HUSK TIDLIG KICK OFF LØRDAG!!

Started by Jon R, December 08, 2007, 00:17:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Kampen starter 12.15 engelsk tid. I Norge ligger vi ganske nøyaktig en time foran engelsk tid. Regnestykket blir da 12.15 + 1 time = 13.15 norsk tid.  8)

Dette er ment som et forebyggende tiltak mot høyt blodtrykk og blødende magesår.  Jeg tenker da kanskje spesielt på de mer adelige av forumdeltakerne. I tillegg blir kjelvi avlastet ift evntuelle verbale utageringer. En ren vinn vinn situasjon altså.  :)
Jon R.

Budda

En time foran? En time etter mener du vel ;)
Endre

Jon R

Foran. Etter. Du har forsåvidt rett. Kommer an på hvordan man tenker. 12 kommer foran 13. 13 kommer etter 12.  I Norge vil klokken runde 13 en time før (foran) England.  I England vil klokken runde 13 en time etter Norge. Kommer kanskje litt an på om man befinner seg i England eller Norge? Selv befinner jeg meg i Norge. Håper dette var klargjørende.    ;D
Jon R.

Stifler

Takk for den!
Hadde planer om juleshopping imorgen, men må droppe det nå. :D
-Nr 2 er den første taperen-

B-m

De som ikke får med seg denne kampen kan ikke kalle seg leedsfans!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sydhagen

Quote from: B-m on December 08, 2007, 02:21:31

det var da voldsomt   :o  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sølvreven

Quote from: B-m on December 08, 2007, 02:21:31
Jeg må si at bildet ditt er blitt kraftig forbedret.....  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SirOlsen

Det var da som faen!.... kunne de ikke venta med det til etter nattuka mi da?.. jeg får ikke sovet noe fra dette nattskiftet til neste jeg nå jo?... Jaja, søvna mi var jo allikevel ødelagt nå som jeg så den triste nyheten om Sverre..

-SirOlsen-