SPILL: Beste Leeds-lag i nyere tid (keeper)

Started by Dennis, December 12, 2007, 18:52:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken keeper er best?

Paul Robinson
1 (1.1%)
Casper Ankergren
1 (1.1%)
Nigel Martyn
80 (89.9%)
John Lukic
6 (6.7%)
Neil Sullivan
1 (1.1%)

Total Members Voted: 87

Voting closed: December 14, 2007, 18:52:41

Dennis

Tenkte det kunne være morsomt å komponere forum-brukernes mest populære Leeds-lag. Det kunne vært artig å la en avstemming gå på hvilke spillere som faktisk er mest populære i de forskjellige plassene.

Dessverre er jeg født noen år for seint og gikk glipp av storhetsperioden under Don Revie og siden laget på den tiden likevel (sett i lys av tid) burde tatt omtrent alle plassene, velger jeg å begrense det til fra nyere tid (ca 90 og til nå.)

Regler: Stem på spilleren du mener har vært den beste for klubben. Avstemningen går over 2 dager og den med flest stemmer går inn i laget. På midtstopper, sentral midtbane og spissplassene, blir det de to spillerne med flest stemmer som tar plassen.

OBS: Det er selvsagt muligheter for at jeg rett og slett glemmer spillere som burde gått foran andre i avstemningen, så legg gjerne ut forslag til hvem som burde være med i neste posisjon.

Neste posisjon: Høyreback (Gary Kelly, ..., ... osv)

Hvilken formasjon skal "vi" bruke? 4-4-2, 4-3-3, 4-5-1 eller?
Marching on together!

Budda

Endre

Hallgeir *

Quote from: Budda on December 12, 2007, 19:23:46
Artig tråd. Martyn fikk min stemme
Av disse alternativene er Martyn klart den beste.
Super Leeds since 1968

Dennis

Quote from: hallghel on December 12, 2007, 19:36:18
Quote from: Budda on December 12, 2007, 19:23:46
Artig tråd. Martyn fikk min stemme
Av disse alternativene er Martyn klart den beste.

Er det noen jeg har glemt, så er det bare å foreslå! Som sagt, kan fort hende jeg glemmer spillere som burde vært på lista!
Marching on together!

Per-Stian

Inga tvil i mi sjel om at Martyn får mi stemme.

poddi

kilgallon

Nigel Martyn fik også min stemme. Selvom jeg også hadde stor sans for John Lukic....

Roy

Vippa litt mellom Martyn og Lukic. Det ble Martyn.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

lowfields

Martyn må jo være den beste keeperen Leeds har hatt gjennom tidene.
Var meget god hver sesong han spilte fra 96.
Han var god mange sesonger for Palace og - burde hatt mange fler landskamper.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Giske

Martyn fikk også min stemme! Fantastisk stødig keeper som skjelden gjorde noen feil! Tidenes Leeds-keeper i mine øyne!

Tom S

Martyn er utvilsomt denne beste keeper Leeds har hatt gjennom tidene.
COME ON LEEDS !!

Sheridan

isak

E da nåkken her so ikkje har stemt på Martyn ??? ;D

Asbjørn

Quote from: isak on December 12, 2007, 23:46:34
E da nåkken her so ikkje har stemt på Martyn ??? ;D
...e tenkte no mest på Phil Hughes - men han vakkje nåke alternativ visst...

Ikkje det at er har stemt, men om eg hadde, så ville nok også eg gått for kjernekaren Nige   :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

martind

ja det er ikke så mye tvil om at Martyn får min stemme her:) høyt nivå over flere år!
MOT!! We are Leeds!

brenaldo

Medlem nr. 850

ToreLA

Dennis

Kan vel røpe (uten særlig overraskelse) at Martyn leder rimelig klart i avstemningen om keeper-plassen, men jeg savner forslag om kandidater til høyreback-plassen.

Gary Kelly
Danny Mills
Mel Sterland
Frazer Richardson
...
...?
Marching on together!

flynn

Quote from: Mr Kaizer on December 13, 2007, 10:03:58
Kan vel røpe (uten særlig overraskelse) at Martyn leder rimelig klart i avstemningen om keeper-plassen, men jeg savner forslag om kandidater til høyreback-plassen.

Gary Kelly
Danny Mills
Mel Sterland
Frazer Richardson
...
...?

Har vi hatt flere da? Siden du ville starte rundt 1990 er det vel disse gutta som har bekledd den plassen, men ytterst få unntak?

flynn

Dennis

Nei, det er meget mulig det "kun" er de, flynn. Vi har vel hatt noen som har hospitert på høyreback, men ellers har vi hatt stabilt gode høyrebacker som har bekledd plassen over tid.

Med tidsperspektivet tenkte jeg mest på å få et Premier League-lag. Og folk som Bremner, Lorimer, Clarke, Hunter osv hadde vel uansett fått plass. Syns det hadde vært lite spennede avstemning om enn det endelige laget hadde vært enormt bra! I tillegg er dette litt til "hjelp" for oss yngre, som ikke har fått med oss denne tiden, men likevel hadde stemt på spillerne fra den.  ;)
Marching on together!

flynn

Tipper at det er på keeper og høyreback du vil se mest enstemmighet, rundt de fleste andre plassene kan det blir større spenning !

flynn

Dennis

Quote from: flynn on December 13, 2007, 10:32:48
Tipper at det er på keeper og høyreback du vil se mest enstemmighet, rundt de fleste andre plassene kan det blir større spenning !

flynn

Ja, enig, derfor er det greit at de posisjonene kom først. Er faktisk spent på hvilken lag vi ender på!

Dersom noen ønsker formasjonsbytte, er det bare å kaste inn forslag. Går foreløpig for standard 4-4-2, flat firer og bakromsballer  8)
Marching on together!

auren

Quote from: flynn on December 13, 2007, 10:23:54
Quote from: Mr Kaizer on December 13, 2007, 10:03:58

Gary Kelly
Danny Mills
Mel Sterland
Frazer Richardson
...
...?

Har vi hatt flere da? Siden du ville starte rundt 1990 er det vel disse gutta som har bekledd den plassen, men ytterst få unntak?

flynn

Gunnar Halle, Alfie Haaland (spilte vel stort sett midtbane da). Er vel få andre kandidater å komme med. Disse to fortjener vel ikke å bli nominert da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Gunnar Halle vil selvsagt nomineres! Det er ikke satt at det bare skal være fem heller. Vil nok gå oppimot ti nominerte på de sentrale plassene.

Lord Alfie hadde jeg tenkt å plassere på midtbanen.
Marching on together!

Dennis

Syns det er litt morsomt å avsløre resultatene etter avstemningen, men i dette tilfellet er det jo ikke noen hemmelighet hvem som vinner, derfor legger jeg ut listen - så langt:

Nigel Martyn - 71  8)
John Lukic - 6  :)
Paul Robinson - 1
Neil Sullivan - 1
Casper Ankergren - 1  :o
Marching on together!