PLASSER DET SELGES SUPPORTERUTSTYR PÅ I NORD-TRØNDELAG

Started by Tarald72, November 23, 2010, 23:18:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tarald72

Ser over beholdningen av såkalt supporterutstyr jeg har, og ser at den er temmelig tynn...så jeg lurer på om det er noen som kan gi en full oversikt over utsalgssteder i Nord-Trøndelag for meg og andre nord-trøndere som er i samme situasjon.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

mail2rj

Jon R

Quote from: Tarald72 on November 23, 2010, 23:18:41
Ser over beholdningen av såkalt supporterutstyr jeg har, og ser at den er temmelig tynn...så jeg lurer på om det er noen som kan gi en full oversikt over utsalgssteder i Nord-Trøndelag for meg og andre nord-trøndere som er i samme situasjon.....

Hvordan er internettdekningen der oppe i Nord Trøndelag? Mye fint på WWW og Leif Sverre kan bringe varene hjem til deg.  ;)
Jon R.

Tarald72

Tingen er vel det at jeg er skeptisk til å kjøpe sånt på nettet, da jeg har dårlig erfaring med det (har ikke dårlig erfaring med å kjøpe alt på nettet altså), så jeg vil bare høre bare om alternativ/supplemént.......

Men optimikstisk - tror nok det, i Nord-Trøndelag ja, må nok til Sør-fylket da ja....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

lojosang

- Leif Olav

fjellhaugen

http://www.rbk-shop.no/

med mindre det er noe av dette du tenker på så må du nok ENNÃ... lenger sør ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tarald72

Vel, jeg får vel kikke til sør-fylket, altså Sør-Trøndelag og Trondheim, hvor det er litt mere liv enn det er her i den nordre delen av Trøndelag.

Men det kunne være greit med en liste over slike plasser for utsalgssteder av supporterutstyr for hele landet i så måte hvis det er flere som lurer på det samme.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Leif Sverre

Quote from: Jon R on November 24, 2010, 14:16:41
Quote from: Tarald72 on November 23, 2010, 23:18:41

Hvordan er internettdekningen der oppe i Nord Trøndelag? Mye fint på WWW og Leif Sverre kan bringe varene hjem til deg.  ;)

Jeg har ikke lov til å bringe ut post i Trøndelag.. :).. jeg bor i søndre del av Nordland så  kan nok  ikke hjelpe  noe særlig. Fikk forresten en flott katalog i posten fra Leeds United og der var det veldig mange gode julegavetips ja :)

Leif Sverre

Quote from: Tarald72 on November 24, 2010, 23:09:45
Vel, jeg får vel kikke til sør-fylket, altså Sør-Trøndelag og Trondheim, hvor det er litt mere liv enn det er her i den nordre delen av Trøndelag.

Men det kunne være greit med en liste over slike plasser for utsalgssteder av supporterutstyr for hele landet i så måte hvis det er flere som lurer på det samme.....

Vet ikke om noen som selger Leeds supporterutstyr i Trondheim heller . Det nærmeste er vel RBK  sjappa på City Syd på Heimdal om den eksisterer enda da. .... Men neppe noe  særlig å få tak i fra våres klubb nei.