KAMP: vs. Gillingham 3/5

Started by kjelvi, April 15, 2008, 21:55:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

1919

Quote from: berlin on May 03, 2008, 17:56:42
Dette er topp. Siden jeg skal på Nick Cave konsert 16.mai, så passer det best med 2.semi 15.mai.
Altså:

man 12.mai Leeds - Carlisle
tor 15.mai carlisle-Leeds

om resultatene står seg slik de er nå
Hvor har du det fra? har hørt 16.mai før, skal nemmelig også på Cave konsert:)

Sheridan

Ja så er det bare å lade opp til Play-Off folkens!  ;D

Roy

Quote from: Raa9n on May 03, 2008, 18:01:53
Mye mål i kampene mot Carlisle da (3-2H , 1-3B) Biter negler allerede...

Gleder meg som en uge. Carlisle skal gruses  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Runar

Hvis vi ble nummer 6 eller skulle møte Carlisle eller Donny skulle det spilles 16 mai leser jeg.

Om vi ble nummer 5 eller skulle møte forest ble det 15. mai. Vet ikke helt hva som blir riktig når vi blir nummer 5 og skal møte Carlisle?

Men de sier desverre 16 mai på radioen.

Lids

Vi vant ser jeg - fantastisk!
Thomas

Sheridan

Quote from: Roy on May 03, 2008, 18:02:58
Quote from: Raa9n on May 03, 2008, 18:01:53
Mye mål i kampene mot Carlisle da (3-2H , 1-3B) Biter negler allerede...

Gleder meg som en uge. Carlisle skal gruses  8)

Prett en øl eller 2 så går uga fort  :D

Ove

Jeg er ferdig med en eksamen på BI den 19. mai. Hva er mer naturlig enn å feire det med playoff finalen på Wembley påfølgende uke  ;D

R - R

Gratulerer folkens! Godt med siger i siste kamp for sesongen. Fekk gitt enkelte fringe-spelarar speletid, eit par unggutar fekk speletid, og vi rykka opp ein plass på tabellen! Og ikkje minst, sesongen sett under eitt kan berre karakteriserast som ein stor siger med tanke på omstendigheitene i auguts i fjor.

No møter vi eit Carlisle-lag som er på gyngande grunn. Vi er jo det nestbeste laget i divisjonen, og vi er i god form, så vi har eit godt utgangspunkt. Fraser som cup er cup kan brukast, men er fornøgd med at vi møter Carlisle over to kampar og ikkje Doncaster. Mest er eg fornøgd med at vi ikkje møter Nottingham Forest, som er det store formlaget. Dei må naturlegvis gratulerast. Neste lag er det to storlag i Championship!
- Rune

Wannabe

Quote from: gill on May 03, 2008, 17:55:06
Nå pretter jeg øl... dette klarer vi folkens..
"Best var kan hende det gikk som det gikk"...

Kan'ke klage, bra vi vant, av hensyn til godfølelsen til de som fortsatt har (forhåpentligvis) tre kamper igjen av sesongen.

Hilser fra en Forestsupporter (BT) til de som måtte kjenne ham! Var med ham på tur i min første seriekamp i England (Forest-Leichester i '04), og dette fortjente de. For meg var det viktig å slippe å møte dem!

Nå gjør vi pessimistenes spådommer til skamme, jeg stemmer av hele mitt hjerte for "dette klarer vi" som dagens mest fornuftige utsagn. Man får heller kalle meg aldri så mye optimist liggende i rennestenen som kommer med urealistiske forhåpninger om det ikke skulle gå!!!

Marching On Together!!!!!

gill

Quote from: R - R on May 03, 2008, 18:06:01
Gratulerer folkens! Godt med siger i siste kamp for sesongen. Fekk gitt enkelte fringe-spelarar speletid, eit par unggutar fekk speletid, og vi rykka opp ein plass på tabellen! Og ikkje minst, sesongen sett under eitt kan berre karakteriserast som ein stor siger med tanke på omstendigheitene i auguts i fjor.

No møter vi eit Carlisle-lag som er på gyngande grunn. Vi er jo det nestbeste laget i divisjonen, og vi er i god form, så vi har eit godt utgangspunkt. Fraser som cup er cup kan brukast, men er fornøgd med at vi møter Carlisle over to kampar og ikkje Doncaster. Mest er eg fornøgd med at vi ikkje møter Nottingham Forest, som er det store formlaget. Dei må naturlegvis gratulerast. Neste lag er det to storlag i Championship!
Jepp. viktig å unngå Notitngham Forest. Er meget glad for at de rykket. De hører hjemme i PL spør du meg... Vi skal følge med dem. Grattis, folkens og gratulerer, Forest..

Volda69

No har dei retta returkampen til torsdag 15. mai på LUTV.
MOT

berlin

Quote from: 1919 on May 03, 2008, 18:02:34
Quote from: berlin on May 03, 2008, 17:56:42
Dette er topp. Siden jeg skal på Nick Cave konsert 16.mai, så passer det best med 2.semi 15.mai.
Altså:

man 12.mai Leeds - Carlisle
tor 15.mai carlisle-Leeds

om resultatene står seg slik de er nå
Hvor har du det fra? har hørt 16.mai før, skal nemmelig også på Cave konsert:)

Jeg leste litt feil på http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1304222,00.html det blir nok desverre slik:

Man 12.mai Leeds - Carlisle
Fre 16.mai Carlisle - Leeds

arne armoen

Quote from: Volda69 on May 03, 2008, 18:11:36
No har dei retta returkampen til torsdag 15. mai på LUTV.
Da bli det BÃ...DE Three Lions og Lerkendal da!!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Lee Chapman

Så play off semien er 12 og 15mai, eller 12 og 16 mai?

testo

Quote from: Lee Chapman on May 03, 2008, 18:40:53
Så play off semien er 12 og 15mai, eller 12 og 16 mai?

man12 og fre16 kl.20.45 norsk tid
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Oppsettet foran play-off har skapt forvirring, men sånn har nå SKY satt det opp,
og der bør vite det.

