Charitykamp for Sverres etterlatte

Started by Leeeeeeeeeeeeds, December 08, 2007, 10:04:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Vi er et gjeng som skal spille mot veteranlaget til Leeds 10.mars. Vi har lett etter et formål å donere pengene til. Etter Sverres sørgelige bortgang har jeg fått en del tibakemeldinger på at et fond for ungene hans hadde vært en god ide. Kampen skal spilles i Leeds og mer info kommer senere.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

laddi

Fond for ungene til Sverre!!!!!!!!!!
Bergen Whites

Eriksen55

Kreftforeningen, mange hvert år som blir rammet...enten med sykdommen selv eller som pårørende, venn..ol

Fikk jo i dag en trist nyhet når mr luscos, Sverre døde av kreft.

Det hadde vært et perfekt formål å gi det til.

Roy

Kreftforeningen virker som et naturlig, og fornuftig, valg.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Leeeeeeeeeeeeds

Til den som skrev at det burde være et fond for ungene til Sverre, så synes jeg det er en god ide. Tar kontakt med Brendan Ormsby i dag for å informere han om det . Det er en verdig sak, det er helt sikkert.

Leif Egil

Er enig med de som sier at kreftforeningen er et naturlig valg.

Bjalle Skien

Jeg tillater meg å komme med en mening om overnevnte.
Jeg er av den oppfatning at skal vi hjelpe Sverres tidl. kone og 2 barn som har mistet sin far, er det beste å gi pengene direkte til barna. Opprett en konto og sett en sperre slik at kontoen ikke kan benyttes til uttak før de er 18 år. Går pengene til kreftforeningen havner beløpet bare i det store dragsuget som dekker lønn mm for kreftforeningen.

Jeg skal være den første til å overføre 400,- til kontoen hvis en slik konto blir opprettet. Så mange som vi er her inne så vil det bli en bra sum penger når kontoen står urørt i mange år og rentene renner inn.

Takk for oppmerksimheten..

B-m

Quote from: Bjalle Skien on December 10, 2007, 21:01:16
Jeg er av den oppfatning at skal vi hjelpe Sverres tidl. kone og 2 barn som har mistet sin far, er det beste å gi pengene direkte til barna. Opprett en konto og sett en sperre slik at kontoen ikke kan benyttes til uttak før de er 18 år. Går pengene til kreftforeningen havner beløpet bare i det store dragsuget som dekker lønn mm for kreftforeningen.

Sier meg enig!

Håper det blir mulighet for alle å gi støtte til dette fondet.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Quote from: Bjalle Skien on December 10, 2007, 21:01:16

Jeg skal være den første til å overføre 400,- til kontoen hvis en slik konto blir opprettet. Så mange som vi er her inne så vil det bli en bra sum penger når kontoen står urørt i mange år og rentene renner inn.

Jeg er helt enig!
-SirOlsen-

laddi

Quote from: Leedsvik on December 08, 2007, 10:04:30
Vi er et gjeng som skal spille mot veteranlaget til Leeds 10.mars. Vi har lett etter et formål å donere pengene til. Etter Sverres sørgelige bortgang har jeg fått en del tibakemeldinger på at et fond for ungene hans hadde vært en god ide. Kampen skal spilles i Leeds og mer info kommer senere.

Er med å sette inn penger her og!!!!!!!!!!
Blir 30 neste år og har ønsket meg en leeds tur og hadde tenkt å peilie meg inn 7 mars til 13-14 mars,hvis alt går etter planen og dere trenger spillere er eg nok tilgjengelig!!!!!!!
Bergen Whites

Eriksen55

Jeg er helt enig i at et fond for ungene til Sverre er et bedre alternativ enn kreftforeningen.

Han la ned masse tid på Leeds, var mange turer over til Leeds. Noen skrev at familie selskaper ol måtte vike/utsettes for deadline frister for medlemsbladet, bladet som får en til å sjekke postkassen med stor iver etter at det har blitt annonsert at det er på vei, bladet vi alle setter veldig høyt!

Da er det bare rett og rimelig å opprette ett fond for barna/kona hans. Vi kan få vist hvor stor pris vi har satt på arbeidet hans, vise at de utallige timene, de "utsatte" selskapene, de mange reisene til Leeds gledet utrolig mange mennesker. Rett og slett vise at deres Far var et menneske mange av oss beundret, det er ihvertfall noe jeg gjorde.

Jeg håper det kommer ut et konto nr som jeg og alle andre som vil kan sette inn noen penger på.

Jeg fremmer også forslaget med at x antall % av loddsalget også kan gå til fondet, om det er mulig for driften av luscos selvfølgelig.

Sverre var for meg mr TPN, ingen over, ingen ved siden!

Håper alle vil bidra i fondet!

mvh Øyvind

morvar

QuoteJeg er helt enig i at et fond for ungene til Sverre er et bedre alternativ enn kreftforeningen.

Jeg kunne ikke blitt mer enig! Kreftforeningen er vel og bra, men dette blir mer personlig og mer rett etter min mening. Sverre gav MYE for vårt Leeds United. Dette er en grei måte å forsøke å vise hva Sverre har betydd for Luscos og Leeds.

Håper leder eller en annen person kan få til et konservativt og trygt sparefond om det er en løsning.. Vi bør få gjort dette før jul folkens.. Jeg er med.

Leeeeeeeeeeeeds

Ok dette skjer i saken. Jeg har vært i kontakt med Leeds idag. Vi oppretter et fond her i Norge på en sperret konto til ungene. Jeg trenger å bli kontaktet av noen som kjente Sverre, med detaljer og lignende. Alle som spiller den dagen mot Leeds olboys setter inn penger på kontoen, samt at jeg starter i januar med å selge det inn til næringslivet. Vi skal nok få opp at bra fond til ungene. Hvis noen kan ringe meg på 473 444 82 eller maile meg på viktorh@operamail.com med litt detaljer så skal jeg sette igang.