KAMP: vs. Carlisle hjemme 12/4

Started by kjelvi, February 17, 2008, 11:51:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Carlisle Kick-Off Change

The kick-off time against Carlisle United at Elland Road on Saturday, April 12 has been brought forward.
After a Police request, the match will now start at 12:15pm from the original time of 3pm.

Sleivind

Hvorfor er denne kampen flyttet frem? Har Leeds og Carlisle noen form for rivalisering utenom det vanlige?

Tom S

Det var vel ein del bråk i forbindelse med kampen sist.
Så difor tar nok ikkje politiet nokre sjanser.

Synd det må vere sånn!

COME ON LEEDS !!

harvey

:) ;)Synd kampen er flyttet frem.  Men er allikevel på plass på Elland Road denne dagen.
det skal bli en fornøyelse å vere der.  4 stk. som skal bortover til denne kampen.
Kommer til MEKKA fredag, med heimreise mandag.  Håper på andre også som er der borte.
:) :)

chief

Quote from: harvey on February 21, 2008, 19:34:57
:) ;)Synd kampen er flyttet frem.  Men er allikevel på plass på Elland Road denne dagen.
det skal bli en fornøyelse å vere der.  4 stk. som skal bortover til denne kampen.
Kommer til MEKKA fredag, med heimreise mandag.  Håper på andre også som er der borte.
:) :)

Satt akkurat nå og planla neste tur, det ser ut til å bli Carlisle kampen 12.april.
Tenker jeg reiser bort torsdag,og hjem mandag ettermiddag.

Så da sees vi  :)
1 4 all and all 4 1

harvey

Hallo chief!  Skal bo på Marriott.  Reiser med fly fra Bergen tar bil fra Stansted til LEEDS.
Skal bli kjekt med en ny tur til BYEN. 

chief

Quote from: harvey on February 21, 2008, 20:13:36
Hallo chief!  Skal bo på Marriott.  Reiser med fly fra Bergen tar bil fra Stansted til LEEDS.
Skal bli kjekt med en ny tur til BYEN. 

Jeg bor hjemme (Commercial)  Når går flyet deres på mandag?
1 4 all and all 4 1

harvey

kendo

Hei Cheif
Vurderer å dra denne helgen ,mulig vi ses "hjemme"

isak

Heile familien skal over til denne kampen. Flyr til London frå Bergen og planlegg tog frå London til Leeds. Nokon som har erfaring med denne togstrekninga? Er det lurt å bestille togbillett på førehand? Og bør me bestilla kampbillett online, eller går det greit å kjøpe på stadion?
Mvh Isak, som ser fram til å sjå Leeds for andre gang i sitt 17-årige liv!

isak

hmm, er det ingen som gidda å svara... :o

lojosang

Jeg har vel tatt direktetog til Leeds en gang Ingen problemer med plasser da.
Men så vidt jeg vet kan det være penger å spare på å kjøpe billetter forhånd. Toget går vel hver time eller deromkring, og strekningen tar rundt to timer.
Billetter kan feks. kjøpes her

Når det gjelder kjøp av kampbilletter har jeg enda mindre å fare med, men en av de erfarne Englandsfarerne kan sikkert hjelpe. Du unngår kø om du kjøper online.
- Leif Olav

Per Arne

Jeg drar alene over for å se matchen mot Carlisle. Hadde vært hyggelig å treffe noen av dere andre Leedsfans der.

isak

Quote from: lojosang on March 03, 2008, 22:00:57
Jeg har vel tatt direktetog til Leeds en gang Ingen problemer med plasser da.
Men så vidt jeg vet kan det være penger å spare på å kjøpe billetter forhånd. Toget går vel hver time eller deromkring, og strekningen tar rundt to timer.
Billetter kan feks. kjøpes her

Når det gjelder kjøp av kampbilletter har jeg enda mindre å fare med, men en av de erfarne Englandsfarerne kan sikkert hjelpe. Du unngår kø om du kjøper online.
Ok, takk for hjelp Lojosang! :) Kor gjekk toget ditt i frå forresten ???

