Hvor mange skal nedover i mars

Started by Leeeeeeeeeeeeds, December 22, 2007, 16:33:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Vi er en gjeng som skal nedover til dobbelt hjemmekamp i mars. Hvor mange andre skal dit da?
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

laddi

Håper eg får leeds tur til 30års dagen min i feburar!!!!!!!!!!

Hvis drømmen går i oppfyllelse så blir det min ever første Elland Road tur ........tenkte med å reise 7.mars slik at eg får med meg lørdags kamp og tirsdag kamp begge på Elland Road§§§!!!!!!

Kommer med tilbake melding etter fylte 30!!!!!!!!!
Bergen Whites

RuneR

Vi er foreløpig 7 16 som er booket på tur 7-12. mars.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

M

Quote from: Leedsvik on December 27, 2007, 23:01:00
Quote from: RuneR on December 27, 2007, 09:43:56
Vi er foreløpig 7 som er booket på tur 7-12. mars.
Vi er 20

Vi er 2  :o

Leeds - Bournmouth
Leeds - Cheltenham

7-12 . Mars
LEEDS LEEDS LEEDS

Trond A

Skal over å se kampene mot Bournmouth og Cheltenham
Luscos medl. 338

Vinvagen

Hadde tenkt meg på begge kampene, men det blir nok desverre bare kampen mot Cheltenham. Jeg reiser sammen med en kollega, og vi ble enige om å tilbringe første delen av turen i London :'(. Jeg fyller 40 denne helga, og skal feire i England!! Håper på en kanonhelg, og 6 poeng i bursdagsgave!!
Marching on together....

william rafdal

vi er ein gjeng som skal over å se kampene mot Bournmouth og Cheltenham.
vi tenkte at vi skulle bu på holiday inn hotel, er det noen som har erfaringer fra det hotellet?

Svend Anders

Jeg tipper det blir nærmere 200 skandinaver på disse kampene.

LUSS i sverige organiserer jo også tur og er vel oppe i over 40 stk, og ennå en del som vurderer.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

testo

Er det noen form for Arrangert tur noen steder ,eller må man klare seg på egen hånd.Kunne vært kult å være over 200 stk samla på kampene. ;) Hadde det ikke vært en ide og lurt for Luscos å få til dette når man ser etterspørselen av en sånn tur?
???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Webredaktøren

Vi blir i allefall 3 stk. fra Trondheim og 8-10 fra Tønsberg som blir samlet på kampene!