Friday 9th May
Coca-Cola Football League One
19:45 Southend vs Doncaster
Monday 12th May
19:45 Leeds vs Carlisle

Thursday 15th May
19:45 Carlisle vs Leeds

Friday 16th May
19:45 Doncaster vs Southend
Sunday 25th May
15:00 Winners 3rd v 6th vs Winners 4th v 5th

Herlig for min del.
Har 2 eksamener 16.mai + Nick Cave konsert på kvelden 16.mai.

Passer utmerket med noe som får meg på andre tanker enn eksamen på 15.mai,
og hvis det er noe som får meg til å tenke på noe annet, så er det en play-off seminale med Leeds.

SOL

Det korrekte er mandag 12. og torsdag 15. mai begge kvelder kl. 20.45 norsk tid-

Sølvreven

Kan nesten ikke vente til den 12. Pjuu

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

75 SOLLI

Jeg fyller år 13.mai, så 12.mai seier over Carlisle kan drøyes ut over midnatt og inn i min bursdag.......

Ellers så er hotell booket i London 25.mai!!!!

MOT

kjelvi

Snow

Med over 38 000 tilskuere på Elland Road avsluttet Leeds United en fin ligasesong som egentlig burde ha endt med en klar 2. plass, med å sende Gillingham ned i League Two.

Manager Gary McAllister forandret litt på det faste laget og spillere som Scott Gardner, Peter Sweeney og Fabian Delph fikk prøve seg i løpet av oppgjøret.

Men det var gjestene som startet best og like etter at Casper Ankergren reddet et Nicky Southall-frispark scoret Simeon Jackson etter litt rot i forsvaret i det 20. spilleminutt.

Både Anthony Elding, Peter Sweeney, David Prutton og Jonathan Douglas hadde sine sjanser til å utligne, men det kom først etter 69 spilte minutter at innbytter Sebastien Carole la inn fra høyre til Bradley Johnson som avlsuttet kontant i mål utagbart for keeper. Dermed balanse i regnskapet.

Fem minutter før full tid fikk Elding en stor sjanse til å avgjøre, men det ville seg ikke før utskjelte Tresor Kandol fikk satt ballen i mål kun to minutter før full tid. Hans 13. ligascoring for sesongen kom etter forarbeid av Andy Hughes.

På overtid var Southall nær ved å utligne for bortelaget, men Ankergren fikk stoppet avslutningen, dermed endte Yorkshires stolthet på 5. plass og møter Carlisle i playoff. Swansea og Nottingham Forest rykket direkte opp til Championship.

LEEDS UNITED 2-1  GILLINGHAM
Bradley Johnson 69
Tresor Kandol 88    Simeon Jackson 20 

Lørdag 3. mai 2008
Elland Road, Leeds
Klokka 16.00
38 256 tilskuere

Leeds United   [4-4-2]
Casper Ankergren   

Scott Gardner   
Lubomir Michalik   
Paul Huntington   
Andy Hughes   

David Prutton   
Jonathan Douglas  (Fabian Delph 76)
Bradley Johnson   
Peter Sweeney  (Sebastien Carole 60)

Tresor Kandol   
Anthony Elding  (Rui Marques 90)

Gule/røde kort Leeds
Jonathan Douglas    GULT

kjelvi

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

DaGa

We all LOVE LEEDS!

Tom S

COME ON LEEDS !!

MartinR

Målet til Johnson er jo bare helt fantastisk

Dennis

Syns det ble nevnt noe om venstrebeinte midtbanespillere her for et par uker sida!

Dette motbeviser han vel greit, vil jeg tro!

FANTASTISK TREFF!
Marching on together!

janove

Quote from: Mr Kaizer on May 05, 2008, 08:39:08
Syns det ble nevnt noe om venstrebeinte midtbanespillere her for et par uker sida!

FANTASTISK TREFF!

Du har ikke forstaatt hva jeg har sagt om venstrebeinte spillere! Har aldri kritisert de generelt!
Jeg har kun sagt at venstrebeinte spillere, som sentral midtbane/spillefordeler blir feil i dagens fotball. Ekstremt venstrebeinte spillere bruker alt for lang tid med ballen.
At det finnes spillere som loeser en slik oppgave er jeg klar over. Men et slikt talent har ikke Johnson.
Jeg gidder ikke aa kaste bort mer tid paa dette, men dersom du undersoeker, vil du finne materiale om dette.
Dette blir nok mitt siste bidrag her paa forumet, saa jeg faar takke for meg.

Promotion 2010

Quote from: janove on May 05, 2008, 14:00:30
Quote from: Mr Kaizer on May 05, 2008, 08:39:08

FANTASTISK TREFF!

Du har ikke forstaatt hva jeg har sagt om venstrebeinte spillere! Har aldri kritisert de generelt!
Jeg har kun sagt at venstrebeinte spillere, som sentral midtbane/spillefordeler blir feil i dagens fotball. Ekstremt venstrebeinte spillere bruker alt for lang tid med ballen.
At det finnes spillere som loeser en slik oppgave er jeg klar over. Men et slikt talent har ikke Johnson.
Jeg gidder ikke aa kaste bort mer tid paa dette, men dersom du undersoeker, vil du finne materiale om dette.
Dette blir nok mitt siste bidrag her paa forumet, saa jeg faar takke for meg.

Det var visst noen som lugga, men bare sønnen til alle moderatorers mor finner ut det tenker jeg......  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973