Marques i 2 nye år!!

Started by Annesj, May 20, 2008, 13:23:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Quote from: Asbjørn on May 20, 2008, 21:18:09
Quote from: Svend Anders on May 20, 2008, 20:47:11
Dette er jo godt nytt og et signal om at folk har tro på fremtiden i Leeds.

Ble jo fortalt på facebook-gruppa i går at Rui hadde sagt til fansen (i en butikk) at hvorvidt han ville spille på søndag ble avgjort idag - om han skrev kontrakt eller ikke. Grunnen til at han ikke signet før skal ha vært at Leeds først bare tilbød ettårsavtale, mens han ønsket seg flere sesonger. To år er vel kanskje en mellomløsning....

SA

Hehe, bør tydeligvis oftere lese der inne   :)

Men, tror nok han er i troppen (sikkert det han mente men de som hørte på ikke oppfattet), første-elleveren, nope, trokke det...

joda, joda, asbjørn. Selvfølgelig spiller Rui på søndag. Det var jo av Harvey Nichols ansatte omverden fikk høre dette, og det er jo den dyreste butikken, så dette er jo like sant som at månen er en gul ost.

pedro

Fryder meg over denne nyheten med Rui, håper Gary Mac prøver han som venstreback i sesongoppkjøringen. Tror Rui kan bli en habil back, rimelig rask, trygg med ball og rutine.
Leedsomaniac

Roy

Da har vi tre gode stoggere  8) Mener som så mange andre her inne at Rui lå an til årets spiller helt frem til Afrika mesterskapet, men at formsvikten ødela resten av sessongen for han. Men det han viste før det, gjør at jeg gleder meg stort over signeringen.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

baste

Flott at han signet nå...Nå er det bare å pine seg igjenom en "finale" i kveld. Så vente på den store FINALEN 25 Mai

Marching on together

SirOlsen

Ã...h, dette var gode nyheter! :)
-SirOlsen-