Håndball EM ..

Started by Kickthemdown, January 17, 2008, 19:58:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Og der fikk repporteren til tv2 offisielt gullmedalje i idiotiske spørsmål, av meg!

berlin

Slutt å slakte Norge, vi har jo kun de siste årene kommet med i det gode selskap. Husker dere ikke den tiden alle EM og VM (og OL)
gikk uten Norge. Men potensialet er der, vi er jo en "frossen nasjon" som Island. Tror vi har sjansen til å bivåne flere spennende EM og VM sluttspill i de kommende årene. Rekrutteringen burde være bra. Som med jentenes gjennombrudd for kanskje 15-20 år siden, tror jeg nå vi kan se fram til å være en sterk hånballnasjon, også for menn.

Vi var rett og slett ikke gode nok. Nervene spilte nok et puss, spesielt for Myrhol. Det nytter ikke å tenke på hva Løke kunne prestert, Kroatia var mye verre stilt, fysisk/skademessig, men håndball er stort på Balkan og de klarer, tross at de er slitne å slå Norge. Det er riktig at vi taper fordi vi ikke setter opplagte sjanser ( samt skaden på Løke ), men vi får være fornøyd, tross alt.

Forresten, er det noen som vet om vi er sikret OL-plass?

PS! Sverige er nok mer deppet enn oss, vi burde ha en fair mulighet i kamp om 5.plassen.

berlin

Quote from: Sydhagen on January 24, 2008, 21:53:42
Kjelling er SKAMMELIG dårlig!!  makan til overvurdert og oppskrytt spiller skal man lete lenge etter!!!  >:( >:( >:(

Uenig!!!!! Han har ikke blitt gitt nok sjanser i EM til å spille på seg selvtillit og Frode Hagen har gjort sine saker rimelig bra.
Da holdes han utenfor, men enhver idiot ser jo at Kjelling er den vireklige kunstneren. Hvis ikke han må legge opp pga skader,
vil han komme sterkt tilbake. Jeg tipper dog at Jensen, Hagen, Lauritzen og kanskje også Solberg holder det gående hvis det blir
Beijing-tur.

berlin

Quote from: Sleivind on January 24, 2008, 21:59:32
Og der fikk repporteren til tv2 offisielt gullmedalje i idiotiske spørsmål, av meg!

Det fikk jeg ikke med meg, men så var jeg på do et øyeblikk.

Makan, en Leeds-supporter som overrekker en TV-reporter medalje LIVE, skitt at jeg mistet det.  ;D

Sleivind

Quote from: berlin on January 24, 2008, 22:01:46

PS! Sverige er nok mer deppet enn oss, vi burde ha en fair mulighet i kamp om 5.plassen.

Tror vi må vinne neste kamp om vi skal sikre OL-plass.

berlin

Quote from: Sleivind on January 24, 2008, 22:08:01
Quote from: berlin on January 24, 2008, 22:01:46

Tror vi må vinne neste kamp om vi skal sikre OL-plass.

OK, det høres rimelig ut. Spill om 5 og 6.plass hadde ellers blitt en dau affære.
Da er nok svenskene motivert, men....vi kan gi de kamp!!