Reservelagskamp på Leeds TV ikveld

Started by mari, December 11, 2007, 19:53:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mari

Ser at det ikke er opplyst her eller på den offisielle siden, men det ser ut som om kampen mot Grimsby vises direkte på Leeds TV med avspark 20.00.

Leeds laget tilsvarer juniorlaget til Leeds som har gjort det så bra i jr. cupem - med unntak av at Rothery er kaptein.

Ingen A-lagsspillere med..

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Per-Stian

Har du lagoppstillinga, Mari? Kjekt å vite kva namn vi må pugge for framtida ;)

Tom S

Logga meg nett på.
Grimsby leder 2-0. To "soft goals" seier kommentator.

COME ON LEEDS !!

Tom S

Pause.

Leeds ligger litt uforklarlig under 0-2 mot eit erfarent Grimsbylag.
Ei tvilsom straffe til Grimsby bl.a.
Det veldig unge Leedslaget har styrt mesteparten av kampen utan å skåre.

COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Quote from: Tom S on December 11, 2007, 20:50:51
Pause.

Nokon som skil seg positivt ut, Tom?

Tom S

Vanskelig å sei, såg kun siste 8-10 minuttane av første omgang.
Men, han der Hotchkiss på midten verka solid.

Quote from: Per-Stian on December 11, 2007, 20:56:33
Pause.

Nokon som skil seg positivt ut, Tom?
COME ON LEEDS !!

mari

Tror laget er :

Lund, Darville, Fisher, Hotckiss, Wilkinson, Grace, Rothery, Cartman, Elliot, Ovington, Delph

Per-Stian

Quote from: mari on December 11, 2007, 21:10:45

Tror laget er :

Lund, Darville, Fisher, Hotckiss, Wilkinson, Grace, Rothery, Cartman, Elliot, Ovington, Delph

Takk!
Veit at Lund er keeper, Wilkinson stoggar, Hotchkiss og Rothery er midtbanespelarar og at Elliot er spiss. Delph har fått litt speletid som høgreback på a-laget vårt, men resten kjenner eg dårleg til.

Daniel

Pause.

snd det der ::)
Leeds United

Asbjørn

Har sett de siste 10. Kommentatoren fremhever Hotch, Rothery & Ovington.  Ellers virker det som før, OK men ufarlig foran mål...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Slutt. Det ble med den ene reduseringen (tror det var Hotchkiss).

Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Quote from: Per-Stian on December 11, 2007, 21:17:06

Tror laget er :

Takk!
Veit at Lund er keeper, Wilkinson stoggar, Hotchkiss og Rothery er midtbanespelarar og at Elliot er spiss. Delph har fått litt speletid som høgreback på a-laget vårt, men resten kjenner eg dårleg til.
Sånn:

Lund

Darville - Wilkinson - Grace - Fisher

Rothery  - Hotchkiss - Cartman - Delph

Elliott - Orverinton

------------------------------------------

Så ikke kampen selv men dette er vel ikke langt unna. Mulig Orverington spilte kant å Rothery spiss

Asbjørn

Number 9 Elliot ble skadet og var iallefall spiss mot slutet. Roth var vel helst høyre midtbane, Hotch sentral midtbane...

Men som sagt, det ble vel med ca siste kvarteret på meg...

Tell me  Tell me

Dylan

mari

Synes Lund i mål virket solid.

Wilinson, Grace utgjorde et bra stopperpar. Høyreback Darville var villig offensivt og hadde tempo i kroppen - venstreback Fisher hadde for dårlig tempo, men god teknikk og forståelse - kunne spillemessig minne om en rådhåret venstreback vi hadde i klubben i fjor

Hotchkiss god som anker + god teknikk og fint mål.

Delph meget spennende "vandrende midtbanespiller" med fint venstreben og finter. Han er 16 år og blir vel først 17 etter sesongslutt. Tror han blir stor.

Elliot utrolig lang 17 åring - klassisik oppspillspunk. Håper skaden på slutten ikke er alvorlig.

Jerome - som kom innpå siste 5 minutter er vel fortsatt 15 år.

Hvis jeg forsto kommentatatoren riktig var vel forskjellen i gjennomsnittsalder på lagene ca 10 år - i perioder fremsto våre som juniorer, men når de fikk ballen til å gå så man tydelig hvilke spillere/lag som hadde størst "potensiale".

Synes faktisk dette var et morsomt 1-2 tap

Jerome jr. - som vel er 15 - kom innpå som spiss siste 4 minutter

Asbjørn

Quote from: mari on December 11, 2007, 22:04:56
Jerome jr. - som vel er 15 - kom innpå som spiss siste 4 minutter

Alderen hans fikk jeg aldri med meg, men var han ikke i overkant heftig bygd for en 15/16-åring. Han hadde forresten ankommet for bare et par uker siden, og kommentatorene iallefall hadde forventninger...

Ellers: Jeg så ikke lenge, men fikk med meg tre sånne "hælspark 90 grader mot medspiller", virket som noe man øvde masse på. (alle tre mislykkes og havnet hos motspiller, det er så...).

Men jeg er enig med deg "mari", det er gøy å se reservelaget om dagen. 

Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Spennende med ungt lag, har sett Hotchkiss spille engang før og sa var han vel banensbeste...Herlig å lese at Delph viser klasse for han skuffet meg sist. Litt frustrende at ikke Bayly fikk spille, begynner å bli noen uker siden han fikk spille kamp.

Per-Stian

Quote from: Runar on December 11, 2007, 22:40:57
Spennende med ungt lag, har sett Hotchkiss spille engang før og sa var han vel banensbeste...Herlig å lese at Delph viser klasse for han skuffet meg sist. Litt frustrende at ikke Bayly fikk spille, begynner å bli noen uker siden han fikk spille kamp.

Bayly, i tillegg til Delph, Ameobi, Elliot og Gardner var dei eg hadde mest tru på. Men kvifor Bayly har vore fullstendig borte den siste tida, veit eg ingenting om. Håpar nesten at han er småskadd, for det er veldig merkeleg at ein spelar som har fått prøve seg blant våre beste ikkje spelar reservekampar.

Runar

Det jeg har sett av Bayly virker ihvertfall lovende....Håper han ikke går helt i glemmeboken. Men er jo ingentvil om at Howson sitt storspill i det siste har "ødelagt" hans muligheter den siste tiden.

auren

Tror laget er :

Takk!

Dette var ukjent nytt for meg Per Stian. Sikker på at du ikke kløner litt med grøten her?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

isak

Quote from: auren on December 12, 2007, 08:50:50

Tror laget er :

Takk!

Dette var ukjent nytt for meg Per Stian. Sikker på at du ikke kløner litt med grøten her?

auren

Spelte ikkje Delph litt i sommar? eg meine å hoksa da, sikkert da Per-Stian tenkje på og  ;)

Jon R

Det var Gardner som fikk prøve seg på høyre backen i pre-season, samt mot Macclesfield i ligacupen. Delph har riktignok fått prøve seg på a-laget, men da i en venstre midtbaneposisjon. Han debuterte mot Derby i den siste kampen i fjor og hvis jeg ikke husker feil spilte han noen minutter mot Pompey i ligacupen tidligere i høst.  :)
Jon R.