Problemer på siden?

Started by Sleivind, April 17, 2009, 13:48:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Regner med det er andre enn meg som har hatt problemer med å komme inn på leedsunited.no ? Fikk først idag beskjed om at man måtte linke direkte til forumet for å komme inn hit? Har vært sånn i 2? dager nå.

Er det lenge til problemet er løst?

Robert

Databasen til forsiden ligger på en annen server enn forumets database. Et eller annet er feil med den hosten. Undersøker hva det er, men vet ikke helt.
Har ikke noen ETA.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sleivind

Du snakker gresk for meg?  :P

Men er ikke problemet blitt oppdaget før nå? Ser det er færre pålogget nå enn det pleier å være, så jeg er sikkert ikke aleine om å forbanne seg over å ikke komme inn på siden.

Robert

Hehe, beklager det :)
Problemene ble oppdaget igår kveld, men ettersom jeg har vært uten PC i hele natt og delvis hele dag, har jeg ikke rukket å få det til å funke igjen.
Men jeg fikser det så fort det er mulig..

Hallgeir *

Har ikke merket noe til problemet.  :)
Super Leeds since 1968

Leif Sverre

Det er et større problem for meg at alle minibankene i Brønnøysund i ettermiddag
har vært stengt grunnet teknisk feil. Jeg får ikke tatt ut penger og er balkk !! :) :)

SirOlsen

Quote from: ->Robert on April 17, 2009, 18:10:12
Problemene ble oppdaget igår kveld, men ettersom jeg har vært uten PC i hele natt og delvis hele dag, har jeg ikke rukket å få det til å funke igjen.
Ã... herregud, det hadde ikke jeg overlevd, jeg!  :o
-SirOlsen-

Rudi G.

Quote from: ->Robert on April 17, 2009, 18:10:12

Jeg lurte på hva som var skjedd :o. Full tiltro til deg Robert :)

Pettersen97

Kan fortælle æ hadde abstinensa i går, sia æ ikke fikk kåmme inn hær å læse å skrive litt pga feiln..hehe :)
The Mighty Whites

peacock

Og dette tar over en uke i 2009? Skammelig! >:(

Sten

Quote from: peacock on April 24, 2009, 09:41:58

Dette er til stor del ikke Roberts feil, men undertegnede som ikke avklarte dete ved "overtagelsen". Kombiner med litt utenlandsreising med dertil ikke leste mailer, så er vi der...

Det er bare å beklage, beklage..
Sten

auren

Regner med at de mest aktive forumistene har OEF som favoritter - dermed ingen problemer. Nå som det er link til forumsidene på www.leedsunited.no så er jo dette et kakestykke. What's the fuzz?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Quote from: auren on April 24, 2009, 10:29:37
Regner med at de mest aktive forumistene har OEF som favoritter - dermed ingen problemer. Nå som det er link til forumsidene på www.leedsunited.no så er jo dette et kakestykke. What's the fuzz?

auren

Det er klart det koster å trykke på den opplyste linken, eller legge til /forum i adresselinja, auren!  ::)  ;)
Marching on together!

SirOlsen

Vel, jeg henger meg ikke så veldig opp i hvem som er skyld i og ikke, men jeg synes det er ganske uprofft at hovedsiden er nede enda etter det har gått over en uke..
-SirOlsen-

Robert

Ja, det er uprofft. Men visse ting kan man ikke gjøre noe med, da det ligger utenfor kontroll. Det skal bli bedre, og det skal være mulig å få det til å funke enda slike ting som dette skjer. Det er ikke mening slike ting skal skje. Det kommer til å bli forbedret så fort det kommer opp igjen.

Jeg gjør det jeg kan for å få det til å funke, men desverre må jeg vente på en 3. part.

Hadde det vært noe jeg kunne gjøre, så hadde jeg gjort det.

Rudi G.

Quote from: ->Robert on April 25, 2009, 21:31:56
Ja, det er uprofft. Men visse ting kan man ikke gjøre noe med, da det ligger utenfor kontroll. Det skal bli bedre, og det skal være mulig å få det til å funke enda slike ting som dette skjer. Det er ikke mening slike ting skal skje. Det kommer til å bli forbedret så fort det kommer opp igjen.

Jeg gjør det jeg kan for å få det til å funke, men desverre må jeg vente på en 3. part.

Hadde det vært noe jeg kunne gjøre, så hadde jeg gjort det.

Tilgangen til Forumet er der og det er det viktigste. Jeg er tålmodig og vet du gjør ditt beste Robert :)

aarvolljr

Quote from: Sten on April 24, 2009, 10:12:50

Dette er til stor del ikke Roberts feil, men undertegnede som ikke avklarte dete ved "overtagelsen". Kombiner med litt utenlandsreising med dertil ikke leste mailer, så er vi der...

Tykkjer det er strålande at ein evne å vere open for at ein kan ha gjort ein ørliten feil. Dette står i kontrast til mykje anna her i samfunnet, der alt skal bortforklarast. Har full tiltru til at dikka ordnar dette. Stå på, dykk gjer ein kjempejobb

Robert

Da ser det ut til å være oppe igjen. Litt treg fortsatt, men ordner seg snart.
Og jeg har fortsatt en del å gjøre med å få det til å ikke skje igjen.

peacock

Quote from: aarvolljr on April 27, 2009, 00:56:45
Quote from: Sten on April 24, 2009, 10:12:50

Tykkjer det er strålande at ein evne å vere open for at ein kan ha gjort ein ørliten feil. Dette står i kontrast til mykje anna her i samfunnet, der alt skal bortforklarast. Har full tiltru til at dikka ordnar dette. Stå på, dykk gjer ein kjempejobb

Selvsagt er det lov å gjøre feil. Du tar dog ikke poenget.1 1/2 uke uten at det fungerer er ikke holdbart i 2009.

Robert

Hadde det vært noe vi kunne ha gjort for å løse problemet, utenom det vi gjorde, så hadde det vært gjort. Nå gikk det ikke å løse før idag.

Ellers er det bare å melde seg om man har en god løsning :)

trondt

Hva har du gått glipp av Peacock ?
Synes de ansvarlige har håndtert dette tilfredsstillende. At forumet funker er vel det viktigste. Det er ihvertfall der jeg henter mesteparten av det jeg trenger å vite/diskutere.

peacock

Quote from: trondt on April 28, 2009, 08:15:22
Synes de ansvarlige har håndtert dette tilfredsstillende. At forumet funker er vel det viktigste. Det er ihvertfall der jeg henter mesteparten av det jeg trenger å vite/diskutere.

Dette er en prinsippsak.

Svend Anders

For å kompensere litt for nedetiden prøver vi å gi dere noen ekstra artikler med bl.a. spillerintervjuer i oppkjøringen til playoff.

I dag har vi snakket med Casper Ankergren.
Les saken via forsiden: http://www.leedsunited.no/

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

trondt

Quote from: peacock on April 28, 2009, 09:31:24

Dette er en prinsippsak.
Da er vi enige om at vi har forskjellige prinsipper  ;)

Rudi G.

Quote from: peacock on April 28, 2009, 09:31:24

Dette er en prinsippsak.

Flisespikkeri påfugl. Forumet har vært oppe å gått hele tiden. Sett heller pris på de som gjør Forumet mulig og hver glad du har et forum å skrive på i det hele tatt!

Geir Magne

Flisespikkeri påfugl. Forumet har vært oppe å gått hele tiden. Sett heller pris på de som gjør Forumet mulig og hver glad du har et forum å skrive på i det hele tatt!
[/quote]

Helt enig. Vi får være glad det er noen som frivillig orker å bruke av sin tid for at vi skal ha denne websiden og dette forumet. Og iblant står vi overfor situasjoner som er andres ansvar og må løses av dem. Stå på Robert, Svend Anders, Jon R, Asbjørn osv......Takk for jobben dere gjør!
Happy days are here again, it's official from Number 10!