SPILL: Beste Leeds-lag i nyere tid (sentral midtbane I)

Started by Dennis, December 28, 2007, 09:58:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken midtbanespiller var best?

David Batty
32 (32.7%)
Gary Speed
3 (3.1%)
Olly Dacourt
16 (16.3%)
Gary McAllister
44 (44.9%)
Alf-Inge Haaland
0 (0%)
Eirik Bakke
0 (0%)
John Douglas
0 (0%)
Lee Bowyer
3 (3.1%)

Total Members Voted: 96

Voting closed: December 30, 2007, 09:58:45

Hallgeir *

Førstevalget blir Gary Mac. Med en slik type på midten (som vi sårt savner nå), er det NESTEN kriminelt å slå lange pasninger!
Super Leeds since 1968

Lars E

Forever Leeds

Frode

Spesifiser "nyere tid" takk.  Både Sheridan og Ian Snodin var bedre enn Haaland, men spørs om de sorterer under "nyere tid"   Stemmen går til McAllister.

Jon R

Quote from: Frode on December 29, 2007, 13:43:08
Spesifiser "nyere tid" takk.  Både Sheridan og Ian Snodin var bedre enn Haaland, men spørs om de sorterer under "nyere tid"   Stemmen går til McAllister.

Her er forutsetningene som kaizer la til grunn da han opprettet denne utmerkede kåringen.    :)

(Kanksje du skal starte trådene om de siste posisjonene, med denne teksten, Dennis?  )

"Tenkte det kunne være morsomt å komponere forum-brukernes mest populære Leeds-lag. Det kunne vært artig å la en avstemming gå på hvilke spillere som faktisk er mest populære i de forskjellige plassene.

Dessverre er jeg født noen år for seint og gikk glipp av storhetsperioden under Don Revie og siden laget på den tiden likevel (sett i lys av tid) burde tatt omtrent alle plassene, velger jeg å begrense det til fra nyere tid (ca 90 og til nå.)

Regler: Stem på spilleren du mener har vært den beste for klubben. Avstemningen går over 2 dager og den med flest stemmer går inn i laget. På midtstopper, sentral midtbane og spissplassene, blir det de to spillerne med flest stemmer som tar plassen.

OBS: Det er selvsagt muligheter for at jeg rett og slett glemmer spillere som burde gått foran andre i avstemningen, så legg gjerne ut forslag til hvem som burde være med i neste posisjon.

Neste posisjon: Høyreback (Gary Kelly, ..., ... osv)

Hvilken formasjon skal "vi" bruke? 4-4-2, 4-3-3, 4-5-1 eller? "
Jon R.

Dennis

Marching on together!

stefan

Helt klart Batty (shoooot!) for meg. Var litt for ung på begynnelsen av 90 tallet til å virkelig sette pris på wee gordo og macca..
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields