Norske Leeds supporter som bor i Leeds eller som tenk og flytte til Leeds?

Started by langva, May 15, 2008, 10:18:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

langva

Dette er for de som bor i leeds eller de som har planer om og flytte til Leeds for og realisere drømmen og følge vårt kjære Leeds.  ;)

så er det noen som bor i Leeds eller har tenkt til det?  :)
Henrik Høiberg Langva

Larsen.

Har i tankene og studere i Leeds om en 3 års periode, samt da kjøpe sesong kort til laget. Hadde inntrykk av da jeg var i Leeds i påsken at det var en stor student by.
Pride of Yorkshire

langva

Ja etter det jeg har fått med meg har dei to store Universitet der.
Henrik Høiberg Langva

Bjorn

Har studert der og det kan anbefales på det varmeste! En uvurdelig opplevelse.
Marching On! 4276

Larsen.

Pride of Yorkshire

Bjorn

Marching On! 4276

teclis

Bodde der fra 1995 - 1998. Gikk på Leeds Metropolitan Uni. En fantastisk by å bo i, særlig for studenter. Kan abolutt anbefale området Headingly å bo i....trygt og pent studentområde med en av de beste pubene (the royal oak).
Skulle "ut" å studere uansett og valget på byen Leeds var egentlig ikke vanskelig ;)

Runar

vurderer også å studere der borte når jeg er ferdig med bachlorgradden min i molde

isak

Vurdere å studere i Leeds i framtida ein gong. Litt tidleg å planleggje det no, i og med at eg går VG1! ;D

langva

Isak e og går VG1 da e kan studere i leeds om 1 skoleår så kan flytte til Leeds og søke lærlingjobb eller ta allmen påbygging.
Henrik Høiberg Langva

isak

Quote from: langva on May 15, 2008, 23:19:06
Isak e og går VG1 da e kan studere i leeds om 1 skoleår så kan flytte til Leeds og søke lærlingjobb eller ta allmen påbygging.
Går fotballinja, så ein lærlingjobb i Leeds hadde ikkje vore dum! ;D