde samma problem som deg når jeg skulle se highlights.. Ikke bilde, bare lyd, men så tok jeg full screen, da fikk jeg se.. Merkelig. Men du kan jo prøve neste gang ;D

Runar

Etter å ha sett hele reservelagskampen på onsdag har jeg gjort meg opp en del meninger om spillerne på banen.

Derry var åpenbart rusten og man kunne tydelig se at han har vært ute lenge. Jeg har aldri vært en fan av Derry og jeg håper vi har sett han for siste gang i Leeds drakten.

Tomi Ameobi er ingen enslig spiss. Helt ufarlig i de 80 minuttene han var på banen.

Da Costa minner om en gresk utgave av Lee Trundle. Kopien er selvfølgelig ikke bra som orginalen, men Da Costa bringer noe annet til dagens tropp. Om han har det som skal til å å bringe oss ut av denne divisjonen gjenstår å se. Men han er ikke redd fro ballen i hvertfall og med mer bevegelse rundt han og bedre medspillere så KAN han blomstre...

Parker er klar for førstelaget, han spilte en hel sesong i denne divisjonen i fjor og han MÃ... få muligheten for Leeds i år. Spesielt med tanke på at vi ikke har andre egne venstrebacker i vår stall. Clapham har gjort det brukbart i det siste, men han avgjør jo ikke akkurat kamper for oss heller og bør etter mitt syn ofres for Ben Parker. Det er litt bekymringsverdig at Wise ser ut til å ville bruke Hughes i stedet for Ben som venstre back, men slike prioriteringer endre seg gjerne nå som vi er ute av sumpen.

Howson spillte ingen stor reservelagskamp på onsdag, men igjen så lenge det er en "reservelagskamp" så blir tempo og spillet unødvendig sløvt. Feil gjør han lite av og han ble betydelig bedre når han fikk den offensive rollen til Da Costa i andre omgangen. Før det slet han med å komme seg inn i boksen når innleggene kom. Lurt løp på scoringen forresten.

Howson er vel høyaktuell til lørdag pga alle skadene, men etter onsdagens kamp som mener jeg Bayly burde være like nærme. Bayly var stuck som venstrekant i første omgang, ikke akkuarat hans strong suit. Men når han fikk komme inn sentralt styrer han faktisk spillet. Han spiller med tempo og intensitet - han vill ha ballen - og han ser ut til å nyte en gver sjans til å takle en motspiller (med eller uten ball  ;) )

Spennende spillere som Overinthon? Og Hotchiss var ikke på banen noe som var litt skuffende ettersom disse var kanskje de to beste i forrige reservelagskamp på elland road.

Resevelaget som helhet manglet gjennombruddskraft. Weston har fått en del skryt på ulike forum, han var vel noksp "lively" i rykk å napp, men ser ikke ut til å ha tilstrekkelig med ferdigheter eller klokskap til å benytte seg av farten sin - "spennende" spiller uansett, men er nok avhengig av bedre medspillere som kan spille han god og i riktige situasjoner

auren

Takk for en god og nyansert oppsummering Runar. Interessant lesning. Fikk dessverre ikke sett andre omgangen som jeg hadde planlagt, men vi får nok se flere kamper på LUTV av reservene tenker jeg.

Håper også at Ben Parker kan knocke ut Clapham. Virkelig en spennende spiller. Tror faktisk ikke Howson spiller imorgen, ikke fordi han ikke er god nok, men fordi Wise ser ut til å prioritere spillere som Weston foran ham i køen. Vil dermed tippe at Weston, Prutton, Douglas og Carole utgjør vår midtbane lørdag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

fin oppsumering runar så håper vi at wise også tør og la de unge få sjansen etterhvert ettersom det er en lang sesong
Forever Leeds United!!!!!!!!