Skrevet av Emne: FØRDE i cupfinalen (igjen)!  (Lest 4484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« på: Desember 09, 2007, 19:11:41 »
Som sikkert mange har fått med seg ::), så har Førde Volleyballklubb spelt seg til cupfinalen for andre året på rad. Ein fantastisk prestasjon! Finalemotstandar vert denne gongen Kristiansund, og kampen spelast laurdag 5.januar i Oslo. Kampen er allereie på veg til å bli utseld. Forrige år vart Tromsø banka. No står Solskjær-land for tur ;)

For å følgje FVBK kan dåkke vitje heimesida: http://www.fvbk.no/
« Siste redigering: Desember 09, 2007, 19:13:22 av Per-Stian »

Tom S

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #1 på: Desember 09, 2007, 19:14:43 »
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #2 på: Desember 09, 2007, 19:16:18 »
Men, igår vart det tap...

http://www.firda.no/sporten/article3178449.ece



...Og no ventar eg spent på resultatet frå kampen mot Randaberg.

Per-Stian

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #3 på: Desember 09, 2007, 19:17:34 »
Gler meg til MrK vaknar og får snusen i denne tråden. Det bryggar nok opp til ei ny runde med Førde-hets og argumenter for at volleyball er "frøkensport" ;D

Per-Stian

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #4 på: Desember 09, 2007, 19:42:38 »
Førde reiste seg mot Randaberg

Etter fem seige sett kunne Førde VBK juble over 3-2-siger mot Randaberg søndag kveld.

- Tapet vi hadde mot Topp Volley laurdag gjorde kanskje godt. Vi fekk oss ein på trynet og var langt meir skjerpa mot Randaberg, seier førdespelar Leif Nilsen etter thrilleren mot Randaberg.

Førde VBK vann dette oppgjeret etter rekordsifra 28-30, 26-24, 31-29, 20-25 og 17-19.

Oppgjeret mot Topp Volley laurdag i Suldalshallen enda 3-0 til heimelaget etter settsifra 25-17, 25-21 og 25-23.

- No er det fri frå serien og vi startar oppladninga til cupfinalen, seier Nilsen.

http://www.firda.no/sporten/article3179387.ece

Per-Stian

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #5 på: Desember 09, 2007, 19:43:37 »

Per-Stian

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #6 på: Desember 09, 2007, 19:45:19 »
For dei som ikkje får høve til å sjå cupfinalen i Oslo, så kan dåkke følgje kampen direkte på NRK Sogn & Fjordane si heimeside:

www.nrk.no/sfj

Tom S

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #7 på: Januar 05, 2008, 20:17:51 »
http://www.firda.no/sporten/article3260936.ece

Vart ikkje gull i år, men tykkjer likevel det er bra av Førde å komme til cupfinale to år på rad.
Kan ikkje vinne kvar gong veit du!

Per-Stian var du på kampen?

COME ON LEEDS !!

gill

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #8 på: Januar 06, 2008, 17:11:17 »
Heia Kr.sund
 

Per-Stian

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #9 på: Januar 06, 2008, 17:18:56 »
Eg var på kampen og såg KVBK ta ein knepen og nokså fortent siger. Det var uhyre jamne sett og i fjerde sett kunne kampen like godt ha bikka i vår favør, men Gøranson og Horrem på Kristiansund spelte stort utover i kampen. Førde mangla diverre nøkkelspelaren Martin Berntsen som sat fast i Kenya/Tanzania, og det vart diverre kanskje avgjerande for resultatet. Men eg kosa meg iallfall veldig under kampen. Det var mange herlege vekslingar, høg temperatur på mange av spelarane, eventyrleg stemning og nokre blokkar og smashar frå øvste hylle.

Grattis, KVBK! Og grattis til alle Førde-patriotar med eit solid sølv :)

Per-Stian

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #10 på: Januar 06, 2008, 21:22:10 »

riksen

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #11 på: Januar 07, 2008, 13:16:01 »
sikkert en trøst å vite at KVBK vant på en dårlig dag iflg Horrem.
Legenden Leffe Nordli

morvar

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #12 på: Januar 07, 2008, 14:41:40 »
sikkert en trøst å vite at KVBK vant på en dårlig dag iflg Horrem.

Videre er det en "trøst" for Førde at hverken Martin Berntsen eller Geir Eithun var med. Hadde blitt en helt annen kamp om de to hadde vært med. En grei kamp sånn ellers, men heller ikke Førde var i toppslag. Blandt annet altfor mange servefeil.
 

Promotion 2010

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #13 på: Januar 07, 2008, 16:59:07 »
Eg var på kampen og såg KVBK ta ein knepen og nokså fortent siger. Det var uhyre jamne sett og i fjerde sett kunne kampen like godt ha bikka i vår favør, men Gøranson og Horrem på Kristiansund spelte stort utover i kampen. Førde mangla diverre nøkkelspelaren Martin Berntsen som sat fast i Kenya/Tanzania, og det vart diverre kanskje avgjerande for resultatet. Men eg kosa meg iallfall veldig under kampen. Det var mange herlege vekslingar, høg temperatur på mange av spelarane, eventyrleg stemning og nokre blokkar og smashar frå øvste hylle.

Grattis, KVBK! Og grattis til alle Førde-patriotar med eit solid sølv :)

Tja, mellom der er det lett å komme i klem...



Ã…h...hvilke tråder jeg driver og leser. Må se å komme meg hjem fra jobb!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

MrK

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #14 på: Januar 08, 2008, 12:25:52 »
.......en lett seier til Kristiansund............ikke akkurat bombe i femi sporten!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Sv: FØRDE i cupfinalen (igjen)!
« Svar #15 på: Januar 08, 2008, 17:20:38 »
.......en lett seier til Kristiansund............ikke akkurat bombe i femi sporten!

Så lenge man passer på å brøle kraftig når man smasjer er vollball slett ikke så femi som mange skal ha det til.
Italiensk fotball, derimot!  ;D
- Leif Olav