Hvem skal spille venstreback i play-off ?

Started by flynn, April 28, 2008, 13:51:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Med Sheehan ute i begge semifinalene må vi (igjen) finne ny mann til å bekle venstrebacken. Hvem foretrekker du ?

Ben Parker, kalles tilbake nå, soner mor Gills, og er klar til semifinalene ?
11 (17.7%)
Andrew Hughes, fordi han gir 100% og er riktig mann i krigen ?
38 (61.3%)
Darren Kenton, kan vi leve med en høyrebeint venstreback ?
7 (11.3%)
Paul Huntington, med Rui inn som makker til Lubo ?
3 (4.8%)
Rui Marques, i et forsøk på å vise Sunderland at han er bedre som venstreback enn Ian Harte ?
3 (4.8%)

Total Members Voted: 58

Voting closed: May 03, 2008, 13:51:23

flynn

Dennis

Hughsey, ble mitt valg. Ingen naturlig venstreback, men som alternativet ditt sier, en mann for krigen.

Håpet er at ikke forsvaretskabalen skal være avgjørende, men at spissene våre "dreper" det problemet.
Marching on together!

Boxman

Det tror jeg vi ikke trenger å bekymre oss over, iom at vi ikke kommer til å spille noe play off. Vent og se...
Proud to be Leeds!

auren

Jeg valgte også Andrew Hughes. Ser Ben Parker har spilt 13 kamper for Darlington. Han er nok matchfit, men velger rutine i slike viktige oppgjør.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MartinR

Papi

Dette blir for min del enkel matte.

Paul Huntington må spille sammen med Lubo inne i midten, må ikkje begynne å råkkere nå som det har fått spelt kvarandre gode.

Eg er utrulig i og flytte høgreføtter over på venstresiden, så det igjen utelukker jo på Marques og Kenton.

Mitt valg, og ganske sikkert Macca`s valg blir Andrew Hughes, med ein sulten og spelesugen Ben Parker ytterst på benken "trippende" for å komme inn på banen ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Runar

Jeg synes det skal være Parker, er ikke 100% på hvor god han er, men det samme kan sies om Hughes som venstre back. Han har heller ikke imponert der.

En annen faktor som jeg mener er viktig er betydningen av å ha en venstrebeint venstreback etter som vi sliter med å skape skikkelig bredde i midtbaneleddet. Tror nettopp derfor Ben Parker han være rett svar.

jaho

håper og stemmer for Hughes, men mulig Kenton er den som blir brukt..

peacock

Selvfølgelig skal Hughes spille v. back. Den klart beste kandidaten. Forøvrig håper jeg på Kenton på høyre i tillegg. Frazer kan blande saft :)

Runar

hmm....

Frazer utgjør hele forskjellen på scoringen vår på fredag. Ser ingen grunn til å vrake han, hvilket signal skulle det gi?

Tom S

Som eg har nemnt ørten ganger, Fraze er undervurdert av mange her på forumet.
Fraze er ikkje verdens beste høgreback og heller ikkje PL-kvalitet, men han gjer manns jobb på dette nivået og i CCC. Hurtig, god/ivrig offensivt og gjennomsnitteleg defensivt.
COME ON LEEDS !!

peacock

Vi oppfatter tydeligvis Frazer forskjellig. Mye mulig han er en kjernekar, men for meg er han den dårligste spilleren jeg noensinne har sett i Leeds-drakt. Da inkluderer jeg Paul Okon, Jacob Burns og Duberry!
Frazer har bra fart, som han mest bruker til å "ruse" inn i alle nærkamper. Setter seg selv da ut av spill. Legg til at innleggsfoten er "død," og han er håpløs i posisjoneringen i forhold til resten av forsvaret.

Per-Stian

Ben Parker er mitt førsteval, med Hughes som einaste alternativ til ungguten. Resten passar best anten i midtforsvaret eller på høgresida.

Snow

Mitt valg ble Andrew Hughes.  Kommer han på venstrebacken, får han spille det beste han kan, men vi får vente og se.

Asbjørn

Hva jeg måtte mene spiller iallefall ingen rolle for Macca når han tar ut laget.
Men Maccas ønske skulle jeg tro betyr en hel del for uttaket  :P  ...og da er det bare å sjekke historien, hvem har han brukt når Sheehan har vært ute?

Svaret er Hughes.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Quote from: Asbjørn on April 28, 2008, 23:13:40
Hva jeg måtte mene spiller iallefall ingen rolle for Macca når han tar ut laget.
Men Maccas ønske skulle jeg tro betyr en hel del for uttaket  :P  ...og da er det bare å sjekke historien, hvem har han brukt når Sheehan har vært ute?

Svaret er Hughes.

..i det siste har det vel vært Kenton, selv når Hughes var skadefri..

JonK

Agree med innlegget over.
Hvis man ser på forrige periode med Sheehan ute var det Kenton som tok plassen på v back. Det er derfor meget god grunn til å tro at det samme skjer nå.

Jon

isak

Quote from: JonK on April 29, 2008, 08:41:58
Agree med innlegget over.
Hvis man ser på forrige periode med Sheehan ute var det Kenton som tok plassen på v back. Det er derfor meget god grunn til å tro at det samme skjer nå.

Jon
Håpe ikkje han set Kenton på venstreback. Funka dårleg mot Carlisle :-\

Asbjørn

Quote from: jaho on April 29, 2008, 00:38:14

..i det siste har det vel vært Kenton, selv når Hughes var skadefri..
Woops... m*bøyer meg i støvet det nystøvsugde golvet for den  ::)

Vel, ja, uansett, det er slik Macca pleier å gjørra det..  :-[

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan