LUSCOS Online Shop er oppdatert

Started by Jomar, October 11, 2007, 04:27:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jomar

LUSCOS Shop er nå oppdatert med LUSCOS egen genser/hettegenser samt T-skjorte. På sorte plagg vil skriften være gul, mens på gråe plagg så vil skriften være blå.

Yeboah

Glimrende! Når familien i fremtiden vil spørre: "Hva ønsker du deg til bursdagen og til jul?"
Da vil jeg svare: "Besøk www.luscos.com og ta en titt i shopen!" :)

Sheridan

Gleder meg til å se plaggene som de er!
Koppen ser ihvertfall kanonbra ut!
Godt å se yorkshire-rosa på vårt kjennemerke!

Jomar

T-skjorten er ekte vare. Som du ser av bildet så ville fotomodellen være anonym, men jeg har en mistanke om at han vil stå frem i hettegenser om en 2-3 ukers tid.

Sheridan

quote:
Originally posted by Jomar

T-skjorten er ekte vare.

Well done - ser FLOTT ut!
Må ha den - bare må ha den [:p]

pesi

da var kopp, tsjorte å genser bestillt!! konge[8D][8D]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

isak

eg har kjøpt meg ein kopp, men eg syns han kanskje vart vell dyr, bestillte med postoppkrav og måtte ut me heile 300 kr.

Klausen

Er hettegenseren stor i størrelsen eller hva?

Førde

Marching On Together

raggen

lurte på om du får tak i leeds drakter i barnestørrelse eller er det best å bestille fra england???? noen tips ellers her i norge en kan få kjøpt??
Forever Leeds United!!!!!!!!

ollan

Ollan

pesi

Fikk kopp, tsjorte å jumper på lørdag, helt KONGE ;D. var topp fornøyd med kvalitet på tsjorta å jumperen. klare å fine farger på logoen å alt, behadelig å ha på! satt som ett skudd!!! :) ;)
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

raggen

takk for link ollan men ettersom jeg kunne se når jeg klikket inn på størrelse så kom de ikke til barn.. Men var ei ellers kjekke side ;D

Per-Stian

Svart hettegenser og t-skjorte i storleik L er tinga! Gler meg til å få forskot på julegåvene no ;D

Stephenjazz

Quote from: ollan on October 31, 2007, 10:12:12
http://fotballverden.no/butikk/catalog/

Sendes fra Norge  slik at du ungår toll og tull

Husker jeg kjøpte fjorårsdrakta fra fotballverden.no. Joda jeg fikk drakten ,men bakpå stod det "Khrais" og nr1, så man bør kanskje være litt mer ops fra å kjøpe drakter derfra
Det blir aldri umoderne å vinne

Tobb

Hettegenser er nå bestilt  :)

Ikke noe å si på 355,-

MOT

Jomar

Shopen er igjen oppdatert, denne gangen med den nye hjemmedrakten. Det er rift om denne i England også (for tiden utsolgt i Leeds United Store) slik at leveringstid må påberegnes når dagens beholdning tømmes.

Tom S

Veldig bra, men savner størrelse XL...
Kommer den inn eller må vi handle på LU Store?

COME ON LEEDS !!

Jomar

Jeg håper å få den inn på neste leveranse/påfyll av lageret.Har kun lagt ut dagens varebeholdning, jeg vil oppdatere med flere valg iløpet av neste uke.

raggen

jomar: får du tak i leeds drakter i babytørrelse???