John I

Reiste denne strekningen da jeg var å så kampen mot Nottinham F. på Elland Road den 12. feb.
Tok toget fra Stansted inn til London, og hoppet av på Liverpool street stasjon.  Derifra kan du ta undergrunden til Kings Cross / St. Pancras stasjon, hvor toget til Leeds går, en helt grei tur på ca 4 timer.  Du får kjøpt togbilletter på St.Pancras st. til Leeds dersom du ikke har gjordt dette på forhånd. Dersom togbilettene kjøpes 24 timer før reisen så er de billigere.  Lønner seg også å kjøpe tur retur billetter, dersom du skal reise hjem fra Stansted da.   
Kjøpte kampbilletter på Leeds sin offisielle hjemmeside.  Billettene lå i poskassa min ca 5-6 dager etter att jeg kjøpte dem.  Du må registrere deg først og får da ett passord som du logger deg på med.

Marching on together

janove

Lander du paa Stanstead, saa slipper du aa ta toget inn til London.
Ta toget til Peterborough. Derifra tar du toget til Leeds. Litt over halvannen time.
Kjoep billetter slik. Stanstead-Peterborough tur/retur. Peterborough-Leeds tur-retur.
Peterborough-Leeds kjoeper du paa nettet. Her faar du enveisbilletter til under 10 pund paa enkelte avganger.
Stanstead-Peterborough kan du kjoepe paa dagen. Ikke noe aa hente paa aa kjoepe paa nettet. Denne togturen tar ca 1 time.
Togene til Leeds gaar hver halvtime.
Tar du flytoget inn til London, gaar du av paa Tottenham Hale og tar undergrunnen til Kings X.
Dette forlenger reisen med ca halvannen time.
Har du problemer med kampbilletter, saa kan jeg hjelpe deg med det. 

isak

Takk for gode svar både janove og John I. :) Janove sitt forslag høyrtes jo svært greit ut! Kampbilletter ser det ut som fatteren og eg skal få til å skaffe online no.

janove

For de som har tenkt seg over til denne kampen og ikke har booket hotell.
Marriott er fullbooket!

isak

Då vart det Jury's Inn på oss. Men i og med at me landar litt seint på Stansted, vurderer me å overnatte der eller i Peterborough. Det skal vel litt til, men er det nokon som har erfaringar med det?

oivindh

Vi er 2 stk som skal bortover, og tar toget fra London (King's Cross) 08.10 lørdag morgen. Da er vi i Leeds 10.35. Andre som planlegger dette?  ;)

Chris Whyte

Jeg og tre andre skal over til Carlisle-kampen, men jeg får ikke kjøpt fire billetter online. Billettelefonen er håpløs å komme igjennom på, og den automatiske telefonen krever en pinkode jeg ikke har.

What to do?

Chris Whyte

Nå gikk det i orden. Billettene ble lagt ut for general sale i dag, men det var nok en noe forsinket oppdatering på websale-sida som gjorde at jeg først ble nektet å kjøpe fire billetter. Nå er alt i boks.

;D ;D

Stallis

Da er det klart for min andre kamp på ER. Tar med sønnen ( 15 ). Skal bo i Liverpool fra Tor 10.4 til
Tir 15.4 da jeg har lovet sønnen i mange år at vi skal se Liverpool............. :P. Regner med at vi tar toget fra Pool lørdag morgen kl.08.20 og lander i Leeds kl.10.10.
Noen forslag på pub før kampen & etter kamp ?

McVallister

Pøbb før kamp er et must. Hadde jeg vært deg ville jeg begynt runden på Scarborough. Denne "brune" puben finner du når du kommer ut av togstasjonen og ser "ned". Deretter vil jeg tatt en taxi til Commercial inn og Lorimer, dette er liksom obligatorisk. Etter et par pints ville jeg brukt apostelens hester fra Lorimer til Old Peacock. En fin spasertur på 18 minutter. Dere burde være på Peacock halvannen time før kick off. Her er det god stemning og øllet godt. Kjenner jeg blir "svartsjuk", selv om det bare er tre uker siden jeg tok samme runden selv.
Etter kampen?? Ja, det kommer an på resultatet.
Kos dere!!!

lowfields

Quote from: Stallis on March 26, 2008, 20:57:36
Da er det klart for min andre kamp på ER. Tar med sønnen ( 15 ). Skal bo i Liverpool fra Tor 10.4 til
Tir 15.4 da jeg har lovet sønnen i mange år at vi skal se Liverpool............. :P. Regner med at vi tar toget fra Pool lørdag morgen kl.08.20 og lander i Leeds kl.10.10.
Noen forslag på pub før kampen & etter kamp ?

Flytoget?? ;)
Vi sees på Commercial  :)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

isak

Berre ein liten dag so fer me til England og Leeds. Steikje eg gler meg! Lat oss håpe me endeleg kan få eit brukandes resultat på heimebane etter gammalt!