KAMP: vs. Gillingham 3/5

Started by kjelvi, April 15, 2008, 21:55:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McMidjo

Quote from: Promotion 2010 on May 05, 2008, 18:27:38
Quote from: janove on May 05, 2008, 14:00:30
Quote from: Mr Kaizer on May 05, 2008, 08:39:08
Syns det ble nevnt noe om venstrebeinte midtbanespillere her for et par uker sida!

Dette motbeviser han vel greit, vil jeg tro!

FANTASTISK TREFF!

Du har ikke forstaatt hva jeg har sagt om venstrebeinte spillere! Har aldri kritisert de generelt!
Jeg har kun sagt at venstrebeinte spillere, som sentral midtbane/spillefordeler blir feil i dagens fotball. Ekstremt venstrebeinte spillere bruker alt for lang tid med ballen.
At det finnes spillere som loeser en slik oppgave er jeg klar over. Men et slikt talent har ikke Johnson.
Jeg gidder ikke aa kaste bort mer tid paa dette, men dersom du undersoeker, vil du finne materiale om dette.
Dette blir nok mitt siste bidrag her paa forumet, saa jeg faar takke for meg.

Det var visst noen som lugga, men bare sønnen til alle moderatorers mor finner ut det tenker jeg......  ::)

Stop the car, I think I'm Elvis....

Den ene mer kryptisk enn den andre.... 

Hva foregår?  ???
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Den var litt intern!

Poenget var at Janove i en annen tråd ("Ingen frykt for CCC"??) mente at Bent Skammelsrud hadde spilt i en større europeisk liga, dersom han hadde vært høyrebeint, noe jeg og en til reagerte på. Var det Enrique, mon tro? At venstrebeinte spillere 'bruker for lang tid med ballen' synes jeg er et meget merkelig utsagn da mange av verdens aller beste spillere var og er venstrebeinte, som Messi, Maradona, van Basten osv. Selv er jeg også 'veldig venstrebeint' og sentral midtbanespiller, så selv om jeg langt ifra er verdens beste spiller, så kan du vel skjønne at jeg er blant de som syns det var et mildt sagt merkelig utsagn, janove?? Og hva med ekstremt høyrebeinte spillere? Er de av en eller annen genetisk grunn bedre egnet som sentrale midtbanespillere??

Jeg har heller aldri påstått direkte at Bradley Johnson er kapabel til å bli noen Bent Skammelsrud heller, janove. Det var jo her ment som skryt til et enormt flott mål og en liten spøk på en tidligere diskusjon, noe jeg trodde du ville tåle. Enkelte av dine innlegg er da ganske bastante mot andre de også eller?

Håper virkelig ikke det var ditt siste innlegg på forumet, grunnet mitt siste innlegg. For da skjønner jeg ingenting!!  ???   ???   ???
Marching on together!

Leeds04

Herregud gutter!
Her inne skriver vi det vi mener. At andre ikke alltid er enige, gjør jo dette til et levende og spennende forum. Det er også veldig viktig med humor!

T
"Why settle for more, when you can settle for less"

McMidjo

Quote from: Mr Kaizer on May 05, 2008, 20:33:44
Den var litt intern!

Poenget var at Janove i en annen tråd ("Ingen frykt for CCC"??) mente at Bent Skammelsrud hadde spilt i en større europeisk liga, dersom han hadde vært høyrebeint, noe jeg og en til reagerte på. Var det Enrique, mon tro? At venstrebeinte spillere 'bruker for lang tid med ballen' synes jeg er et meget merkelig utsagn da mange av verdens aller beste spillere var og er venstrebeinte, som Messi, Maradona, van Basten osv. Selv er jeg også 'veldig venstrebeint' og sentral midtbanespiller, så selv om jeg langt ifra er verdens beste spiller, så kan du vel skjønne at jeg er blant de som syns det var et mildt sagt merkelig utsagn, janove?? Og hva med ekstremt høyrebeinte spillere? Er de av en eller annen genetisk grunn bedre egnet som sentrale midtbanespillere??

Jeg har heller aldri påstått direkte at Bradley Johnson er kapabel til å bli noen Bent Skammelsrud heller, janove. Det var jo her ment som skryt til et enormt flott mål og en liten spøk på en tidligere diskusjon, noe jeg trodde du ville tåle. Enkelte av dine innlegg er da ganske bastante mot andre de også eller?

Håper virkelig ikke det var ditt siste innlegg på forumet, grunnet mitt siste innlegg. For da skjønner jeg ingenting!!  ???   ???   ???

Nå tenkte jeg mest på Promo sin kommentar om 'sønnen til alle moderatorers mor' etc ....  :)

Påstanden til janove om at 'ekstremt venstrebeinte spillere bruker for lang tid med ballen' hadde nesten vært verdt en egen tråd syns jeg!

Mvh Midjo
- ekstremt høyrebent, og særdeles mislykket midtbanespiller (men ikke så verst som libero)....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

janove

Da ble det ett innlegg til Mr Kaizer.
Det var helt tilfeldig at min avskjed kom i mitt svar paa ditt innlegg.
Jeg har vaert i krigen foer, saa jeg taaler litt av hvert.
Uten aa utdype det noe naermere, saa kan jeg si saapass, at mitt forhold til LUSCOS er opphoert og vil ikke bli fornyet.