Gus betydde mye!

Started by fmtj, February 11, 2008, 10:38:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Det er etterhvert tydelig hvilken betydning Gus hadde for klubben og laget! Etter hans overgang til Spørs har det ikke stemt. Spørs har dessuten også levert greit etter at han kom dit! Det er vel rett og slet slik at det var han som var "the brain" og Wisey som fikk æren for vår start denne sesongen! Laget har slitt tungt etter Poyets avgang. Nå har vi Macca som forsåvidt ikke har veldig stor erfaring, men har med seg Staunton.
Gus forlot oss, forrådte oss, gikk på grunn av at han er glad i Spørs, eller ei feit lønn....? Ikke vet jeg, men han er antagelig svært dyktig og Spørs- jævlene oppdaget dette og robba oss igjen! >:(
Yeboahs vitne

Jon R

TA Flo har jo uttalt at Gus betød MYE for spillerne. Akkurat hvor mye får vi aldri vite, men på meg virket det som om Wise ble noe desillusjonert og halvhjertet etter at Gus dro. For alt vi vet kan dette ha kostet oss noe som virket som et sikkert opprykk så sent som i desember.  :)
Jon R.

Dennis

Gus betydde mye, men faktum er at han nå koser seg i Spurs. Wise er også borte og vi har et helt nytt trenerteam.

Ikke for å være kritisk og treg, men det nytter ikke å rope etter det gamle. Men for å feie tvil til side, jeg er er totalt enig og ikke minst overrasket over at Gus faktisk betydde så mye.
Marching on together!

Sheridan

At nedturen startet da Gus dro - kan være veldig tilfeldig.
Som jo fotballen er noen ganger. ::)

trosetti

Vi må ikke glemme at det er laget som går på banen som spiller kampene. En manager som arbeider halvhjertet, skal ikke klare å dra ned laget fra å gå fra seier til seier, til det stikk motsatte.

Tror nok hovedgrunnen har vært alle utskiftningene av førsteelleveren og mange nye spillere inn i stallen. Men forsåvidt startet jo dette etter at Wise dro (Spillerkjøp). At Gus er en bedre motivator og er mer sosial kompetent enn Wise, har jeg stor tro på, og at han sådan var en viktig brikke.

Blir moro å se om Macca og Steve klarer å få laget opp et hakk nå. Vi har hentet spillere som i realiteten skal styrke laget. Mange kan vel sette spørsmålstegn ved å bytte ut så mange spillere når det går så godt. I tillegg må vi jo ha tidenes største stall ???

Gi Macca litt tid. Laget er ikke samspilt for en femøring, og det er en velkjent faktor at et samspilt lag spiller bedre enn et helt nylig sammensatt et :) Vi har et godt nok lag til å rykke opp, det sår det liten tvil om!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07